خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت بیت کوین در آستانه تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده، خطر سقوط به 26 هزار دلار را دارد زیرا به زیر میانگین 50 روزه کلیدی می رسد.

خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

قیمت بیت کوین در آستانه نشست سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا به زیر میانگین 50 روزه کلیدی می رسد که خطر سقوط تا 26 هزار دلار را تهدید می کند. انتظار می‌رود که فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد و بازارها منتظرند که آیا جروم پاول، رییس فدرال رزرو، در بحبوحه بحران بانکی و بحران سقف بدهی که خطر یک “فاجعه اقتصادی” را به دنبال دارد، جنگ طلب است یا بدخواه.

قیمت اتریوم و آلت‌کوین‌ها از این روند پیروی می‌کنند و در بحبوحه تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، اصلاح کلی بازار کریپتو را به همراه خواهند داشت. همچنین، هیچ حمایتی از نهنگ ها وجود ندارد، زیرا آنها به طور مداوم در حال فروش هستند.

نوسانات قیمت بیت کوین در آستانه تعیین نرخ بهره

همانطور که CoinGape Media قبلاً گزارش داد، بازار برای چند روز از انقضای ماهانه در 28 آوریل تا تصمیم سیاست پولی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در 3 می، تحت فشار فروش و نوسان باقی خواهد ماند.

در بازه زمانی روزانه، قیمت بیت کوین پس از اینکه نتوانست بالای 20-MA در 29 هزار دلار باقی بماند به زیر سطح کلیدی میانگین متحرک 50 روزه در 28.2 هزار دلار سقوط کرد. قیمت بیت کوین پس از شکستن سطح کلیدی به پایین ترین سطح 24 ساعته 27680 دلار سقوط کرد. قیمت در حال حاضر با 2 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته در 28066 دلار معامله می شود.
قیمت بیت کوین نیز در بازه های زمانی 1 ساعته و 4 ساعته ضعف در روند را نشان می دهد و RSI نزدیک به منطقه اشباع فروش حرکت می کند.

خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

باندهای بولینگر و سایر شاخص‌های تکنیکال نیز پیش از رویدادهای کلان مهم این هفته، تصویر نزولی را ترسیم می‌کنند. معامله گران باید سطح حمایت کلیدی 27.2 هزار دلار را تماشا کنند. اگر قیمت بیت کوین به زیر این سطح برسد، قیمت به 26 هزار دلار کاهش می یابد تا اصلاحی در بازار ایجاد شود.

علاوه بر این، علی مارتینز، تحلیلگر، خاطرنشان کرد که تعداد تراکنش های نهنگ بیت کوین به میزان 1 میلیون دلار یا بیشتر از 22 مارس کاهش یافته است. این روند پیامدهای مختلفی برای قیمت بیت کوین دارد، مانند کاهش فعالیت معاملاتی در بین دارندگان بزرگ یا تغییر احتمالی در احساسات بازار.

خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

خطر سقوط بیت کوین به 26 هزار دلار

ماکرو تاثیرگذار بر قیمت بیت کوین

حجم معاملات بیت کوین با افزایش شاخص دلار آمریکا (DXY) به بالای 102 به دلیل داده های قوی ایالات متحده و انتظارات افزایش 25 واحدی دیگر نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده، به کاهش ادامه می دهد. طبق داده‌های CME، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در بحبوحه خرید اخیر بانک First Republic توسط جی‌پی مورگان، که دومین ورشکستگی بزرگ بانک در تاریخ ایالات متحده است، تقریباً به ۹۵ درصد افزایش یافته است.

در همین حال، بازدهی خزانه داری 10 ساله آمریکا در بحبوحه تورم بالا و کاهش نگرانی ها نسبت به آشفتگی در بخش بانکی به سطح 3.55 درصد افزایش یافت.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT