قیمت اتریوم قبل از هارد فورک شانگهای

تحلیل قیمت اتریوم قبل از هارد فورک شانگهای

زمان مطالعه < 1 دقیقه

هارد فورک مورد انتظار شانگهای بالاخره سه روز دیگر در تاریخ ۱۲ آوریل انجام خواهد شد و به دنبال آن، اترهایی که از دسامبر ۲۰۲۰ و برای مشارکت در امنیت شبکه در بیکن چین اتریوم قفل شده‌اند آزاد و قابل برداشت خواهند شد. شانگهای گام آخر گذار بلاکچین اتریوم از اجماع اثبات کار به اثبات سهام است؛ فرآیندی که اکتبر سال گذشته با بروزرسانی مرج آغاز شد. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم قبل از هارد فورک شانگهای می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم قبل از هارد فورک شانگهای

اگرچه آزادسازی اترهای قفل شده در کوتاه‌مدت ممکن است تاثیری منفی بر قیمت اتریوم داشته باشد، بروزرسانی شانگهای در بلندمدت اتفاقی بولیش برای شبکه اتریوم است چراکه سرمایه بیشتری را به سمت شبکه جذب کرده و امنیت آن را افزایش می‌دهد.

با انجام ارتقای شانگهای، حدود ۱۸ میلیون اتر قابل برداشت خواهند بود. به گفته رامان، چنین اتفاقی ممکن است در کوتاه‌مدت منجر به فشار فروش و کاهش قیمت اتریوم شود. با این حال، رامان معتقد است این بروزرسانی در بلندمدت ریسک سرمایه‌گذاری در اتریوم را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد و به طور خاص سرمایه‌گذاران سازمانی که پیش از این به سراغ استیکینگ اتریوم نرفته بودند را به این کار ترغیب می‌کند که به ورود سرمایه بیشتر به شبکه اتریوم و بهبود این بلاکچین منجر می‌شود.

او همچنین تاکید کرد که با افزایش حجم اتر استیک شده در بیکن چین، هزینه حمله به شبکه بالاتر می‌رود و این موضوع به معنی امن‌تر شدن شبکه و افزایش ارزش فاندامنتال آن است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT