بهترین جایگزین Italki

12 بهترین جایگزین Italki برای یافتن معلمان زبان آنلاین

زمان مطالعه 12 دقیقه

ما در Learn Languages From Home همیشه عاشق italki بوده‌ایم (این بررسی فقط یک مدرک است). این یکی از منابع زبان مورد علاقه ما است و ما اغلب آن را به کسانی که به دنبال مدرسان زبان آنلاین هستند توصیه می کنیم. بهترین جایگزین Italki را در ادامه معرفی میکنیم.

با این حال، ما همچنین می دانیم که هیچ منبع زبانی برای همه مناسب نیست. خوشبختانه، گزینه های جایگزین italki زیادی برای زبان آموزانی وجود دارد که کاملاً در این پلتفرم فروخته نمی شوند.

Italki چیست و چرا به دنبال جایگزین می گردیم؟

Italki یک پلتفرم جهانی برای یادگیری زبان است که دانش‌آموزان و معلمان زبان را برای درس‌های آنلاین زبان آنلاین به هم متصل می‌کند. این دانشگاه دارای بیش از 5 میلیون زبان آموز از 180 کشور، بیش از 20000 معلم از 190 کشور و بیش از 150 زبان برای یادگیری است.

این سایت که یک برنامه iOS و Android نیز دارد، از زمان راه اندازی آن در سال 2006 به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان آموزش زبان آنلاین تبدیل شده است. شرایط قیمت گذاری و زمان بندی

با وجود مزایای آن، italki تنها گزینه شما در بازار نیست. در واقع، جایگزین هایی برای italki وجود دارد که ارزش بررسی را نیز دارد.

سایت‌های دیگری مانند italki وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا یک معلم زبان مناسب با نرخ‌های معقول و برنامه‌های انعطاف‌پذیر پیدا کنید. برخی از سایت ها نیز ویژگی ها و ابزارهای کمی متفاوتی را ارائه می دهند که در italki در دسترس نیستند.

برنامه های تبادل زبان نیز ارزش دیدن دارند. اگرچه این برنامه‌ها از ساختار «تدریس» یکسانی استفاده نمی‌کنند، اما این برنامه‌ها به شما امکان دسترسی به شرکای تبادل زبان را می‌دهند که نه تنها به شما کمک می‌کنند زبان مورد نظرتان را به شیوه‌ای معمولی مطالعه کنید، بلکه نکات فرهنگی را نیز با شما به اشتراک می‌گذارند. و شما دوست خواهید شد!

به طور مشابه، برنامه‌ها و سایت‌های رایگانی وجود دارند که می‌توانند هنگام گوش دادن به سخنرانان بومی گوش شما را آموزش دهند. در حالی که این ها دقیقاً درس های آنلاین رسمی نیستند، به شما کمک می کنند تا بیشتر در زبان غوطه ور شوید و شاید حتی مکمل درس های italki خود باشید، اگر هنوز در آن هستید.

بهترین جایگزین های Italki برای یافتن معلمان زبان آنلاین

به دنبال برنامه های مشابهی هستید که درس های آنلاین زنده را با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می دهند؟ در اینجا تعدادی از بهترین های موجود در بازار آورده شده است.

Preply

آیا به دنبال جایگزین های ایتالکی هستید که ویژگی ها یا ساختارهای مشابهی دارند؟ Preply نزدیکترین است. هر دو پلتفرم به شما امکان می‌دهند معلمان زبان را بر اساس موقعیت مکانی، زبان مادری، سایر زبان‌هایی که می‌توانند صحبت کنند، تخصص‌ها، زمان‌بندی ترجیحی و نرخ‌ها انتخاب کنید.

نمایه های معلمان در هر دو سایت نیز به تفصیل و با نظرات دانشجویان قبلی پشتیبانی می شود. علاوه بر این، هر دو شرکت به داشتن رویه های بررسی دقیق برای معلمان معروف هستند. شما می دانید که برای معلمان تأیید شده و آموزش دیده درس خواهید گرفت.

با این حال، چند تفاوت قابل توجه وجود دارد. واضح ترین آن این است که خدمات آموزشی Preply به زبان ها محدود نمی شود. بیش از 140000 معلم در Preply موضوعات مختلفی از زبان گرفته تا ریاضیات، علوم، هنر و حتی بازاریابی را آموزش می دهند. اگر قصد دارید چندین سوژه را انتخاب کنید، چرا آن را فقط در یک پلت فرم انجام نمی دهید؟

مانند italki، Preply دروس زبان مقرون به صرفه را ارائه می دهد، اما به طور متوسط، نرخ ساعتی در Preply ارزان تر است. اگر از درس آزمایشی خود خوشتان نیامد، Preply نیز به هر قیمتی، جایگزینی رایگان با هر معلم جدیدی به انتخاب شما ارائه می دهد.

اگر استاد راهنما را دوست دارید، می توانید مجموعه ای از ساعت ها را با آنها در بسته های 5، 10، 15 یا 20 ساعته خریداری کنید و تاریخ و زمان جلسات بعدی خود را انتخاب کنید.

قیمت: برای هر معلم و زبان متفاوت است، اما ممکن است تا 4 دلار هزینه داشته باشد. الآن امتحانش کن.

AmazingTalker

بهترین جایگزین Italki

بهترین جایگزین Italki

AmazingTalker با بیش از 7500 مدرس زبان متخصص در 100 زبان، یکی از سریع‌ترین جایگزین‌های italki در بازار است. دروس خصوصی با توجه به برنامه، بودجه، علایق و سطح مهارت شما ارائه می دهد.

چیزی که در مورد این سایت عالی است شخصی سازی آن است. اگر هدف خاصی مانند تلفظ یا آمادگی آزمون دارید، معلمان همچنین می توانند یک دوره را برای شما سفارشی کنند. هدف این است که به شما کمک کند تا با اطمینان بیشتری ارتباط برقرار کنید.

برای انتخاب معلم خصوصی، می‌توانید از فیلترهایی مانند ملیت، زبان‌های صحبت شده، تخصص و نرخ‌ها استفاده کنید. سپس AmazingTalker شما را با یک معلم آموزش عالی که نیازهای شما را برآورده می کند مطابقت می دهد. اگر مسابقه را دوست دارید، می توانید کلاس را بر اساس در دسترس بودن خود برنامه ریزی کنید.

با استفاده از این سایت، شما فقط باید در صورت نیاز دروس را خریداری کنید – بدون قرارداد. همچنین دروس آزمایشی با تخفیف را ارائه می‌دهد تا بتوانید قبل از خرید بسته‌ها، ابتدا ببینید که آیا مربی یا پلتفرم برای شما مناسب است یا خیر.

قیمت: به طور متوسط، هزینه جلسات 10-30 دلار در ساعت است. با این حال، نرخ ها بر اساس ملیت، تجربه و محبوبیت معلم متفاوت است.

Wyzant

یکی از بهترین جایگزین های italki برای دانش آموزانی که به دنبال معلمان آمریکایی هستند، Wyzant آموزش آنلاین و حضوری را ارائه می دهد. این پلتفرم شما را به متخصصانی نه تنها در زبان‌ها بلکه در موضوعات دیگری مانند شیمی، کدنویسی، تاریخ و موسیقی متصل می‌کند. همچنین ممکن است دروس برای آمادگی آزمون گرفته شود.

Wyzant پایگاه داده عظیمی از معلمان مورد بررسی دارد – 65000 نفر تا به امروز – بنابراین شما به احتمال زیاد یک مناسب را پیدا خواهید کرد. اما اگر ناراضی هستید، Wyzant’s Good Fit Guarantee به این معنی است که مجبور نیستید برای آن هزینه بپردازید.

برای پیدا کردن یک معلم Wyzant، به سادگی در نمایه ها مرور کنید. می‌توانید مدارک تحصیلی، نرخ‌های ساعتی، بررسی‌ها و تخصص‌ها را با هم مقایسه کنید. نکته مهم این است که سایت قیمت‌های پرداختی را در نظر گرفته است. نرخ های ساعتی Wyzant نسبت به سایرین گران تر است اما هیچ قرارداد یا بسته ای وجود ندارد و شما فقط بعد از هر درس پرداخت می کنید.

قیمت: برای هر معلم متفاوت است. به طور متوسط، معلمان 35-60 دلار در ساعت دریافت می کنند. اکنون یک معلم خصوصی پیدا کنید.

Verbling

در میان گزینه های ایتالکی، Verbling یکی از سخت ترین فرآیندهای استخدام را دارد. همه معلمان باید تجربه قبلی و حداقل سطح مهارت C2 را داشته باشند. جای تعجب نیست که این سایت نقدهای مثبت زیادی دریافت می کند.

انجمن Verbling با بیش از 10000 مربی متخصص برای بیش از 70 زبان به این معنی است که معلمی وجود دارد که نیازهای شما را برآورده کند. نمایه‌های معلم در اینجا تقریباً حاوی همان اطلاعاتی است که در italki و سایر سایت‌های تدریس خصوصی پیدا خواهید کرد، اما امکان مشاهده زمان پاسخگویی معلم و میزان حضور و غیاب بسیار خوب است.

از ثبت نام گرفته تا رزرو دروس تا کلاس ها، همه چیز در Verbling اتفاق می افتد. Verbling Video کلاس درس داخلی است که به شما و معلم خود اجازه می دهد کلاس ها را برگزار کنید، فایل ها را ارسال کنید و با هم مرور کنید. بدون نیاز به دانلود نرم افزار دیگری!

قیمت گذاری: هزینه درس ها از 15 تا 30 دلار در ساعت است. می توانید ابتدا 30 دقیقه دوره آزمایشی رایگان را رزرو کنید.

Verbalplanet

دانش‌آموزان در بیش از 100 کشور از پایگاه داده Verbalplanet متشکل از 2000 معلم بومی‌زبان برای یادگیری بیش از 30 زبان استفاده می‌کنند.

مانند جایگزین های italki در بالا، Verbalplanet همچنین درس های زبان یک به یک را با برنامه های انعطاف پذیر ارائه می دهد. شما می توانید انتخاب کنید که فقط یک درس یا یک دوره کامل را که مطابق با اهداف یادگیری شما طراحی شده است، رزرو کنید.

ویژگی منحصر به فرد Verbalplanet سیستم بازخورد و ارزیابی سریع آن است. پس از هر درس، معلم شما بازخورد خود را در مورد هر مهارت زبان اصلی صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن مطابق با استانداردهای CEFR ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید پیشرفت خود را بهتر تجسم کنید.

قیمت: درس های 45 دقیقه ای ممکن است از 15 تا 30 دلار هزینه داشته باشد. می توانید برای رزروهای تجمعی تخفیف دریافت کنید.

Lingoda

تاکنون، تمامی پلتفرم های فوق در درس های آنلاین خصوصی تخصص دارند. با این حال، لینگودا به شما این امکان را می دهد که در کلاس های خصوصی یا جلسات گروهی 3-5 دانش آموز شرکت کنید. از این رو، اگر به دنبال راه اندازی تعاملی تر و تقریباً کلاس درس هستید، این یکی از بهترین جایگزین های italki است.

کلاس ها به صورت آنلاین 24 ساعته در دسترس هستند، بنابراین همیشه کلاسی وجود دارد که مطابق برنامه شما باشد. این سایت به شما امکان دسترسی به بیش از 1500 معلم را می دهد که همگی زبان مادری و با تجربه هستند. و حتی اگر جلسات با یک گروه انجام می شود، همیشه بازخورد شخصی برای هر دانش آموز وجود دارد.

لینگودا تنها چهار زبان را ارائه می دهد: آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی (با گزینه ای برای استفاده از انگلیسی تجاری). در حالی که این ممکن است برای برخی محدودیت به نظر برسد، این تخصص همچنین به این معناست که توجه بیشتری به آموزش آن زبان‌ها تا حد امکان مؤثر داده می‌شود.

قیمت: اشتراک ماهانه از 60 دلار شروع می شود. همچنین می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ثبت نام کنید.

Live Lingua

یکی از بهترین چیزهای Live Lingua تاکید آن بر غوطه وری است. مربیان زبان در اینجا به شما کمک می کنند تا با آموزش واژگان عملی و همچنین به اشتراک گذاری بینش های فرهنگی که زمینه را به درس ها می بخشد، در صحبت کردن با زبان راحت تر باشید.

Live Lingua تنها هفت زبان را ارائه می دهد، اما مطمئن می شود که شما را به یک معلم تحصیل کرده دانشگاه متصل می کند که می تواند درس های شخصی ارائه دهد. می‌توانید زمان‌بندی درس‌ها را زمانی که مناسب شما باشد، برنامه‌ریزی کنید و می‌توانید انتخاب کنید که چقدر طول بکشد – 30 دقیقه، 1 ساعت، 1.5 ساعت یا 2 ساعت.

برای کمک به نظارت بر پیشرفت خود، معلم شما پس از هر 20 ساعت درس، بازخورد شخصی و گزارشی را به شما ارائه می دهد. این به شما اطلاع می دهد که در کجای مسیر یادگیری قرار دارید و همچنین انگیزه شما را حفظ می کند.

قیمت: از 20 دلار در ساعت شروع می شود. برای یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

Rype

بهترین جایگزین Italki

بهترین جایگزین Italki

Rype یکی از بهترین جایگزین های italki است که دروس زبان آنلاین با اندازه و شخصی سازی شده را ارائه می دهد.

Rype آموزش های 30 دقیقه ای تک به تک با معلمان حرفه ای دستچین شده ارائه می دهد. معلمان 24/7 در دسترس هستند، بنابراین شما می توانید به موقع یاد بگیرید، مهم نیست که چقدر مشغله دارید.

یکی دیگر از چیزهای شگفت انگیز در مورد Rype برنامه های انعطاف پذیر آن است. شما می توانید از هر یک از سه برنامه استفاده کنید: چهار ساعت درس خصوصی در ماه (یک ساعت در هفته)، شش ساعت در ماه، یا 10 ساعت در ماه. اما اگر به تعطیلات رفتید، به راحتی می توانید برنامه خود را متوقف کنید و بعداً به آن برگردید.

قیمت: از 14 دلار در ساعت شروع می شود.

بهترین جایگزین Italki : برنامه های تبادل زبان

این جایگزین های italki دقیقاً درس های زنده یک به یک را ارائه نمی دهند. اما آنها به شما امکان دسترسی به دو ابزار مهم در یادگیری زبان را می دهند – غوطه وری و زمینه فرهنگی.

Tandem

موثرترین راه برای یادگیری زبان، استفاده واقعی از آن است. اما همه شانس رفتن به خارج از کشور را ندارند. بهترین کار بعدی این است که با کسی صحبت کنید که به این زبان صحبت می کند. Tandem به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

Tandem یک برنامه یادگیری زبان و یک شبکه اجتماعی است که به صورت یکپارچه در آمده است. این شما را به بیش از 15 میلیون زبان آموز در سراسر جهان متصل می کند و بیش از 300 زبان را پشتیبانی می کند!

هنگامی که یک شریک تبادل زبان پیدا کردید، می توانید از طریق متن، یادداشت صوتی، تماس صوتی یا تصویری شروع به صحبت کنید. در حالی که مبتدیان مطمئناً می توانند از این برنامه استفاده کنند، اگر حداقل در سطح متوسط باشید، مکالمه روان تر خواهد بود. در هر صورت، ابزارهای تصحیح و ترجمه درون برنامه ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا گفتگو را در جریان نگه دارید.

علاوه بر این، Tandem کانالی برای زبان آموزان برای ملاقات با افرادی است که از شادی ها و مشکلات یادگیری یک زبان آگاه هستند. اگر می‌خواهید آموخته‌هایتان را تمرین کنید و در عین حال دوست‌یابی کنید، قطعاً باید به آن توجه کنید.

قیمت: رایگان با امکانات محدود. Tandem Pro به شما امکان دسترسی به ترجمه های نامحدود را می دهد و از 6.99 دلار در ماه شروع می شود.

HelloTalk

HelloTalk از بسیاری جهات مانند Tandem است. همچنین یک برنامه یادگیری زبان با جامعه ای از زبان مادری است. می توانید شریک شوید، از طریق متن، صدا یا ویدیو با یکدیگر چت کنید و زبان دیگران را آموزش دهید.

تفاوت اصلی در جنبه شبکه اجتماعی است. HelloTalk با ارائه Moments، قابلیتی که در آن می‌توانید به‌روزرسانی‌ها، سؤالات و عکس‌ها را پست کنید، این موضوع را برطرف می‌کند. می توانید گویشوران زبان مقصد خود را هدف قرار دهید و به مخاطبان بیشتری متصل شوید.

HelloTalk همچنین به شما این امکان را می دهد که نه تنها با اعضای فردی بلکه با گروه ها نیز چت کنید تا تجربه یادگیری مشارکتی بیشتری داشته باشید.

قیمت: رایگان. برای دسترسی به همه ویژگی‌ها، عضویت VIP دریافت کنید که از 4.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

سایت ها و برنامه هایی برای گوش دادن به سخنرانان بومی

درس‌های آنلاین زنده به شما کمک می‌کند تا در صحبت کردن راحت‌تر باشید، اما گوش دادن نیز همین‌طور است. همانطور که بیشتر به لهجه‌های بومی و تفاوت‌های ظریف زبان گفتاری عادت می‌کنید، صحبت کردن با آن نیز آسان‌تر می‌شوید!

LingQ

بهترین جایگزین Italki

بهترین جایگزین Italki

به دنبال جایگزین های italki هستید که غوطه ور شدن زبان و یادگیری متنی را فراهم می کند؟ به LingQ نگاه نکنید.

این سایت آموزش خصوصی ارائه نمی دهد. در عوض، LingQ به شما امکان دسترسی به کتابخانه وسیعی از مواد صوتی به زبان دلخواهتان را می دهد. طیف گسترده ای از موضوعات و علایق وجود دارد، بنابراین شما می شنوید که سخنرانان بومی در مورد چیزهایی که به آنها علاقه دارید صحبت می کنند.

برای کمک به یادگیری زبان، هر مطلب همراه با رونوشت است. LingQ همچنین با استفاده از روش تکرار فاصله ای، شما را در مورد آنچه یاد گرفته اید آزمایش می کند.

ممکن است در اینجا درس های انفرادی نداشته باشید، اما می توانید مهارت های شنیداری خود را تا آنجا که می خواهید تمرین کنید. هنگامی که تنها هستید، می توانید صداها را برای فشرده کردن در برخی تمرینات صحبت کردن تقلید کنید.

قیمت گذاری: ویژگی ها را به صورت رایگان انتخاب کنید. دسترسی حق بیمه ماهانه از 12.99 دلار شروع می شود.

FluentU

مانند LingQ، FluentU مواد زیادی دارد که دارای زبان مادری است.

با FluentU، می توانید گوش (و چشمان) خود را با تماشای کلیپ های خبری، تریلر فیلم، موزیک ویدیو، آگهی های بازرگانی و موارد دیگر به زبان دلخواه خود تمرین دهید. شما با استفاده از زیرنویس‌ها و زیرنویس‌های ترجمه شده مطالعه خواهید کرد و پس از تماشا در مورد آن سؤال خواهید شد.

همچنین، زیرنویس‌ها در ویدیوها تعاملی هستند. می‌توانید روی کلمه‌ای که به آن علاقه دارید کلیک کنید تا تعریف آن، جملات نمونه و همچنین ویدیوهای دیگری که از آن کلمه استفاده می‌کنند را ببینید. با این حال، یک هشدار – شما به راحتی می توانید با این ویژگی از سوراخ خرگوش پایین بروید.

قیمت: 14 روز رایگان. اشتراک از 19.99 دلار در ماه شروع می شود.

امتیاز: یوتیوب و نتفلیکس

آیا می خواهید زبان خود را به سطح کاملا جدیدی ببرید؟ از پلتفرم هایی که قبلاً اغلب استفاده می کنید، استفاده کنید.

برای بسیاری، برنامه هایی مانند یوتیوب و نتفلیکس راه هایی برای از بین بردن زمان و استراحت هستند. اما دلیلی وجود ندارد که از آنها برای پیشرفت در سفر یادگیری زبان خود استفاده نکنید. قرار گرفتن در معرض افراد بومی به شما کمک می کند تا با صدای کلمات و عبارات آن زبان بیشتر آشنا شوید.

YouTube خانه ویدیوهایی از سراسر جهان است، به این معنی که ساده ترین راه برای دسترسی به محتوای معتبری است که از زبانی که شما در حال مطالعه آن هستید استفاده می کند. نیازی نیست خود را محدود به ویدیوهایی با معلمان زبان کنید (اگرچه تعداد زیادی از آنها در YouTube وجود دارد). شما به سادگی می توانید نوع ویدیوهای مورد علاقه خود را پیدا کنید، خواه یک نمایش آشپزی، یک ویدیوی مسافرتی، یا یک واکنش ویدیوی موزیکال. فقط مطمئن شوید که ویدیوها زیرنویس ارائه می کنند.

در مورد نتفلیکس هم همینطور. می‌توانید فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی یا مستندها را در ژانر و زبان دلخواه خود جستجو کنید. به جای تماشای محتوای دوبله، به صدای اصلی گوش دهید و فقط زیرنویس ها را روشن کنید.

در حالی که تماشای انحصاری ویدئوهای یوتیوب و نمایش‌های نتفلیکس باعث نمی‌شود شما مسلط شوید، اما به شما کمک می‌کند کلمات جدید را انتخاب کنید، مهارت‌های گوش دادن خود را بهبود ببخشید، و حتی به شما انگیزه می‌دهد که تمرین صحبت کردن را نیز شروع کنید.

بهترین جایگزین Italki: نتیجه

Italki یک ابزار قابل اعتماد برای یافتن معلمان زبان به صورت آنلاین است، به لطف مجموعه بزرگ معلمان، مقرون به صرفه بودن، و انعطاف پذیری که ارائه می دهد. با این حال، هیچ مشکلی در یافتن جایگزین های italki وجود ندارد، به خصوص اگر سایت دیگری نیازهای شما را برآورده کند.

به هر حال، گزینه های خود را مطالعه کنید و به سراغ گزینه ای بروید که بیشتر برای شما جذابیت دارد. یادگیری زبان یک سفر شخصی است. چه بخواهید italki را با برنامه های دیگر ترکیب کنید یا به طور کامل با یک منبع دیگر استفاده کنید، ابزارهای شما باید به بهترین شکل ممکن به شما خدمت کنند. انتخاب مبارک و مهمتر از همه، از یادگیری لذت ببرید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT