بهترین وب سایت های مد لوکس

8 تا از بهترین وب سایت های مد لوکس برای خرید لباس های طراح

زمان مطالعه 5 دقیقه

خرید آنلاین لباس سرگرم کننده است و حتی می تواند درمانی باشد. چه به دنبال این هستید که با خود رفتار کنید، چه اگر می‌خواهید به‌عنوان طرفدار مد رده بالا، آخرین مجموعه‌های باند فرودگاه را مرور کنید، وب‌سایت‌های مد لوکس جایی هستند که باید بروید. بهترین وب سایت های مد لوکس را در ادامه معرفی کرده ایم.

به کیف‌های کلاسیک بیرکین هرمس یا کیف‌های نمادین Neverfull Tote لویی ویتون فکر کنید – علی‌رغم این واقعیت که آنها دهه‌ها هستند که وجود دارند و طرح‌هایشان ثابت مانده است، اما همچنان بسیار محبوب و مورد توجه هستند. بنابراین، می‌توانید لباس‌های طراح را به عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید، زیرا از نظر فنی، چنین است.

در اینجا برخی از بهترین وب سایت های مد لوکس که در سراسر جهان ارسال می شوند، آورده شده است.

بهترین وب سایت های مد لوکس Net-A-Porter

 

Net-A-Porter که در سال 2000 در لندن تأسیس شد، یکی از چندین بازار اصلی مد لوکس در این لیست است و دلیل خوبی هم دارد. این وب سایت دارای بیش از 800 برند طراح، 200 برند زیبایی برتر است و به بیش از 170 کشور ارسال می شود.

موارد جدید نیز هفته‌ای سه بار به وب‌سایت می‌رسند و پرفروش‌ها مرتباً ذخیره می‌شوند. بنابراین، اساساً می توانید در تمام طول روز وب سایت Net-A-Porter را مرور کنید و هزاران لباس، کیف، کفش و لوازم جانبی لوکس را مرور کنید تا زمانی که مورد علاقه خود را پیدا کنید.

همچنین به دلیل خدمات حمل و نقل سریع چشمگیر خود شناخته شده است، جایی که مشتریان در منهتن، لندن و هنگ کنگ می توانند سفارشات خود را در همان روزی که آنها را خریداری کرده اند دریافت کنند.

Farfetch

 

Farfetch که توسط José Neves میلیاردر پرتغالی تاسیس و مالک آن است، از بریتانیا فعالیت می کند و بیش از 1300 برند طراح لوکس را به بیش از 170 کشور ارسال می کند.

برای اینکه بفهمید Farfetch چقدر معتبر است، این وب‌سایت به عنوان خرده‌فروش آنلاین انحصاری برای مجموعه تابستانی خط مد ریحانا، FENTY انتخاب شد.

این شرکت همچنین اخیراً یک سرویس فروش مجدد کیف دستی در ایالات متحده به نام Farfetch Second Life راه‌اندازی کرده است که در آن کاربران می‌توانند کیف‌های دستی طراح محبوب خود را در سایت برای اعتبار فروشگاه Farfetch بفروشند. اگر از طرفداران قطعات دست دوم هستید، لیست ما را از این فروشگاه های آنلاین صرفه جویی کنید.

اگر از اقلام خود ناراضی هستید، می توانید از خدمات بازگشت Farfetch که کاملا رایگان است نیز استفاده کنید.

بهترین وب سایت های مد لوکس MyTheresa

MyTheresa در کنار Farfetch و Net-A-Porter یکی از بازارهای آنلاین گران قیمت است. با بیش از 800 کارمند و بیش از سی سال حضور در این صنعت، MyTheresa با طراحان مد زن مشهور برای راه اندازی مجموعه های کپسول آنلاین انحصاری، از جمله Stella McCartney، Tory Burch، و Gabriela Hearst همکاری کرده است.

سفارشات از وب سایت در سه روز ارسال می شود و معمولاً از مرکز تدارکات آن در مونیخ می آیند.

Estro

Estro بزرگترین فروشگاه طراحان لوکس در استرالیا است و اکنون در سراسر جهان ارسال می شود. این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از برندهای برتر مردانه و زنانه از اروپا، از جمله گوچی، پرادا، ورساچه، فندی و جیوانچی را در اختیار دارد.

تمام قیمت‌های نشان‌داده‌شده آنلاین به دلار استرالیا (AUD) است، بنابراین هنگام جستجوی لباس‌های طراح مورد علاقه‌تان، حتماً یک مبدل ارز در دسترس داشته باشید.

در Estro، همچنین می‌توانید با Zip و Afterpay پرداخت کنید، که خدمات خرید-اکنون-پرداخت-بعد (BNPL) هستند که به شما امکان می‌دهند ابتدا کالای مورد نظر را داشته باشید و سپس هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. اگر در مورد این فرآیند کنجکاو هستید، برخی از معتبرترین خدمات BNPL را بررسی کنید تا در خرید بعدی خود به شما کمک کنند.

Ssense

Ssense مستقر در مونترال، حضور جهانی در بیش از 150 کشور دارد و این وب سایت هر ماه بیش از 76 میلیون بازدید را ثبت می کند. علاوه بر مارک‌های طراح که با آن‌ها آشنا هستیم، Ssense روی لباس‌های خیابانی و برندهای آوانگارد نیز تمرکز دارد، مانند Off-White، Acne Studios و Comme des Garçons.

رابط وب سایت احتمالاً تمیزترین و ساده ترین رابط در این لیست است. لباس‌ها و اکسسوری‌ها در زیر دسته‌های لباس‌های مردانه، زنانه و «همه چیز دیگر» دسته‌بندی می‌شوند. پس از کلیک بر روی هر یک از آنها، لیستی منظم و طولانی از برندهای طراح به شما نمایش داده می شود که می توانید به راحتی روی آنها کلیک کرده و کاوش کنید.

بهترین وب سایت های مد لوکس Matchesfashion

Matchesfashion سه فروشگاه فیزیکی در لندن دارد، اما بازار آنلاین آن نیز به همان اندازه گسترده است. این وب‌سایت لباس‌ها و اکسسوری‌های گران‌قیمت را از بیش از 650 طراح مطرح و شناخته‌شده در اختیار دارد.

این شرکت همچنین دارای یک تیم اختصاصی از استایلیست ها است که آماده ارائه مشاوره های مد متناسب با سبک شخصی شما هستند. سفارشات از لندن می توانند از تحویل همان روز لذت ببرند.

The Outnet

Outnet متعلق به Net-A-Porter است و یکی از معدود وب‌سایت‌های مد لوکس است که تخفیف‌های استثنایی را بر روی بهترین قطعات طراح ارائه می‌کند. برای برندهایی مانند والنتینو و دولچه و گابانا می توانید تا 50 تا 70 درصد تخفیف دریافت کنید. اگر برای اولین بار خرید می کنید، می توانید 15 درصد تخفیف برای اولین سفارش خود نیز دریافت کنید.

بنابراین، چرا Outnet قادر است چنین حجم زیادی از برندهای سطح بالا را با قیمت های رقابتی ارائه دهد؟ این به این دلیل است که تیم خرید آن در لندن 90 درصد سهام را مستقیماً از برندهای طراح خریداری می کند.

اگر در انتخاب‌ها غرق شده‌اید و نمی‌دانید چه بپوشید، به سادگی به تب Editorial در گوشه سمت راست بالا بروید. در اینجا، می توانید ایده های مد را از متخصصان باتجربه در این صنعت کشف کنید.

بهترین وب سایت های مد لوکس Moda Operandi

Moda Operandi که توسط ویراستار سابق Vogue، Lauren Santo Domingo تأسیس شده است، شیک ترین طراحی ها، جواهرات و حتی دکوراسیون منزل را به وب سایت خود می آورد.

وب‌سایت مد همچنین نمایش‌هایی را اجرا می‌کند که در آن طراحان مستقیماً کار خود را به طور انحصاری برای جمعیت منتخب – در این مورد، مشتریان در سایت به نمایش می‌گذارند. این بدان معنی است که شما می توانید اولین نگاهی به آخرین مجموعه یک طراح داشته باشید و قبل از هر کس دیگری آنها را خریداری کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید مجموعه‌های فصلی آینده را از برندهای طراح معروف، هفته‌ها قبل از عرضه در فروشگاه‌ها، پیش‌سفارش دهید. برای ثبت سفارش مبلغی را واریز کنید و به محض رسیدن به سایت ارسال خواهد شد.

لباس های با کیفیت را در وب سایت های مد لوکس دریافت کنید

خرید از وب سایت های مد لوکس می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد و خرید اولین کالای طراح شما همیشه خاطره انگیز است.

اگر نگران اصل بودن یا نبودن موارد موجود در وب‌سایت‌های بالا هستید، نگران نباشید – این وب‌سایت‌ها با خانه‌های مد همکاری نزدیکی دارند تا اقلام و لوازم جانبی پوشاک قانونی را برای شما تضمین کنند. خرید خوبی داشته باشید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT