بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین دیروز به قیمت 28,000 دلار رسید، اما با از دست دادن این ناحیه به 27,000 دلار کاهش پیدا کرد تا به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود برسد. در این مقاله به بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته می پردازیم.

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

آلت کوین‌ها نیز وضعیت بهتری از بیت کوین نداشتند؛ زیرا برخی از آنها مانند ARB و FXS بیش از 25 درصد در مقیاس هفتگی کاهش قیمت را تجربه کردند.
در بازه زمانی هفتگی چیزهای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال می تواند تغییر کند. 10 روز پیش، بیت کوین خود را به بالای 30,000 دلار رساند و حتی سعی در به چالش کشیدن مقاومت 31,000 دلاری داشت تا بتواند بالاترین قیمت خود را از ماه ژوئن سال گذشته به ثبت برساند. با این حال، این خرس‌ها بودند که توانستند بر روند صعودی بیت غلبه کنند و باعث کاهش قیمت این رمزارز در بازار شدند.

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

در آلت کوین‌ها هم شرایط به همین صورت بوده است. این دارایی‌ها چند هفته در قیمت‌های بسیار بالاتری معامله می‌شدند، اما در حال حاضر با سرعت بیشتری نسبت به بیت کوین روند کاهشی در قیمت خود را در پیش گرفته‌اند. به عنوان مثال، ETH پس از اتمام به‌روزرسانی Shapella به بیش از 2,100 دلار رسید اما از آن زمان تا اکنون تقریباً بیش از 300 دلار از ارزش خود را از دست داده است. در نتیجه، دومین ارز دیجیتال بازار در تلاش است تا بتواند در بالای ناحیه 1,800 دلاری باقی بماند.
ریپل، کاردانو، دوج کوین، سولانا، پولکادوت و شیبا اینو که حجم مارکت کپ نسبتاً زیادی در مقایسه با دیگر آلت کوین‌ها دارند، شرایط مشابه با اتریوم را تجربه می‌کنند. در میان این آلت کوین‌ها پالیگان با کاهش 3 درصدی، رکوردار کاهش قیمت بوده است. این امر موجب شده که قیمت این رمزارز به زیر یک دلار سقوط کند.
در میان آلت کوین‌ها، اولانچ از معدود دارایی‌هایی بوده که افزایش قیمت را تجربه کرده و با افزایش 3 درصدی به 17 دلار رسیده است.

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال هفته

در مقیاس هفتگی، آربیتروم و Frax Share بدترین وضعیت را دارند. هر دوی این رمزارزها با بیش از 25 درصد کاهش به ترتیب به 1.3 دلار و کمتر از 8 دلار رسیده‌اند.
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً ثابت در 1.150 تریلیون دلار باقی مانده است.

cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT