بهترین پروژه ارز دیجیتال

7 بهترین پروژه ارز دیجیتال برای ایجاد همکاری بین بلاکچین ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

این پروژه‌ها آینده را دیده‌اند و قابلیت همکاری بلاک‌چین را پذیرفته‌اند. بهترین پروژه ارز دیجیتال برای ایجاد همکاری بین بلاکچین ها را در ادامه معرفی کرده ایم.

قابلیت همکاری بلاک چین گام بعدی در تکامل فناوری بلاک چین است. بلاک چین ها بر اساس طراحی برای خدمت به اکوسیستمی ساخته شده اند که برای آن توسعه یافته اند. به عنوان مثال، اتریوم فقط از برنامه های ساخته شده بر روی زنجیره خود پشتیبانی می کند.

قابلیت همکاری به بلاک چین ها اجازه می دهد تا از بهترین ویژگی های خود استفاده کنند و در عین حال در سیستم های قدیمی ادغام شوند.

1.بهترین پروژه ارز دیجیتال: Cosmos

کاسموس خود را به عنوان “اینترنت بلاک چین” می بالد. Cosmos اکوسیستمی از برنامه ها و خدمات است که برای سیستم های غیرمتمرکز و توزیع شده ساخته شده است.

Cosmos قابلیت همکاری بلاک چین را با استفاده از پروتکل بین بلاک چین (IBC) ارائه می دهد. پروتکل IBC از مجموعه ای از برنامه های کاربردی زنجیره ای پشتیبانی می کند. این به کاربران امکان می‌دهد آزادانه داده‌ها و دارایی‌ها را از طریق بلاک چین مبادله کنند. Cosmos در حال حاضر مجموعه ای از بیش از 270 برنامه و سرویس در شبکه خود دارد. برخی از بلاک چین های محبوب پشتیبانی شده عبارتند از Binance Chain، Crypto.org و Terra.

Cosmos یک کیت توسعه نرم افزار بلاک چین (SDK) پیشرفته را برای توسعه دهندگان بلاک چین ارائه می دهد. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی نوآورانه ای را در هاب Cosmos بسازند که به قابلیت همکاری کمک می کند.

توکن ATOM توکن بومی Cosmos است. دارندگان می توانند ATOM را برای حمایت از فعالیت های بلاک چین در Cosmos Hub با جوایز به اشتراک بگذارند. با مجموعه Cosmos برای معرفی سهامداری بین زنجیره ای و تبادل غیرمتمرکز بین زنجیره ای (Gvity DEX) پاداش های شرط بندی به طور تصاعدی رشد می کنند.

2. Chainlink

Chainlink یک پلتفرم Web3 است که خدمات اوراکل را ارائه می دهد که می تواند قراردادهای هوشمند را در هر بلاک چین تقویت کند. شبکه‌های اوراکل Chainlink قراردادهای هوشمند را با ادغام آسان با رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی موجود (API) فراهم می‌کنند. این به شرکت ها در سراسر صنایع بزرگ یک دروازه جهانی برای هر بلاک چین ارائه می دهد. برنامه های غیرمتمرکز (DApps) ساخته شده بر روی بلاک چین به راحتی می توانند با استفاده از Chainlink در سیستم های قدیمی Web2 ادغام شوند.

اوراکل های بلاک چین برای استفاده از بلاک چین در دنیای واقعی بسیار مهم هستند. آنها اتصال بین سیستم‌های زنجیره‌ای (DApps، قراردادهای هوشمند) و سیستم‌های خارج از زنجیره را فراهم می‌کنند و امکان جمع‌آوری/فشار داده‌ها را بین هر دو طرف فراهم می‌کنند. بدون اوراکل ها، برنامه های کاربردی و قراردادهای هوشمند فقط می توانند بر روی بلاک چینی که برای آن ساخته شده اند، تعامل داشته باشند و کاربرد آنها را به طور جداگانه محدود می کند. این باعث می شود که Chainlink برای اتصال بین بلاک چین و داده های دنیای واقعی حیاتی باشد.

3.بهترین پروژه ارز دیجیتال: Polkadot

شبکه پولکادوت اکوسیستمی از پاراچین‌های متقابل است که در مرکز مرکزی پولکا به نام زنجیره رله مستقر شده‌اند. پاراچین ها بلاک چین های سفارشی هستند که برای میزبانی پروژه ها و برنامه های مختلف ساخته شده اند. برخی از پروژه های جالب در شبکه Polkadot عبارتند از: Moonbeam، Clover، Centrifuge و Parallel Finance. این پروژه ها پاراچین هایی را اجرا می کنند که برای ارائه عملکرد بهینه برای برنامه های خود طراحی شده اند.

Polkadot مقیاس پذیری را در سراسر بلاک چین از طریق مجموعه ای از اعتبار سنجی های رایج برای چندین بلاک چین فراهم می کند. این به افزایش سرعت تراکنش در بین بلاک چین ها از طریق پخش تراکنش ها در چندین بلاک چین موازی منجر می شود. با استفاده از هر پاراچین معماری مشابه، قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای تضمین می شود.

سهولت توسعه یک لباس قوی از شبکه Polkadot است. توسعه دهندگان بلاک چین می توانند با استفاده از Substrate، چارچوب بلاک چین چند زنجیره ای، یک بلاک چین سفارشی ایجاد کنند. فعالیت‌های زنجیره‌ای پولکادوت با اجماع اثبات سهام (NPoS) انجام می‌شود. این شبکه ادعا می کند که کمترین ردپای کربن را در بین پروتکل های اثبات سهام دارد.

4. Hybrix

Hybrix یک پلتفرم متن باز، بدون حاشیه و زنجیره ای متقابل است که هدف آن متحد کردن همه دفترهای دیجیتال است. Hybrix کاربران را قادر می سازد تا توکن ها را در بلاک چین های مختلف ذخیره، مبادله و انتقال دهند. توسعه دهندگان همچنین می توانند DApp هایی بسازند که با چندین بلاک چین ادغام می شوند.

Hybrix یک کیف پول ارز دیجیتال یکپارچه ارائه می دهد. هر کسی را قادر می‌سازد تا توکن‌ها را از طریق بلاک چین‌های بومی مختلف نگه دارد، ارسال و دریافت کند. کاربران دیگر مجبور نیستند چندین کیف پول در بلاک چین های مختلف ایجاد کنند. کیف پول Hybrix انتقال ETH، BNB، BCH و بسیاری توکن های دیگر را به هر کیف پول دیگری آسان می کند. همچنین امکان تبادل ارزش بین توکن های مختلف را فراهم می کند.

محیط توسعه سریع Hybrix (RDE) به توسعه دهندگان بلوک های سازنده DApps را با استفاده از زبان برنامه نویسی ترجیحی خود می دهد. این یکی از بهترین پلتفرم ها برای ساخت DApp های زنجیره ای متقابل را ارائه می دهد. Hybrix در حال حاضر از 25 بلاک چین و 406 توکن پشتیبانی می کند.

5.بهترین پروژه ارز دیجیتال: Loom Network

Loom Network یک پلتفرم قابلیت همکاری متمرکز بر توسعه‌دهندگان است. به توسعه دهندگان مقیاس پذیری چند زنجیره ای برای ساخت DApp های کاربر محور با کارایی بالا ارائه می دهد.

Loom یکپارچه سازی یکپارچه را با بیت کوین، اتریوم، زنجیره بایننس، ترون و سایر بلاک چین ها ارائه می دهد. این به توسعه دهندگان یک راه حل همه در یک می دهد، زیرا DApp های ساخته شده بر روی Loom می توانند به طور همزمان توسط کاربران در بلاک چین های مختلف استفاده شوند. Basechain که شبکه اصلی Loom است بر اساس اثبات سهام واگذار شده (DPoS) اجرا می شود. این برای زمان‌های سریع تراکنش و توان عملیاتی بالا مورد نیاز برای DApp‌های دنیای واقعی بهینه شده است.

توکن اصلی شبکه، LOOM توسط توسعه دهندگان برای پرداخت هزینه میزبانی DApp در شبکه استفاده می شود. بر خلاف سایر بلاک چین ها، توسعه دهندگان برای هاست DApp های خود هزینه ماهانه ثابتی می پردازند، بنابراین کاربران مجبور به پرداخت هیچ هزینه تراکنش نیستند. Loom در حال حاضر دارای 100 توکن برتر ERC20 است که در Basechain ادغام شده اند.

6. Wanchain

Wanchain یک راه حل قابلیت همکاری بلاک چین است که فعالیت های زنجیره ای متقابل را از طریق پل های مستقیم غیرمتمرکز هدایت می کند. پل ها انتقال یکپارچه توکن ها و دارایی های دیجیتال را بین بلاک چین ها امکان پذیر می کنند.

Wanchain سه نوع پل ارائه می دهد.

1. پل های مستقیم

این پل ها امکان انتقال سریع و ایمن دارایی های دیجیتال از زنجیره مبدا به زنجیره مقصد را بدون نیاز به واسطه یا شبکه رله فراهم می کنند.

2. پل های لایه 2

این نوع پل برای پل زدن دارایی ها بین شبکه های لایه 2 استفاده می شود. به عنوان مثال، کاربران می توانند دارایی ها را بین Polygon و Arbitrum ایجاد کنند و در عین حال ویژگی های لایه 2 مانند هزینه گاز پایین و تراکنش های بالا در ثانیه (TPS) را حفظ کنند.

3. پل های NFT

پل های NFT از پروتکل lock-mint-burn-unlock استفاده می کنند. انتقال NFT از یک بلاک چین به زنجیره دیگر مستلزم قفل NFT اصلی در زنجیره منبع است. سپس یک نسخه تکراری در زنجیره مقصد با شناسه‌های NFT و ویژگی‌هایی که متعاقباً منتقل می‌شوند، ضرب می‌شود.

Wanchain با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است و ساخت اپلیکیشن های زنجیره ای متقابل با استفاده از Solidity را برای توسعه دهندگان آسان می کند. Wanchain با 22 بلاک چین و 45 توکن قابل همکاری است.

7.بهترین پروژه ارز دیجیتال: Harmony

هارمونی یک بلاک چین منبع باز و مقیاس پذیر است که پل های زنجیره ای متقابل را با اتریوم، بایننس چین و سایر بلاک چین ها ارائه می دهد.

هارمونی این را از طریق معماری پل لایه صفر خود ارائه می دهد که به آن امکان می دهد به سرعت توکن ها را بین بلاک چین ها منتقل کند. پل متقاطع هارمونی با بازه زمانی تراکنش 2 ثانیه‌ای و کارمزد گاز بسیار پایین، یکی از سریع‌ترین پل‌های رمزی است.

قابلیت همکاری ارزش بیشتری را در اکوسیستم بلاک چین باز می کند

قابلیت همکاری به طور قابل توجهی به ابزار بلاک چین در دنیای واقعی کمک می کند، زیرا پذیرش کریپتو در سراسر جهان افزایش می یابد. توانایی ایجاد ارتباط بین سیستم‌های زنجیره‌ای و خارج از زنجیره، فرصت‌های باورنکردنی را برای استفاده اصلی از فناوری بلاک چین فراهم می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT