نحوه کسب درآمد از یوتیوب

نحوه کسب درآمد از یوتیوب در سال 2023

زمان مطالعه 12 دقیقه

افراد زیادی با ایجاد محتوای ویدیویی با هدف آموزش، سرگرمی، نقد و بررسی مخاطبان زیاد بدست آورده اند. کسب درآمد از یوتیوب برای برخی افراد به یک شغل تمام وقت تبدیل شده است. نحوه کسب درآمد از یوتیوب را در ادامه بخوانید.

1. به برنامه پارتنر یوتیوب بپیوندید

اولین روش درآمدی در یوتیوب تبلیغات است. اگر می خواهید در یوتیوب بدون ایجاد ویدیو و تولید محتوا درآمد کسب کنید، پیوستن به برنامه YouTube Partner Program (YPP) می تواند به شما کمک کند.

برای این کار باید با همه قوانین کسب درآمد یوتیوب موافقت کنید و در کشور یا منطقه‌ای زندگی کنید که YPP در آن موجود است. سپس زمانی که در سال گذشته به 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت تماشا یا 1000 سابسکرایبر با 10 میلیون بازدید عمومی معتبر Shorts در 90 روز گذشته رسیدید، می‌توانید درخواست کسب درآمد کنید.

نحوه فعال کردن کسب درآمد در یوتیوب به صورت زیر است

به حساب YouTube که می‌خواهید کسب درآمد کنید وارد شوید.

روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

روی YouTube Studio کلیک کنید.

در منوی سمت چپ، Other Features > Monetization را انتخاب کنید.

شرایط YouTuber Partner Program را بخوانید و با آن موافقت کنید.

یک حساب Google AdSense جدید ایجاد کنید یا یک حساب موجود را به کانال خود متصل کنید. (برای دریافت پول به حساب AdSense نیاز دارید.)

گزینه monetization را تنظیم کنید.

پس از انجام این کار،به داشبورد برگردید و روی تب Analytics در سمت چپ کلیک کنید. از آنجا باید درآمد را از برگه‌های بالا انتخاب کنید، سپس به نمودار درآمد تخمینی ماهانه بروید تا ایده‌ای از درآمد پیش‌بینی‌شده YouTube خود داشته باشید.

YouTube Premium چیست؟

YouTube Premium یک برنامه عضویت پولی است که به طرفداران این امکان را می دهد که محتوای یوتیوبرهای مورد علاقه خود را بدون تبلیغات تماشا کنند و از آنها حمایت کنند. بر اساس میزان تماشای محتوای به یوتیوبرها برای YouTube Premium پول پرداخت می شود. درآمد حاصل از مشترکین YouTube Premium را به‌عنوان یک جریان درآمد ثانویه، علاوه بر آنچه قبلاً از طریق تبلیغات کسب می‌کنید، در نظر بگیرید.

اگرچه راه‌اندازی این برنامه آسان است، اما کسب درآمد از طریق تبلیغات به‌عنوان برنامه پارتنر از سودآورترین جریان درآمدی که می‌توانید برای خود ایجاد کنید، فاصله زیادی دارد.

چرا باید برای کسب درآمد فراتر از تبلیغات نگاه کنید

یوتیوب در مورد شفافیت خود در رابطه با تبلیغات در این پلتفرم و محتوایی که به عنوان محتوای «آگهی پسند» واجد شرایط است، واکنش‌های شدیدی دریافت کرد. در آن زمان بسیاری از یوتیوبرها نگران بودند که به دلیل ماهیت محتوای خود، درآمد تبلیغاتی خود را از دست بدهند.

اگر اگر یوتیوب تشخیص دهد که محتوای شما جز موارد زیر است ممکن است از برنامه تبلیغاتی حذف شود:

محتوای جنسی، از جمله برهنگی جزئی و شوخی های جنسی

خشونت آمیز، از جمله نمایش آسیب های جدی و اتفاق های مرتبط با خشونت افراطی

آزار و اذیت، فحاشی، و کلمات رکیک

تبلیغ مواد مخدر، از جمله فروش، استفاده و سوء استفاده از این اقلام

محتوای بحث برانگیز یا حساس، از جمله رویدادها و موضوعات مرتبط با جنگ، درگیری های سیاسی، بلایای طبیعی، و تراژدی ها حتی اگر تصاویر گرافیکی نشان داده نشود.

یوتیوب از سال 2012 از طریق یک فرآیند خودکار، محتواهای نامناسب را از برنامه های تبلیغاتی خود حذف کرده است. در ابتدا بدون هشدار و بدون اطلاع سازنده محتوا انجام شد. اکنون وقتی محتوایی پرچم‌گذاری می‌شود، به یوتیوبرها اطلاع داده می‌شود

تبلیغات ممکن است روشی متداول برای ایجاد درآمد غیرفعال برای یوتیوبرها باشد. شرکت مادر YouTube، یعنی گوگل، حدود 45 درصد از درآمد تبلیغات را دریافت میکند. به طور خلاصه یوتیوبرها باید از سایر روش ها درآمدی نیز استفاده کنند.

2. محصولات یا کالاها را بفروشید

برای کسب درآمد از طریق کانال یوتیوب خود می توانید محصولات مختلف زیادی بفروشید. فروش اجناس، تی شرت، لیوان قهوه، کیسه های پارچه ای، اسنپ بک درآمد زیادی دارد. فروش کالا از طریق یوتیوب به شناخته شدن شما کمک می کند و رابطه بین شما و طرفدارانتان را عمیق‌تر می‌کنند.

شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های فریلنسری مانند Fiverr، طرح‌های مقرون‌به‌صرفه متناسب با محصولات خاص، مانند تی‌شرت، سفارش دهید. وقتی نوبت به رسیدگی به سفارش‌ها می‌رسد، می‌توانید فروشگاه خود را با خدماتی مانند DSers یا یکی از ارائه‌دهندگان چاپ بر اساس تقاضا که خدمات ارسال و پشتیبانی مشتری را نیز ارائه می دهد، ادغام کنید. چاپ بر اساس تقاضا که به تلاش کمتری از طرف شما نیاز دارد.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

نکته: از کانال فروش YouTube Shopify برای تبلیغ و فروش محصولات خود در YouTube استفاده کنید. کاتالوگ محصولات خود را همگام سازی کنید، محصولات را برچسب یا پین کنید و تمام فروش های خود را از Shopify مدیریت کنید.

از طرف دیگر می‌توانید با یک شبکه تجاری مانند DFTBA شریک شوید. با این حال باید با سایر یوتیوبرها رقابت کنید و کنترل کمتری بر روی افزودن محصولات، ارائه تخفیف، یکپارچه سازی محتوای خود و تمام مزایایی که می توانید با داشتن سایت تجارت الکترونیک داشته باشید، دارید.

شما حتی می توانید با تولید و فروش محصولات منحصر به فرد خود و ارتقای کسب و کار خود از طریق کانال یوتیوب خود یک قدم فراتر بروید، مانند کاری که Luxy Hair برای فروش اکستنشن مو با آموزش های ویدیویی مرتبط با مو انجام داد.

به‌عنوان یک یوتیوبر که قبلاً مخاطبان خود را به دست آورده‌اید، از همان ابتدا دو مزیت خواهید داشت که سایر صاحبان فروشگاه‌ها به آن حسادت می‌کنند:

یک موتور محتوا که به طور مداوم ترافیک را به فروشگاه شما هدایت می کند

اعتماد مخاطبان که با ارائه منظم محتوای برند خود به آن ها به صورت رایگان به دست آورده اید

3. سرمایه گذاری جمعی برای پروژه خلاقانه بعدی شما

وقتی پول تمام چیزی است که بین یک ایده و اجرای آن قرار دارد، سرمایه گذاری جمعی راه خوبی برای تحقق آن است. اگر برای خرید تجهیزات بهتر، استخدام بازیگران یا پوشش سایر هزینه‌های تولید به کمک نیاز داشته باشید، اگر ایده شما به اندازه کافی قانع‌کننده باشد، می‌توانید از مخاطبان خود و جامعه سرمایه‌گذاری جمعی دعوت به سرمایه گذاری کنید. بسیاری از پروژه‌های خلاقانه موفق با سرمایه‌گذاری جمعی ایجاد شده اند.

سایت‌های محبوب سرمایه‌گذاری جمعی با سابقه عبارتند از:

Kickstarter یکی از شناخته شده ترین سایت های تامین مالی جمعی برای محصولات جالب و پروژه های خلاقانه است. مطمئن شوید که یک هدف مالی قابل دستیابی را تعیین کنید.

Indiegogo یک جایگزین Kickstarter که گزینه های مالی انعطاف پذیرتری را ارائه می دهد.

4. اجازه دهید مخاطبانتان از طریق «تامین مالی طرفداران» از شما حمایت کنند.

مانند تأمین مالی جمعی یک پروژه، می‌توانید جریان‌های «تأمین مالی طرفداران» را نیز برای تأمین کمک‌های مالی از سوی مخاطبان خود راه‌اندازی کنید. به‌عنوان یک تولید کننده محتوا صدای خود را بدون اینکه مخاطبان خود را مجبور به پرداخت هزینه کنید، به اینترنت منتقل می‌کنید. بنابراین اگر محتوای خوبی ارائه می دهید، ممکن است مخاطبان شما تمایل داشته باشند که از شما حمایت کنند.

Wait But Why محتوای نوشتاری طولانی تری نسبت به ویدیوهای YouTube ایجاد می کند، اما نمونه ای عالی برای دریافت حمایت از طرفداران سایت Patreon است.

اگر مسیر تأمین مالی جمعی را انتخاب می کنید، حتماً چند روش برتر را دنبال کنید. اول ایجاد شفافیت در مورد نحوه خرج کردن پول. این باعث می شود که طرفداران شما روی داستان یا ماموریت شما سرمایه گذاری کنند و به معنای واقعی کلمه ارزش محتوای شما را خریداری می کنند.

دوم، برای وعده های بهتر، پاداش های جذاب ارائه دهید. هر چه بیشتر بتوانید به حمایت کنندگان این احساس را بدهید که به دلیل وفادار بودن، چیزی منحصر به فرد دریافت می‌کنند، احتمال دریافت کمک‌های مالی بیشتر می‌شود.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

برخی از گزینه های محبوب تامین مالی طرفداران عبارتند از:

YouTube’s Super Chat : یک ویژگی است که هنگام پخش زنده در یوتیوب استفاده می شود. این به شما امکان می‌دهد یک گزینه حمایت برای بینندگان خود ایجاد کنید تا در هر زمان و هر چقدر که تمایل دارند کمک کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، باید حساب یوتیوب خود را برای تبلیغات تنظیم کنید.

Channel memberships : عضویت در کانال این امکان را می‌دهد که از طریق پرداخت‌های ماهانه از کانال شما حمایت کنند. مانند Super Chat، برای دسترسی به این ویژگی باید بخشی از برنامه پارتنر یوتیوب باشید.

Patreon : پلتفرم عضویت که پرداخت پول را برای یوتیوبرها آسان می کند. طرفداران می توانند با مبلغی کمتر از یک دلار در ماه فالوور یوتیوبر مورد علاقه خود شوند و جوایز دریافت کنند.

Tipeee : این پلتفرم به شما امکان می دهد ترکیبی از کمک های مالی یکباره و مکرر دریافت کنید.

Buy Me A Coffee: این سایت به یوتیوبرها و هنرمندان امکان می‌دهد کمک‌های مالی و حق عضویت طرفداران خود را بپذیرند. پذیرش پرداخت با Buy Me A Coffee آسان‌تر است، برای همه ویژگی‌ها یک کارمزد ثابت 5٪ (12٪ برای Patreon) وجود دارد و پرداخت‌ها آنی هستند.

5. مجوز استفاده زا محتوای خود را به شبکه های اجتماعی بفروشید

اگر یک ویدیوی وایرال و جذاب ایجاد کردید، می توانید در ازای پول به محتوای خود مجوز دهید. اگر ویدیوهای شما در فضای مجازی منتشر شود، ممکن است رسانه‌های خبری تلویزیون، برنامه‌های صبحگاهی، سایت‌های خبری آنلاین و سایر سازندگان مشتاق باشند که از محتوای شما استفاده کنند.

همچنین می‌توانید ویدیوهای خود را در یک بازار قرار دهید، مانند Jukin Licensing جایی که امکان پیدا کردن و خرید محتوای برای افراد وجود دارد.

6. با برندها به عنوان اینفلوئنسر کار کنید

برندها بیشتر بر روی اینفلوئنسرها و حمایت‌های مالی سرمایه‌گذاری می‌کنند و معمولاً بودجه‌های تبلیغاتی بزرگ خود را صرف اینفلوئنسرهایی می‌کنند که قبلاً وفاداری مخاطبان خود را به دست آورده‌اند. اگر بتوانید در مورد معاملات مناسب مذاکره کنید، این یک فرصت بزرگ برای شما به عنوان یک تولید کننده محتوا ایجاد می کند.

برندان گاهان، کارشناس و تأثیرگذار بازاریابی یوتیوب توصیه می‌کند با مشاهده تعداد بازدیدهایی که معمولاً ویدیوهایتان دریافت می‌کنند، هزینه ثابت پایه خود را تعیین کنید و آن را در 0.05 تا 0.15 دلار در هر بازدید ضرب کنید (که تقریباً چیزی است که بسیاری از برندها حاضرند برای بازدید از طریق آن بپردازند. تبلیغات یوتیوب).

طبق داده‌های WebFX، قیمت‌ برای اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب عبارتند از:

20 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 1000 مشترک

200 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 10000 مشترک

2000 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 100000 مشترک

20000 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 1000000 مشترک

بسته به اهرم شما، جمعیت شناسی مخاطبان، کیفیت محتوا و میزان منحصر به فرد و سودآوری جایگاه شما اگر برند مناسب باشد، ممکن است بتوانید معامله بهتری را انجام دهید.

نکته کلیدی هنگام مشارکت در محتوای حمایت شده توسط برند این است که در مورد آن شفاف باشید، چیزی را که واقعاً دوست ندارید یا به آن اعتقاد ندارید تأیید نکنید و درمورد دلیل انجام آن با مخاطبان خود صحبت کنید.

دو پلتفرم برای این کار شامل موارد زیر است:

Crowdtap : ایجاد محتوای کوچک را در ازای پول و سایر پاداش ها تکمیل کنید. هیچ محدودیتی در مورد تعداد فالوورهایی که باید بپیوندید وجود ندارد.

Upfluence: یک پلتفرم اینفلوئنسری با بیش از 3 میلیون اینفلوئنسر. مشتریان می توانند از طریق Upfluence جستجو کنند تا تولید کنندگان محتوا را بر اساس کلمه کلیدی بیابند و با آن ها تماس بگیرند.

7. یک بازاریاب وابسته شوید

بازاریابی وابسته به دریافت کمیسیون از طریق تبلیغ محصول یا خدمات ساخته شده توسط برندهای دیگر اشاره دارد. شما می توانید یک بازاریاب وابسته برای برندها شوید و درج محصول، تاییدیه ها یا انواع دیگر محتوا را در نظر بگیرید. با این حال باید این مشارکت‌ را در ویدیوهای خود ذکر کنید.

ClickBank یک برنامه وابسته محبوب است که 1٪ تا 90٪ کمیسیون را ارائه می دهد، بسته به آنچه فروشنده تعیین می کند. همچنین می‌توانید با برندهایی در حوزه فعالیت خود تماس بگیرید و برنامه‌های وابسته را ارائه می دهند یا خیر.

برای کسب درآمد به چند بازدید در یوتیوب نیاز دارید؟

طبق داده‌های اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، میانگین کانال یوتیوب در هر بازدید حدود 18¢ دریافت می‌کند که برابر با 180 دلار در هر 1000 بازدید است. تعداد بازدیدهایی که دریافت می کنید با درآمد کسب شده ارتباطی ندارد. اگر ویدیوی شما هزاران بازدید داشته باشد اما هیچ کس تبلیغ را تماشا یا کلیک نکند، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد. بیننده باید روی تبلیغ کلیک کند یا آگهی ویدیویی را به طور کامل (10، 15 یا 30 ثانیه) تماشا کند تا بتوانید پول دریافت کنید.

نحوه دریافت پول در یوتیوب

  • تبلیغات را در کانال خود منتشر کنید
  • اشتراک کانال را ارائه دهید
  • پیشنهاد عضویت در کانال
  • برای بازاریابی وابسته ثبت نام کنید

برای شروع کسب درآمد مستقیم از طریق یوتیوب، باید حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در سال گذشته یا 1000 مشترک با 10 میلیون بازدید عمومی از Shorts در 90 روز گذشته داشته باشید. پس از رسیدن به یکی از این موارد، می‌توانید برای برنامه پارتنر یوتیوب درخواست دهید و از کانال خود کسب درآمد کنید.

یکی از زمینه هایی که می توانید به عنوان یک مبتدی با تعداد کمی مشترک درآمد کسب کنید، بازاریابی وابسته است. موضوعاتی مانند بررسی مواد غذایی، آنباکسینگ محصولات از جمله محبوب ترین بخش های یوتیوب هستند. وقتی مخاطبان محصولات وابسته را از ویدیوی شما خریداری می کنند، می توانید در مقابل کلیک بر روی آگهی یا مشاهده ویدیو، درآمد کسب کنید.

یوتیوبرها در سال چقدر درآمد دارند؟

یوتیوبرهای برتر هر کدام ده ها میلیون دنبال کننده دارند. اکانت ها عبارتند از MrBeast، Like Nastya، Dude Perfect و JuegaGerman است. این یوتیوبرها سالانه بیش از 28.5 میلیون دلار از طریق کانال های خود درآمد کسب می کنند. در حالی که درآمد آن‌ها بسیار زیاد است، حساب‌های کوچک‌تر هنوز هم می‌توانند در یوتیوب کسب درآمد کنند.

به عنوان مثال، کانال یوتیوب جاستین لکونت را در نظر بگیرید. او 913000 مشترک و 91 میلیون بازدید ویدیو در کانال خود دارد که به مردم کمک می کند بهتر لباس بپوشند و مد را درک کنند. بر اساس یوتیوب اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، درآمد کل تخمینی او بدون درآمد از تبلیغات حدود 259,304 دلار است که به طور میانگین به ازای هر ویدیو 979 دلار درآمد دارد.

بر اساس این اعداد تخمینی، جاستین می تواند با ارسال یک یا دو ویدیو در هفته از کانال یوتیوب خود درآمد کسب کند. توجه به این نکته مهم است که اینها فقط تخمین هستند. جاستین بسته به استراتژی های درآمدزایی یوتیوب ممکن است بیشتر یا کمتر از اعداد بالا درآمد داشته باشد.

یوتیوبرها چگونه حقوق می گیرند؟

داده های فوربس نشان می دهد که درآمدهای برتر یوتیوب 50 درصد از درآمد سالانه خود را از تبلیغات به دست می آورند. پس از ایجاد یک کانال یوتیوب، می توانید یک حساب AdSense راه اندازی کنید و کسب درآمد را فعال کنید. تنها زمانی که در حساب AdSense خود به 100 دلار رسیدید، پول دریافت می کنید.

کانال‌های یوتیوب حتی اگر میلیون‌ها مشترک نداشته باشند، قابل کسب درآمد هستند. پتانسیل کسب درآمد شما صرفاً با تعداد مشترکین و بازدیدهایی که دارید تعیین نمی شود، بلکه با توجه به سطح تعاملی که ایجاد می کنید، جایگاهی که در آن فعالیت میکنید و کانال های درآمدی نیز تعیین می شود.

دوم، این لیست از 10 درآمد برتر ممکن است به شما این تصور را بدهد که میلیون‌ها دلار درآمد مستقیماً از YouTube می‌آید. در واقع هر کدام از این کانال ها خط کالای مخصوص به خود را دارند. این کانال‌ها قبل از راه‌اندازی کالاهای خود ابتدا مخاطبان خود را پیدا کردند و ایجاد کردند. اگر کسب درآمد از یوتیوب در برنامه بازاریابی شما قرار دارد، اولین قدم برای همه یکسان است: درک روشنی از مخاطبان هدف خود داشته باشید.

نکاتی برای فروش در یوتیوب

بسیاری از استراتژی‌های بالا برای کسب درآمد شامل تبلیغ محصولات یا کمپین‌ها (به عنوان مثال، تأمین مالی جمعی از یک مجموعه ویدیویی) است. اما باید مطمئن شوید که تبلیغات شما یکپارچگی محتوای با کیفیت شما را خراب نمی کند. “فروش” یک نگرانی واقعی برای بسیاری از تولید کنندگان محتوا است. تعدادی “جایگاه” وجود دارد که می توانید برای تبلیغ محصولات یا کمپین ها انتخاب کنید.

مخاطبان خود را در یوتیوب درک کنید

ساختن مخاطب شما را در موقعیتی عالی برای کسب درآمد از محتوا از طرق مختلف قرار می دهد. اما تنها در صورتی می‌توانید از فرصت‌هایی که دارید استفاده کامل را ببرید که مخاطبان خود را درک کنید.

برای بسیاری از یوتیو‌برهایی که به دنبال کسب درآمد هستند، هرچه کانال شما بیشتر باشد، موقعیت بهتری برای کار با برندهایی خواهید داشت که می‌خواهند مخاطبان خاصی را هدف قرار دهند.

به موارد زیر توجه کنید:

  • جنسیت مخاطب
  • محدوده سنی
  • موقعیت جغرافیایی
  • مشارکت کلی مخاطبان یا زمان تماشا

با در دست داشتن این اطلاعات جمعیت شناختی، درک بهتری از مخاطبان خود خواهید داشت و می توانید با برندها بهتر کار کنید. تمام اطلاعات جمعیت شناختی را می توان از تجزیه و تحلیل یوتیوب خود استخراج کرد، اما برای مقایسه کانال خود با دیگران، ابزاری مانند Social Blade را امتحان کنید.

ایجاد دکمه Call to action برای ویدیوهای یوتیوب

“اگر این ویدیو را دوست داشتید، دکمه لایک را بزنید و مشترک شوید.”

بسیاری از یوتیو‌برها در انتهای ویدیوهای خود این گزینه را قرار می‌دهند تا بینندگان خود را افزایش دهند. شما می توانید از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید.

کارت‌های YouTube را به ویدیوهای خود اضافه کنید

اگر محصولی تبلیغ می کنید یا با برندی کار می کنید کارت‌های اطلاعات (که قبلاً کارت‌های YouTube نامیده می‌شدند) روشی عالیبرای جلب توجه بینندگان ارائه می‌دهند. می‌توانید آن‌ها را طوری تنظیم کنید که درست در لحظه مناسب، زمانی که کمترین حواس‌پرتی وجود دارد، ظاهر شوند تا تأثیرشان را افزایش دهید.

لینک هایی را در توضیحات ویدیوی خود اضافه کنید

می‌توانید با افزودن لینک هایی به توضیحات ویدیوی خود، بینندگان را به فروشگاه، صفحه Patreon، کمپین Kickstarter یا سایر بخش‌های درآمدی هدایت کنید. اگر یک سازنده ویدیو هستید که می‌خواهید به عنوان یک بازاریاب وابسته روی درآمدزایی تمرکز کنید، به Unbox Therapy نگاه کنید. Unbox Therapy در بررسی محصولات تخصص دارد و از پیوندهای وابسته در توضیحات ویدیوی خود برای کسب درآمد از طریق مخاطبان YouTube استفاده می کند.

خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

صرفاً به این دلیل که محتوای شما در یوتیوب میزبانی می شود به این معنی نیست که نباید از سایر کانال ها استفاده کنید. در مورد کمپین ها یا تخفیف های جدید در توییتر، فیس بوک و هر پروفایل دیگری که دارید، اطلاع رسانی کنید. هر چه شبکه هایی که در آن فعالیت دارید بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. بنابراین همیشه ایده خوبی است که با بازاریابی رسانه های اجتماعی، دنبال کنندگان خود را فراتر از یوتیوب افزایش دهید.

ظهور YouTubepreneur

چیزی که بیشتر سازندگان را مجبور به خلق می کند به ندرت پول است. ایده لذت بردن جهان از محتوایشان اهمیت زیادی برایشان دارد. بسیاری از یوتیوبرهای مشهور از کم شروع کردند، MrBeast در سن 13 سالگی تحت عنوان MrBeast6000 شروع به کار کرد. محتوای اولیه او شامل Let’s Plays و «ویدئوهایی که ثروت سایر یوتیوبرها را تخمین می‌زند» را شامل می‌شد.

بخش سخت بسیاری از کسب‌وکارها جلب توجه مخاطبان و حفظ آن‌هاست، یوتیو‌برها قبلاً به این موضوع پی برده‌اند. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که خلاق باشید و انگیزه داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT