سایت برای استخدام کارشناس سئو

7 تا از بهترین سایت برای استخدام کارشناس سئو در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

به عنوان یک بازاریاب محتوا و رشد برای چندین شرکت فناوری، من ارزش خدمات سئو و بازاریابی خوب را درک می کنم. این اغلب باعث شده است که یک متخصص سئو را از یک پلتفرم فریلنسر یا هیئت شغلی استخدام کنم.

برای من، سایت های فریلنسری بهترین مکان برای جستجوی کارشناسان، تیم ها و آژانس های سئو مقرون به صرفه (به عنوان جایگزینی برای تیم سئو داخلی) برای کمپین های مختلف هستند.

یک آژانس SEM/SEO کامل ممکن است برای یک کمپین دقیق بهتر باشد، اما کارشناسان سئو آزاد برای کارهای کوتاه مدت سئو بهتر کار می کنند.

اکنون، یک پلتفرم فریلنسر آنلاین ممکن است مکانی عجیب برای استخدام یک متخصص سئو به نظر برسد.

با این حال، بارها متوجه شده ام که این پورتال ها میزبان سئوکاران بسیار ماهر و با تجربه هستند.

این یک مزیت متمایز را برای مشتریان فراهم می کند، زیرا آنها می توانند کیفیت خدمات SEO را که دریافت می کنند قضاوت کنند.

با استخدام کارشناسان سئو از طریق سایت های شغلی آزاد تا حدی شفافیت وجود دارد.

با این حال، از سوی دیگر، خود سایت‌ها و اکثر متخصصان سئو در آن‌ها، همگی دارای یک مخرج منفی بین خود هستند که باعث می‌شود آنها برای طرح سئوی شما مناسب نباشند.

این مشکل پیدا کردن سایت فریلنسر مناسب با کارشناسان سئوی مناسب را که می‌توانید بالقوه برای ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین بعدی خود با آنها شریک شوید، باقی می‌گذارد.

چرا باید از JoshFechter.Com برای استخدام یک متخصص سئو استفاده کنید؟

پیاده سازی سئو مستلزم آگاهی کامل از تمام عناصری است که در یک کمپین موفق نقش دارند.

وقتی که مطالعات موردی آنها را در اختیار داشته باشید، پیدا کردن متخصصان سئو واقعاً آسان است. به همین دلیل مال خودم را اینجا قرار دادم.

وب‌سایتی مانند min دقیقاً همان چیزی است که وقتی می‌خواستم افراد بالقوه در هنگام استخدام یک متخصص سئو تصمیم آسان بگیرند، در ذهن داشتم.

چیزی که من را از مشاوران و وب‌سایت‌های استخدام مشابه متمایز می‌کند، فرآیندی است که برای مقیاس شرکت‌ها استفاده می‌کنم.

به جای اینکه به شما کسی بدهید که با آژانسی کار می کند که تازه وارد دانشگاه شده است، با شخصی با بیش از ده سال تجربه بازاریابی حرفه ای و سئو کار می کنید. من برای درک الزامات کمپین شما، مشخصات محتوا و اهداف کلی بازاریابی اینترنتی شما وقت می گذارم. صرف نظر از اندازه و دامنه اهداف سئوی شما، من می توانم به شما کمک کنم درست مانند بهترین شرکت های فن آوری از جمله Webflow، Format و Lumen5 مقیاس خود را افزایش دهید.

7 سایت برتر برای استخدام یک متخصص سئو

اگر به دنبال یک مشاور سئو یا نماینده آژانس هستید، در اینجا لیستی از 7 سایت برتر برای استخدام یک متخصص سئو آورده شده است.

سایت برای استخدام کارشناس سئو: JoshFechter.com

من یک بازاریاب محصول و بازاریاب رشد هستم و متخصص در سئو هستم.

من خدمات مشاوره سئو و بازاریابی سطح بالایی را به مشتریان خود ارائه می دهم. من فقط با چند نفر در یک زمان کار می کنم و هرگز مطالعه موردی سئو بدی نداشته ام – حتی پس از کار با بیش از 50 مشتری. من چند وب سایت را به بیش از 1 میلیون بازدید کننده در ماه و بیش از 10 وب سایت به بیش از 100 هزار بازدید کننده ماهانه رساندم – تقریباً همه از ابتدا.

من با تمام تغییرات در سئوی مدرن به روز هستم و کمپین های بازاریابی موفق زیادی دارم. در اینجا می توانید لیستی از آنها را مشاهده کنید.

مشتریان ملزم به رزرو یک جلسه مشاوره هستند که در طی آن تمام جزئیات پروژه مربوطه را از شما ارائه خواهم کرد.

سپس، خدمات خاص سئو مورد نیاز شما را از بک لینک، تولید محتوا تا بهینه سازی روی صفحه ارزیابی می کنم.

من نه تنها یک مشاور هستم، بلکه چندین شرکت خود را (که برخی از آنها را فروخته‌ام) با سئو ایجاد کرده‌ام، از جمله Product Manager HQ، Squibler.io و غیره.

من اطمینان می‌دهم که پلتفرم من دارای کارشناسانی با پیشینه اثبات شده در ایجاد موفقیت تجاری از طریق بازاریابی رشد مؤثر است.

من از همین طرز فکر برای مقیاس شرکت شما استفاده می کنم. این تضمین می‌کند که نه تنها فردی را دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری وارد کنید، بلکه ارزش بازاریابی واقعی و بازگشت سرمایه را از SEO ایجاد می‌کند.

به طور کلی، اگر به دنبال متخصص و مشاور سئو برون سپاری پیشرو در صنعت هستید، برای بهترین شرط بندی خود، یک مشاوره در اینجا با من رزرو کنید.

سایت برای استخدام کارشناس سئو: Upwork

Upwork یک پورتال شغلی آنلاین عظیم با میلیون ها پروفایل فریلنسر از سراسر جهان است.

این پلتفرم بسیار محبوب دارای متخصصانی است که دارای شایستگی های مختلف سئو و بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه های اجتماعی برای یک تجارت کوچک و غیره هستند.

الگوریتم مرتب‌سازی پروفایل به مشتریان کمک می‌کند تا از طریق فریلنسرهای برجسته فیلتر کنند تا افراد با تخصص مورد نظر شما را پیدا کنند. تنوع و دامنه سطوح پروفایل به شما کمک می کند تا بر اساس بودجه و پیچیدگی پروژه خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

در حالی که Upwork پروفایل های زیادی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد، Upwork فرآیند بررسی اختصاصی ندارد، بنابراین باید خودتان با فریلنسرها مصاحبه و بررسی کنید.

با این حال، یک نمایه و امتیاز تکمیل پروژه ایجاد می کند که می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند.

به طور کلی، اگر می خواهید آزادی انتخاب از بین پروفایل های بسیار دقیق را داشته باشید، Upwork یک پلت فرم خوب است.

Freelancer

فریلنسر یکی از بزرگترین بازارهای کار در جهان با بیش از 25 میلیون کاربر ثبت نام شده در طیف گسترده ای از زمینه های حرفه ای است.

این اساسا یک سایت تجارت الکترونیک است که فریلنسرها به عنوان محصول آن هستند.

مطمئناً برای هر شایستگی مرتبط با سئو و بازاریابی محتوا یک حرفه ای پیدا خواهید کرد. متأسفانه، با حجم زیاد پروفیل، مشکل غربال کردن صدها پروفایل برای یافتن پروفایل مناسب است.

علاوه بر این، از آنجایی که این سایت عمدتاً توسط سئوکاران ورودی و میانی پر شده است، اگر می‌خواهید یک متخصص سئو را استخدام کنید که بتواند در سطح بالا کار کند، بهتر است به جای دیگری بگردید.

با این حال، اگر بودجه محدودی دارید و به یک یا دو نفر برای اجرای سئو اولیه نیاز دارید، Freelancer مکان خوبی برای جستجو است.

سایت برای استخدام کارشناس سئو: Guru

گورو یک شبکه فریلنسر با پروفایل هایی است که 8 دسته حرفه ای و زیر مجموعه های مختلف را در بر می گیرد.

این یکی از پلتفرم‌های بهتر برای یافتن سئوکاران و آژانس‌های آزاد است زیرا هر دو به تعداد مساوی است. در واقع، شما به احتمال زیاد خدمات یک آژانس سئو کامل را استخدام خواهید کرد، حتی اگر یک نمایه فردی را انتخاب کنید.

Guru دارای تعداد زیادی از کارشناسان جهانی سئو است که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند، از جستجوی ارگانیک، سئوی تک صفحه‌ای، و ممیزی در سراسر سایت تا اجرای سئو در مقیاس کامل. به علاوه، از آنجایی که این یک سایت فریلنسر است، احتمالاً خدماتی را با نرخ های بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به یک آژانس سئوی پیشرفته دریافت خواهید کرد.

با این حال، مانند Upwork، Guru با پروفایل هایی که در پلتفرم خود اجازه می دهد مصاحبه نمی کند. آنها به مشتری اجازه می دهند تا بهترین ها را برای آنها انتخاب کند.

به طور کلی، اگر می خواهید بتوانید کارشناسان سئو و آژانس های کامل را در یک پلتفرم استخدام کنید، Guru یک مکان ایده آل برای شروع است.

People Per Hour

People Per Hour یکی دیگر از بازارهای فریلنسری برای متخصصان است اما با تمرکز بر نرخ پرداخت ساعتی.

این سایت به فرمول فریلنسر دریافت ساعتی دستمزد وفادار می ماند و بسیاری از متخصصان در آن مدل را ترجیح می دهند.

افراد در هر ساعت در طول سال ها رشد کرده است و اکنون میزبان میلیون ها متخصص بازاریابی و سئو است که به دنبال کنسرت های فنی مختصر هستند.

این پلتفرم جستجوی سئوهای مناسب را نسبتاً آسان کرده است. این به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با فریلنسرها بر اساس نرخ تعیین شده پروفایل آنها تماس بگیرید و قبل از اینکه آنها را برای کار استخدام کنید با آنها مصاحبه کنید.

در حالی که مدل پرداخت برای مدت زمان کار موقت یا بسیار کوتاه خوب است، اگر به دنبال ارائه کارهای دقیق تر، مانند ممیزی کامل سئوی وب سایت هستید، ایده آل نیست. این می تواند بودجه شما را سنگین کند، به همین دلیل است که بهتر است به دنبال کارهای پیچیده تر در جای دیگری باشید.

به طور کلی، اگر به دنبال ارائه دهندگان خدمات اولیه سئو هستید، افراد در هر ساعت مکان بدی برای نگاه کردن نیست.

سایت برای استخدام کارشناس سئو: Fiverr

Fiverr یک بازار بزرگ برای فریلنسرها است که خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

این یکی از متنوع‌ترین پلتفرم‌های فریلنسری است که صدها دسته حرفه‌ای و میلیون‌ها عضو دارد. این بدان معناست که شما افراد مبتدی و همچنین سئوکاران باتجربه را در پلتفرم پیدا خواهید کرد.

Fiverr به دلیل ارائه خدماتی که هزینه بسیار کمی دارند، شناخته شده است، که شانس شما را برای یافتن یک ارائه دهنده خدمات سئوی مقرون به صرفه یا آژانس در میان پروفایل های آن افزایش می دهد.

با این حال، این نیز شانس شما را برای استخدام یک متخصص سئو کارکشته کاهش می دهد.

درست مانند People Per Hour، Fiverr برای استخدام افراد برای اجرای سئو کوتاه مدت یا یکباره مناسب است. هر چیزی جزئی تر باشد و بهتر است در جای دیگری جستجو کنید.

به طور کلی، اگر فقط به دنبال این هستید که یک جنبه کوچک از یک کمپین سئو بزرگتر را به یک فریلنسر بدهید، Fiverr یک پلت فرم عالی برای مرور است.

سایت برای استخدام کارشناس سئو: Facebook Careers

فیس‌بوک Careers جدیدترین پلتفرم فریلنسری و هیئت شغلی موجود است. بین حرفه ای هایی که کاربران فعال فیس بوک هستند بسیار محبوب شده است.

فیسبوک Careers با پشتوانه یک زیرساخت محکم، میزبان مجموعه ای جامع از حوزه های حرفه ای و لیست مشاغل است.

درک رابط کاربری بسیار آسان است و دارای زیرمجموعه های مشخصی برای بازاریابی دیجیتال و سئو است.

Facebook Careers به حوزه‌های کاری عمدتا مبتنی بر فناوری و فنی با فهرست گسترده‌ای از شایستگی‌های بازاریابی دیجیتال، از تحقیقات کلیدواژه‌های پایه تا بازاریابی موتورهای جستجوی مجموعه کامل، محدود می‌شود.

علاوه بر این، از آنجایی که این پلت فرم بسیار جدید است، هنوز با ارائه دهندگان خدمات زیرمجموعه پر نشده است، بنابراین به احتمال زیاد یک متخصص را در آنجا پیدا خواهید کرد.

به طور کلی، اگر به دنبال یک تجربه استخدام کارآمد با شانس بیشتری برای یافتن یک متخصص واقعی SEO و/یا بازاریابی دیجیتال هستید، فیسبوک Careers مکان خوبی برای جستجو است.

نحوه استخدام یک متخصص سئو در سال 2023

از هر استخدام کننده ای بپرسید و آنها به شما خواهند گفت که یافتن فرد، گروه و/یا شرکت مناسب برای یک شغل چقدر دشوار است، به خصوص امروز.

با توجه به اینکه تنوع حرفه‌ای روز به روز در حال افزایش است و فناوری راه‌های حرفه‌ای جدیدی را باز می‌کند، پیدا کردن فردی با شایستگی‌های دقیق مورد نیاز شما و پروژه‌تان دشوار می‌شود.

وقتی صحبت از خدمات سئو با کیفیت بالا می شود، این تفاوتی ندارد.

اهمیت سئو در طول سال ها افزایش یافته است.

یک نظرسنجی آماری نشان داد که 70 درصد از بازاریابان ادعا می کنند که سئو از PPC مهمتر و موثرتر است.

با توجه به اینکه صنعت خدمات سئو به طور مداوم در حال رشد است و بازاریابان زمان و منابع زیادی را برای پیاده سازی موثر سئو اختصاص می دهند، جای تعجب نیست که بازارهای آنلاین پر از سئوکاران و آژانس ها هستند.

با این حال، هنوز این مسئله وجود دارد که خوب ها را از بد جدا کنیم.

علیرغم انواع پلتفرم‌های فریلنسر، یافتن حرفه‌ای که واقعاً به همان خوبی که خودشان تبلیغ می‌کنند، دشوار است.

سایت‌هایی مانند Upwork قبل از اینکه یک فریلنسر حرفه‌ای بتواند یک نمایه ایجاد کند، به تأیید نیاز دارند. با این حال، به دلیل تعداد زیاد نمایه‌های تایید شده قبلی و سیستم امتیازدهی نمایه تا حدی ناکارآمد، باید با آن شخص کار کنید تا شایستگی آنها را کشف کنید.

همین امر در مورد پلتفرم هایی مانند Guru نیز صدق می کند، که دارای نمایه های آژانس است، اما با این وجود، شما باید با آنها کار کنید تا تخصص آنها را در موضوع سئوی عملی ارزیابی کنید.

همچنین برخی از نمایه‌های آژانس در Guru وجود دارد که وعده‌های بیشتری نسبت به ارائه آن‌ها می‌دهند. به علاوه، بسیاری از خدمات سئوی ارائه شده توسط آنها (مانند لینک سازی و تجزیه و تحلیل رتبه بندی جستجو) خودکار هستند. ناگفته نماند که برخی از تکنیک‌های سئوی آنها ماهیت کلاه سفید ندارند.

این موارد بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد و می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما توسط گوگل شود.

در نهایت، پلتفرم هایی مانند Fiverr و People Per Hour از نظر خدمات SEO که می توانید استخدام کنید بسیار محدود هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، آنها فقط برای کارهای اولیه سئو با بودجه محدود مناسب هستند.

همه این زمینه ها جایی هستند که من در آنها برتری دارم.

من سابقه عمیقی در بازاریابی محصول، بازاریابی رشد و سئو دارم. من می دانم که برای اجرای موفقیت آمیز یک کمپین سئو و رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو در سال 2023 چه چیزی لازم است.

از تولید بک لینک گرفته تا بهینه سازی تبدیل موثر، من تمام اجزای یک استراتژی سئوی سطح بالا را می دانم که منجر به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو می شود.

نکته اصلی این است که استخدام یک ارائه دهنده خدمات سئو موثر مهم است – اما به همان اندازه مهم است که ابتدا نیازهای سئوی خود را درک کنید. هنگامی که بدانید برای بهینه سازی محتوای خود به چه خدماتی نیاز دارید، برای یافتن حرفه ای مناسب برای این کار مجهزتر خواهید شد.

سوالات متداول

از کجا می توانم کارشناسان برتر سئو را برای پروژه خود پیدا کنم؟

این مکان ها دارای برترین توسعه دهندگان برنامه برای همه برنامه ها در سال 2023 هستند:

اینها برخی از سایت های برتر برای استخدام کارشناسان سئو در سال 2023 هستند. برای لیست کامل پست بالا را بررسی کنید.

چگونه یک متخصص سئو را در سال 2023 استخدام کنم؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای استخدام کارشناسان سئو در سال 2023 آورده شده است:

استراتژی بهینه سازی خود را از درون به بیرون، از جمله اندازه، دامنه و پتانسیل برای پیاده سازی های آینده بشناسید.

برای استخدام متخصصان سئو سطح بالا با من (یا یکی از سایت های استخدام دیگر) مشورت کنید.

به دنبال مهارت های اصلی مانند درک محتوای مدرن و سئوی خاص طراحی، بهینه سازی مبتنی بر هدف و غیره باشید.

در مورد جزئیات پروژه با نامزد (های) فهرست نهایی بحث کنید.

اگر داوطلب درک کاملی از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما نشان دهد، آنها برای پروژه شما ایده آل هستند.

هزینه استخدام یک متخصص سئو چقدر است؟

به طور متوسط، متخصصان سئو از 100 تا 150 دلار یا بالاتر در هر ساعت هزینه می‌گیرند، که نگهدارنده استاندارد ماهانه برای یک متخصص سطح بالا 1000 تا 1500 دلار یا بالاتر است. با این حال، هزینه کلی به عواملی مانند اندازه سایت در حال بهینه سازی و همچنین جدول زمانی بهینه سازی بستگی دارد.

با این حال مطمئن باشید – استخدام یک مشاور با تجربه مانند من ارزش سرمایه گذاری را دارد.

قبل از استخدام چه مهارت هایی را باید در یک متخصص سئو جستجو کنم؟

هر متخصص سئو که استخدام می کنید باید حداقل مهارت های زیر را داشته باشد:

تخصص و تجربه با چندین پلتفرم اصلی بهینه سازی و تجزیه و تحلیل مانند Ahrefs، SEMrush، Google Analytics و غیره.

درک سئو بر اساس قصد و تجربه کاربر.

آگاهی سطح بالا از به روز رسانی الگوریتم گوگل و روندهای صنعت.

از نظر مهارت های نرم، داوطلب باید توانایی درک کامل ویژگی های یک پروژه را داشته باشد و مایل به همکاری با مشتریان برای تکمیل آن باشد.

کجا می توانم کارشناسان سئو را در سال 2023 استخدام کنم؟

می توانید بهترین متخصص سئو را برای پروژه های خود از اینجا یا در هر یک از سایت های دیگر ذکر شده در *لیست کامل* بالا استخدام کنید.

اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنم، کارشناسان سئو را از کجا پیدا کنم؟

درست در اینجا در JoshFechter.com، می توانید یک متخصص SEO را به عنوان بخشی از جامعه راه دور استخدام کنید. به غیر از آن، می‌توانید سئوکارهای آزاد بین‌المللی را در سایت‌هایی مانند Stack Overflow و Upwork پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT