بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

7 بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

آیا می خواهید گردش کار ویرایش تصویر خود را بهبود بخشید؟ در اینجا لیستی از 7 بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای دریافت تصاویر خیره کننده با استفاده از قدرت هوش مصنوعی آورده شده است.

امروزه، بسیاری از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند روش ویرایش تصاویر خود را ساده و غنی کنند. با یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی، همه چیز به طور خودکار – خوب، تقریباً – انجام می شود و می توانید هنگام روتوش عکس ها ساعت ها در کار دستی صرفه جویی کنید. علاوه بر این، اکنون مبتدیان ابزارهای کاربر پسند بیشتری برای دریافت نتایج با کیفیت حرفه ای در چند کلیک دارند.

خرید با ویزا کارت

7 بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای عکاسان

این فهرست شامل ابزارهای ویرایش برای عکاسان در تمام سطوح، از مبتدی تا با تجربه است. همه این گزینه ها ویژگی های عالی برای اهداف خلاقانه ارائه می دهند و برخی از آنها به عنوان پلاگین برای نرم افزار Adobe کار می کنند. اگر قبلاً از فتوشاپ و لایت روم استفاده می کنید و می خواهید عملکرد آنها را بدون تغییر به ویرایشگر تصویر دیگری افزایش دهید، عالی است.

با این حال، در اینجا بهترین انتخاب های ما برای نرم افزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی وجود دارد:

1. Skylum Luminar NEO

قیمت: 99 دلار / سالانه یا 8.25 دلار در ماه

سازگاری: ویندوز و مک

وب سایت: Skylum Luminar NEO

Skylum Luminar NEO یک ابزار ویرایش همه کاره است که نتایج چشمگیری را در یک رابط بصری برای کاربران جدید ارائه می دهد. این به عنوان یک برنامه و افزونه مستقل برای Photoshop، Lightroom و Apple Photos کار می کند. این برنامه به عنوان جانشین Luminar NEO متولد شد و بعداً با ویرایشگر تصویر محبوب هوش مصنوعی Photolemur 3 ادغام شد. درست بعد از اینکه Skylum Photolemur را خرید.

Luminar NEO طیف گسترده ای از ابزارهای خلاقانه برای همه ژانرهای عکاسی دارد: پرتره، مناظر، مد، سیاه و سفید، و غیره. به‌علاوه، می‌تواند هر تصویری را تجزیه و تحلیل کند و الگوهایی (پیش‌تنظیم‌های نورانی) را پیشنهاد کند که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و روی مجموعه‌ای از عکس‌ها اعمال کنید تا یک سبک یکپارچه به دست آورید. از طرف دیگر، می توانید تصاویر را خودتان ویرایش کنید و تنظیمات را به عنوان الگو برای بعد ذخیره کنید.

از مهم ترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. AI Skin: برای روتوش خودکار پوست. در عرض چند ثانیه لک ها را از بین می برد و پوست را صاف می کند.

. AI Face: برای بهبود پرتره. صورت را لاغر می‌کند، لب‌ها و دندان‌ها را بهبود می‌بخشد و گزینه‌های زیادی برای تأکید بر چشم‌ها فراهم می‌کند.

. AI Sky: برای جایگزینی آسمان. سبک‌های مختلف آسمان را پیشنهاد می‌کند و آسمان عکس شما را به‌طور خودکار تغییر می‌دهد تا چشم‌اندازی چشم‌نوازتر داشته باشید.

. AI Structure ساختار هوش مصنوعی: برای برجسته کردن جزئیات. وضوح و کنتراست را برای افزودن عمق به تصاویر تنظیم می کند.

در بیشتر موارد، Luminar NEO یک انتخاب محکم است زیرا فرآیند روتوش سریع را تضمین می کند. با این حال، فاقد ویژگی های سازمانی، لایه ها و ابزارهای پیشرفته برای حرفه ای ها است. اگر می خواهید درباره Skylum Luminar NEO بیشتر بدانید، می توانید بررسی کامل ما را در اینجا بخوانید!

2.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی Topaz Studio 2

قیمت: 99.99 دلار

سازگاری: ویندوز و مک

وب سایت: استودیو توپاز

Topaz Studio 2 یک نرم افزار ویرایش تصویر هوش مصنوعی کاربر پسند برای ویرایش خلاقانه در یک گردش کار غیر مخرب است. دارای لایه‌ها، ماسک‌ها، چندین ویژگی روتوش، فیلترها، ابزارهای تنظیم انتخابی و موارد دیگر است. علاوه بر این، به عنوان یک برنامه مستقل یا به عنوان یک افزونه برای Adobe Photoshop و Lightroom کار می کند.

یکی از عملکردهای کلیدی آن ابزار هوش مصنوعی Clear است که از هوش مصنوعی برای حذف نویز در حین شارپ کردن جزئیات استفاده می کند. همچنین شامل بسیاری از نگاه‌های یک کلیک می‌شود تا فرآیند ویرایش شما بسیار آسان‌تر و سریع‌تر شود. تنها مشکل این است که هیچ ویژگی مدیریت تصویر و ویرایش دسته ای ندارد. با این حال، Topaz Studio 2 یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی جامع برای مبتدیان و حرفه ای ها است.

Topaz Labs AI Tools for Photographers

علاوه بر Studio 2، Topaz Labs مجموعه‌ای از برنامه‌ها/افزونه‌های ویرایش مجهز به فناوری یادگیری ماشینی را برای بهبود گردش کار پس از پردازش شما ارائه می‌کند:

. DeNoise AI: برای حذف نویز.

. هوش مصنوعی شارپ: برای تعمیر تصاویر خارج از فوکوس.

. گیگاپیکسل AI: برای بزرگنمایی تصاویر در عین افزایش وضوح.

. Video Enhance AI: برای بهبود کیفیت ویدیو.

. Mask AI: برای پوشاندن آسان تصویر.

. تنظیم هوش مصنوعی: برای بهبود عکس های خود در چند ثانیه.

. JPEG به RAW AI: برای ویرایش تصاویر JPEG به عنوان فایل های RAW.

3. Adobe Photoshop Elements

قیمت: 99.99 دلار

سازگاری: ویندوز و مک

وب سایت: Adobe Photoshop Elements

Adobe Photoshop Elements نسخه ارزان‌تر و ساده‌تر فتوشاپ است که با چندین عملکرد هوش مصنوعی و جلوه‌های هنری مجهز شده است – و نیازی به اشتراک ندارد! ابزارهای زیادی را از نسخه کامل ارائه می دهد و به طور کلی دارای قابلیت ویرایش قدرتمندی است، اما به اندازه برادر بزرگ خود اجازه کنترل و دقت را نمی دهد.

Photoshop Elements از فناوری Adobe Sensei AI (سیستم هوش مصنوعی Adobe) برای ویرایش سریع استفاده می کند. با آن می‌توانید آسمان‌ها را جایگزین کنید، پس‌زمینه را تغییر دهید، تصاویر ثابت GIF ایجاد کنید، حواس ‌پرتی‌ها را حذف کنید و خیلی چیزهای دیگر. حتی می توانید چشمان بسته را روی یک موضوع باز کنید، با یک کلیک انتخاب کنید و عکس ها را رنگی کنید. همه در چند ثانیه.

علاوه بر این، ویرایش‌های هدایت‌شده برای کمک به مبتدیان برای دستیابی به نتایج حرفه‌ای دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. علاوه بر این، دارای چند ابزار سازمانی، تشخیص چهره و برچسب گذاری خودکار است. به طور خلاصه، این یک نرم افزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی برای افراد تازه کار است که انعطاف پذیری و خلاقیت را برای مصرف کننده معمولی ترکیب می کند.

4. Aurora HDR

قیمت: 99 دلار

سازگاری: ویندوز و مک

وب سایت: Aurora HDR

Aurora HDR احتمالا بهترین نرم افزار HDR در حال حاضر در بازار است. اول از همه، یک رابط کاربری تمیز و بصری دارد که درک آن بسیار آسان است. همچنین دارای یک موتور کوانتومی HDR مبتنی بر هوش مصنوعی است که کیفیت تصویر عالی و نتایج طبیعی را در چند ثانیه تضمین می‌کند. به علاوه، شامل بیش از 80 ایستگاه از پیش تنظیم، لایه، ماسک، پشتیبانی RAW، پردازش دسته ای و بسیاری از ویژگی های پیشرفته است.

می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان برای Aurora HDR دانلود کنید و از آن به عنوان یک برنامه یا افزونه مستقل برای Lightroom، Photoshop یا Apple Photos استفاده کنید. این یک نرم افزار متقاعد کننده، همه کاره و ساده با هوش مصنوعی برای عکاسان خلاق HDR است.

5.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی Corel PaintShop Pro

قیمت: 79.99 دلار برای مجوز استاندارد / 99.99 دلار برای مجوز نهایی

سازگاری: ویندوز

وب سایت: Corel PaintShop Pro

Corel PaintShop Pro یک خرید یک بار جایگزین برای فتوشاپ است. دارای ابزارهای کاربردی بسیاری برای ویرایش تصویر، طراحی گرافیک و هنر دیجیتال است. متأسفانه فقط برای کاربران ویندوز در دسترس است.

مرتبط‌ترین ویژگی‌های آن شامل لایه‌ها، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی – مانند حالت AI Portrait Mode و AI Background Replacement -، ویرایش برداری، براش‌ها، بافت‌ها، الگوها، چندین فضای کاری، فیلترها، قالب‌هایی برای طراحی سریع، HDR و پشتیبانی از دوربین 360 درجه است. علاوه بر آن، دارای ویژگی های مدیریت تصویر برای گردش کار روان است.

همانطور که می بینید، Corel PaintShop Pro یک برنامه با امکانات کامل است که به شما امکان می دهد عملاً هر کاری را که در فتوشاپ انجام می دهید اما با هزینه کمتر انجام دهید. همچنین، با چندین پلاگین شخص ثالث از جمله نرم افزار Adobe، DxO و Topaz Labs سازگار است. علاوه بر این، آموزش های آنلاین زیادی برای یادگیری نحوه استفاده از آن وجود دارد که آن را برای مبتدیان عالی می کند.

اگر کنجکاو هستید که همه چیزهایی که این نرم افزار می تواند ارائه دهد را ببینید، می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه را در وب سایت آنها دانلود کنید.

6. Cyberlink PhotoDirector 365

قیمت: 54.99 دلار در سال

سازگاری: ویندوز و مک

وب سایت: Cyberlink PhotoDirector 365

PhotoDirector 365 یک نرم افزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی قدرتمند برای عکاسان و تولیدکنندگان محتوا است. مجموعه ای درجه یک از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی برای جایگزینی آسمان، انتخاب سریع و ماسک، رفع تاری، روتوش پرتره و موارد دیگر را ارائه می دهد. گویی این کافی نیست، یک رابط بصری با بسیاری از عملکردهای خلاقانه برای هنرمندان دیجیتال دارد.

علاوه بر این، دارای پشتیبانی از لایه، ابزارهای ویرایش انتخابی، ویژگی های انیمیشن عکس، اصلاحات لنز دوربین، جلوه های بصری، قالب ها و فیلترها است. علاوه بر این، با یک اشتراک، به عکس‌ها و فایل‌های صوتی Shutterstock، از پیش تنظیم‌های رنگی LUT، فونت‌ها، به‌روزرسانی‌های مداوم و مزایای بیشتر دسترسی خواهید داشت. با این وجود، در صورت تمایل می توانید یک مجوز مادام العمر با عملکردهای محدود خریداری کنید.

در اصل، PhotoDirector 365 یک نرم افزار ویرایش تصویر پیشرفته و جذاب است که استفاده از آن برای مبتدیان آسان است. علاوه بر این، یک مرکز یادگیری آنلاین برای کمک به شما در شروع کار دارد.

7.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی Vance AI

قیمت: رایگان برای نسخه محدود / برنامه های پولی از 9.90 دلار در ماه

سازگاری: آنلاین

وب سایت: Vance AI

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Vance AI یک نرم‌افزار ویرایش عکس هوش مصنوعی آنلاین با جعبه ابزار گسترده برای روتوش آسان تصویر است. برای اینکه نگاهی اجمالی به تمام کارهایی که می توانید با این برنامه انجام دهید، در اینجا ویژگی های اصلی آن است:

. ابزار حذف پس زمینه.

. شارپ کننده تصویر.

. ابزار کاهش نویز.

. کمپرسور تصویر.

. بزرگ کننده عکس.

. پاک کننده مصنوعات JPEG.

. ترمیم کننده عکس.

. رنگ کننده عکس.

. روتوش عکس.

. ویرایشگر تصویر با عملکردهایی برای برش و تغییر اندازه.

همه این ابزارها از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می کنند که تصاویر با کیفیت بالا را در چند ثانیه ارائه می دهد. به طور کلی، نتایج با وجود اینکه یک راه حل آنلاین هستند، بسیار چشمگیر هستند. با این حال، نمی‌توانید به اندازه نرم‌افزارهای تخصصی با پشتیبانی RAW انتظار کنترل داشته باشید.

در ابتدا، Vance AI ابزارهای متوسطی را برای ویرایش سریع بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد – که ممکن است برای کاربرانی که نمی توانند نرم افزار حرفه ای را روی کامپیوتر خود اجرا کنند مفید باشد. اما متاسفانه نسخه رایگان آن بسیار محدود است. بنابراین، اگر می‌خواهید پتانسیل کامل آن را ببینید، باید برای یک طرح اشتراک هزینه کنید.

امتیاز: لنز – ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای دستگاه های تلفن همراه

قیمت: رایگان / اشتراک سالانه 19.99 دلار در سال / اشتراک ماهانه 4.99 دلار در ماه

سازگاری: اندروید و iOS

وب سایت: لنسا

اگر به دنبال ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی موبایل هستید، لنز ممکن است انتخاب برنده شما باشد. Lensa که توسط Prisma Labs توسعه داده شده است، یک برنامه ویرایش همه‌جانبه با ویژگی‌های آسان برای بهبود پرتره، جایگزینی پس‌زمینه، بوکه و تنظیم نوردهی و رنگ است.

به طور خلاصه، این برنامه سریع و ساده است. این یک رابط ساده و تمیز برای افراد تازه کار و غیرعکاس ارائه می دهد، اما همچنان یک جعبه ابزار همه کاره برای ویرایش هر تصویری به طور مستقیم از تلفن هوشمند شما ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای فیلترهای خلاقانه و ابزارهای اضافی برای ساخت ترکیبات سرگرم کننده و چشم نواز است. همه اینها آن را به یک برنامه ایده آل برای سازندگان رسانه های اجتماعی تبدیل می کند.

به همین ترتیب، لنسا برای ویرایش عکس های سلفی عالی است، زیرا عملکردهای هوشمندی برای بهبود بافت پوست، حذف عیوب و تنظیم دقیق جزئیات دارد. این شامل لغزنده های بصری برای سفید کردن دندان، کنتراست چشم، رنگ لب، روتوش ابرو و موارد دیگر است.

اگر می‌خواهید برنامه را برای خودتان آزمایش کنید، Lensa برای دانلود رایگان است، اما فقط می‌توانید حداکثر 5 عکس در هفته را رایگان ویرایش کنید. برای قابلیت‌های ویرایش نامحدود، باید هزینه یک طرح اشتراک را بپردازید.

کدام نرم افزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی را باید استفاده کنید؟

هنگام انتخاب نرم افزار ویرایش عکس، سه جنبه کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: سبک عکاسی، تجربه و البته بودجه شما. علاوه بر این، برای نتایج بهتر باید جایگزینی با پشتیبانی RAW انتخاب کنید. و اگر بتوانید آموزش ها و منابع آموزشی را به صورت آنلاین بیابید، قطعاً یک مزیت است.

به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که یک برنامه گران باشد، اگر با نیازهای شما به عنوان یک عکاس مطابقت نداشته باشد، کار نخواهد کرد. هدف شما باید سرمایه گذاری در ویرایش برنامه هایی باشد که گردش کار شما را بهبود می بخشد، نه برعکس.

گفتنی است، قبل از خرید هر چیزی، باید نوع عکس‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید و برای رسیدن به آنجا نیاز دارید، مشخص کنید. در غیر این صورت، می توانید در مورد ویژگی ها کوتاهی کنید یا پول خود را برای ابزار پیچیده ای که واقعاً به آن نیاز ندارید هدر دهید. و به هر حال، راه حل های نرم افزاری عالی برای همه عکاسان و کیف پول ها وجود دارد، پس دیوانه نشوید.

همه گزینه هایی که در این لیست قرار می دهیم برای تازه کارها و حرفه ای ها عالی هستند. علاوه بر این، همه آنها یک آزمایش رایگان ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید تعیین کنید که آیا آنها با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارند یا خیر. اما، اگر توصیه های کلی می خواهید، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

. برای مبتدیان. : Luminar NEO، Adobe Photoshop Elements، Corel PaintShop Pro، Vance AI.

برای هنرمندان خلاق و حرفه ای: Topaz Studio 2، Aurora HDR، Corel PaintShop Pro، Luminar NEO.

برای سازندگان محتوا: Cyberlink PhotoDirector 365، Adobe Photoshop Elements، Lensa.

بسته شدن

با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای بهتری برای گرفتن، اشتراک گذاری و روتوش عکس ها به دست می آوریم. و اکنون، هوش مصنوعی روش ویرایش عکس‌ها را تغییر می‌دهد. امروزه می توانیم ساعت ها کار طاقت فرسا را ​​به فرآیندی خودکار و سریع تبدیل کنیم. بنابراین، به نظر می رسد که فناوری هوش مصنوعی آینده ویرایش تصویر خواهد بود – و ما آن را دوست داریم.

اگر این پست را مفید یافتید، آن را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید! و برای بررسی های بیشتر و توصیه های نرم افزاری، بخش ویرایش عکس ما را بررسی کنید.

هنگامی که روی لینک های تاجران مختلف در این سایت کلیک می کنید و خرید می کنید، این امر می تواند منجر به دریافت پورسانت این سایت شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. ابراهیم محمدی گفت:

    ممنون از سایت فوق العادتون

  2. رسول شاه پسند گفت:

    سایت خوب با مقالاتی بسیار بی نظیری دارین

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT