سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی

14 تا از بهترین وب سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی

زمان مطالعه 5 دقیقه

وقتی نوبت به خرید مواد غذایی، ناهار خوری در رستوران ها، به روز کردن کمد لباس های خود یا صرف وقت گذرانی می رسد، مکان های زیادی در عربستان سعودی وجود دارد که می توانید به آنها بروید. اما اگر ترجیح می دهید به جای آن به خرید آنلاین بپردازید، نگران نباشید زیرا وب سایت های خرید زیادی نیز وجود دارد!

درست شنیدی! با خرید آنلاین، می‌توانید غذا، لباس، کتاب، اسباب‌بازی، وسایل الکترونیکی – تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید – بدون نیاز به بیرون رفتن از خانه سفارش دهید.

از کجا خرید آنلاین کنیم؟ این وب سایت ها را بررسی کنید

برای پست امروز، ما لیستی از محبوب ترین وب سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی را جمع آوری کرده ایم. برخی از اینها منحصراً به صورت آنلاین عمل می کنند، در حالی که برخی دیگر بخشی از یک “زنجیره” بزرگتر هستند که دارای فروشگاه های فیزیکی، انبارها و نمایشگاه ها در سراسر پادشاهی هستند. به همین ترتیب، برخی تنها در داخل عربستان سعودی قرار دارند، در حالی که برخی دیگر در سراسر منطقه خاورمیانه و حتی فراتر از آن شعبه دارند!

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی AliExpress

AliExpress که در سال 2010 تأسیس شد، سومین وب سایت بزرگ خرید آنلاین در جهان است و توسط گروه Alibaba اداره می شود. در واقع، همچنین به سومین وب سایت بزرگ خرید آنلاین در عربستان سعودی تبدیل شده است که طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان در این کشور ارائه می دهد.

Alshaya

Alshaya متعلق به گروه Alshaya است، یک شرکت خانوادگی که ابتدا در کویت تأسیس شد، قبل از گسترش در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، ترکیه، روسیه و اروپا. فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها را اداره می‌کند که دارای مارک‌های برتر مانند American Eagle Outfitters، Bath and Body Works، Boots، Debenhams، H&M، M.A.C.، Mothercare، P.F. Chang’s، Pottery Barn، Starbucks، The Body Shop، The Cheesecake Factory، Victoria’s Secret، و بسیاری دیگر!

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی Amazon.sa

Amazon.sa بزرگترین وب سایت خرید آنلاین در عربستان سعودی است. پیش از این، قبل از خرید توسط آمازون در سال 2017، به عنوان Souq.com عمل می کرد، از این رو نام جدید را به خود اختصاص داد. امروزه، Amazon.sa به خریداران در پادشاهی پاسخ می دهد و محصولاتی را از شرکت های محلی، منطقه ای و بین المللی، از جمله محصولاتی از ایالات متحده (ایالات متحده) ارائه می دهد!

Carrefour

Carrefour یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای در جهان است که بیش از 250 هایپرمارکت، سوپرمارکت و فروشگاه آنلاین در 15 کشور در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دارد. این شرکت متعلق به مجید الفتیم، غول پیشرو در خرده فروشی و اوقات فراغت در منطقه است. در حال حاضر 18 هایپرمارکت کارفور در عربستان سعودی وجود دارد که هفت فروشگاه آن در ریاض، پایتخت این کشور قرار دارند.

Cobone

Cobone فروشگاه همیشگی شما به معنای فروش محصولات و خدمات نیست. در عوض، معاملات، تخفیف ها و کوپن های شگفت انگیزی را به رستوران های مختلف، چشمه های معدنی، جاذبه های تفریحی و سایر خرده فروشان ارائه می دهد. اگر به دنبال یک تبلیغ عالی هستید، این وب سایت باید در بالای لیست شما باشد!

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی Eddy

ادی که متعلق به گروه یونایتد یوسف نقی است، محصولات الکترونیکی، مبلمان و لوازم خانگی را ارائه می دهد. در حال حاضر 28 فروشگاه در سرتاسر عربستان سعودی دارد که دارای جدیدترین تلفن های همراه، رایانه، تلویزیون، تجهیزات صوتی، ماشین لباسشویی، مجموعه های اتاق غذاخوری و خیلی چیزهای دیگر است!

Extra

Extra که در سال 2003 توسط شرکت United Electronics تأسیس شد، یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم الکترونیکی در عربستان سعودی است که بیش از 40 شعبه در سراسر این کشور دارد. علاوه بر ارائه تلفن همراه، رایانه، دوربین، تلویزیون و سایر ابزارها، لوازم خانگی با کیفیت بالا را نیز به فروش می رساند.

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی Jarir

جریر در سال 1979 به عنوان یک کتابفروشی شروع به کار کرد. در طول سال ها، این فروشگاه به یکی از بزرگترین نام های کشور در زمینه الکترونیک تبدیل شده است و تلفن های همراه، رایانه و سایر ابزارها را ارائه می دهد. امروزه بیش از 50 نمایشگاه در عربستان سعودی، کویت، قطر و امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) فعال است.

LuLu Hypermarket

لولو هایپر مارکت که متعلق به گروه بین المللی لولو است، یک زنجیره خرده فروشی پیشرو است که در حدود 191 فروشگاه در منطقه خلیج فارس و همچنین در مصر، هند، مالزی و اندونزی فعالیت می کند. در حال حاضر شش هایپرمارکت لولو در عربستان سعودی وجود دارد. خط برچسب این شرکت، “Lulu، جایی که دنیا برای خرید می آید” با تعداد زیادی از برندهای منطقه ای و بین المللی، در واقع یک برچسب مناسب است!

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی Noon

نون یکی از بزرگترین وب سایت های خرید در منطقه است که هر ماه میلیون ها بازدید کننده آنلاین دارد. این شرکت توسط محمد علی آلبر، بنیانگذار املاک Emaar تاسیس شد. نون با برچسب “بازار آنلاین خانگی خاورمیانه” در حال حاضر در عربستان سعودی، مصر و امارات فعالیت می کند.

Ounass

Ounass یک سایت منحصراً دیجیتال است که بیش از 600 برند لوکس را ارائه می دهد، از جمله بزرگترین نام ها در مد، زیبایی، لوازم خانگی و سبک زندگی. این محصول در سال 2016 توسط گروه Al Tayer راه اندازی شد و دارای جدیدترین لباس، کفش، کیف، جواهرات، لوازم جانبی و غیره است. اگرچه در دبی، امارات متحده عربی مستقر است، اما به مشتریان در عربستان سعودی، بحرین، کویت، عمان و قطر نیز تحویل می دهد.

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی Tamimi Markets

Tamimi Markets یکی از زیرمجموعه‌های گروه جهانی شرکت‌های تمیمی، یک شرکت سعودی است که بیش از 45 سوپرمارکت را در الخبر، الحسا، اغرابیه، دمام، دوحه، جده و ریاض اداره می‌کند. این یکی از سریعترین سوپرمارکت های زنجیره ای در حال رشد در پادشاهی است که غذا، محصولات تازه و محصولات خانگی را که از برندهای محلی و بین المللی تهیه می شود، ارائه می دهد.

گروه شرکت های تمیمی به غیر از خرده فروشی، در زمینه هتل ها، پذیرایی، املاک، تولید برق، راه سازی، حمل و نقل و حمل و نقل نیز فعالیت دارد.

Ubuy

Ubuy یکی از بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک در جهان است که تقریباً همه چیز از غذا گرفته تا پوشاک و ابزارهای الکترونیکی را ارائه می دهد. اگرچه Ubuy در کویت مستقر است، اما در بیش از 50 کشور در سراسر جهان از جمله عربستان سعودی فعالیت می کند. این وب‌سایت با خط برچسب جذاب خود، «Ubuy، ما تحویل می‌دهیم»، قطعاً یکی از رقبای برتر این لیست است!

سایت های خرید آنلاین در عربستان سعودی Xcite

Xcite که در ابتدا در کویت مستقر بود و متعلق به Alghanim International Electronics بود، کار خود را با فروشگاه های فیزیکی آغاز کرد. امروز، فعالیت های خود را به عربستان سعودی گسترش داده است، جایی که فروشگاه های فیزیکی و همچنین فروشگاه های آنلاین را مدیریت می کند. این شرکت به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نام بزرگ در الکترونیک است و تلفن های همراه، رایانه، تبلت، دوربین، تلویزیون، تجهیزات صوتی، لوازم خانگی و موارد دیگر را ارائه می دهد!

همانطور که می‌بینید، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها غذا، مواد غذایی، دارو، لباس، کتاب، اسباب‌بازی و بسیاری دیگر از وسایل خانه خرید کنید – بدون اینکه مجبور باشید پا را بیرون از خانه بگذارید! از سوی دیگر، اگر به دنبال راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه هستید، در اینجا لیستی از کارهای رایگان برای انجام در عربستان سعودی وجود دارد، کارهایی که قطعاً می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید… حتی با بودجه محدود!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT