بهترین پلاگین VST Distortion

7 بهترین پلاگین VST Distortion برای صدای شما

زمان مطالعه 6 دقیقه

پلاگین های تحریف صدا می توانند تفاوت را در زنده شدن صداهای متنوع ایجاد کنند. آنها می توانند عمق، شخصیت، کنتراست و حتی صداهای کاملا جدید، عجیب و شگفت انگیز را اضافه کنند. بهترین پلاگین VST Distortion را بشناسید.

افزونه تحریف مناسب می تواند به طور اساسی کیفیت پروژه های صوتی شما را بالا ببرد. ما بهترین افزونه‌های اعوجاج رایگان و پولی را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین مورد را برای خود پیدا کنید.

بهترین افزونه های تحریف VST رایگان

اگر به تازگی در دنیای تولید صدا شروع کرده اید، به یاد داشته باشید که برخی از پلاگین های تحریف رایگان با کیفیت وجود دارند که ممکن است نیازهای شما را برآورده کنند. اگر کاربر Logic Pro هستید، ممکن است بخواهید نحوه استفاده از هر یک از پلاگین های تحریف Logic را بررسی کنید.

1.CamelCrusher

CamelCrusher یک پلاگین تحریف رایگان مشهور است که به دلیل تطبیق پذیری و رابط کاربری آسان شناخته شده است. این باعث می شود که هم برای مبتدیان و هم برای تولیدکنندگان با تجربه انتخابی عالی باشد. چه بخواهید گرمای ظریفی به آواز خود اضافه کنید یا دیواری از تحریف گیتار تهاجمی ایجاد کنید، CamelCrusher می تواند این و موارد دیگر را ارائه دهد.

CamelCrusher انواع از پیش تنظیم ها (یا وصله ها) و چهار ماژول را برای تغییر صدای شما ارائه می دهد: بخش تحریف. بخش کمپرسور؛ بخش خروجی اصلی؛ و یک بخش فیلتر به نحوه استفاده از EQ و فیلترها برای کمک به شما در این زمینه نگاه کنید. هر سبک یا سبک دلخواه شما، تطبیق پذیری CamelCrusher آن را به ابزاری تبدیل می کند که می خواهید آن را امتحان کنید.

2.Ruina

Ruina یک پلاگین تحریف است که با معمول متفاوت است. به جای تقلید انواع مختلف تحریف مربوط به سخت‌افزار، بر روی فشار دادن مرزهای مربوط به آزمایش صوتی و تخریب تمرکز می‌کند.

بسیاری از تنظیمات از پیش تعیین شده، هفت نوع مختلف تحریف و حتی حالت DOOM برای دستکاری صوتی آخرالزمانی را ارائه می دهد. از تن‌های شاداب گرفته تا تخریب تن، Ruina می‌تواند به خوبی روی آواز، درام، گیتار و موارد دیگر کار کند.

Ruina ترکیبی منحصر به فرد از ابزارها از جمله تغییر فاز، اشباع چند باند، تاشو موج و فیلترها را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد بافت های وحشی و آشفته ای ایجاد کنید که می تواند عناصر غیرقابل پیش بینی را به صدای شما اضافه کند. اگر از طرفداران طراحی صدا و آشفتگی صوتی هستید، Ruina ارزش وقت گذاشتن را دارد.

3. Saturation Knob

بهترین پلاگین VST Distortion

بهترین پلاگین VST Distortion

Saturation Knob ساده ترین پلاگین در این لیست است – یک دکمه برای کنترل درجه اشباع – اما این به هیچ وجه کیفیت آن را کم نمی کند. این یک راه عالی برای افزودن گرما و هارمونیک اضافی به صدای شما است.

Saturation Knob رفتار اشباع نوار آنالوگ را شبیه سازی می کند و این دقیقاً چیزی است که آن را خاص می کند. اغلب، هر دو ضبط زنده و دیجیتال می توانند توخالی یا بی مزه به نظر برسند. استفاده مؤثر از این افزونه می تواند گرمای آنالوگ گریزان را فراهم کند که اکثر تولیدکنندگان صدا به دنبال آن هستند.

هنگامی که به طور نامحسوس استفاده می شود، می تواند آهنگ های شما را ارگانیک تر و زنده تر کند. استفاده زیاد منجر به اشباع نوار می شود که برای افزودن هیجان به آواز، قطعات باس و سازهای کوبه ای عالی است. برای لمس رنگ آنالوگ و ترکیبی از سادگی و کارایی، نیازی نیست که به پلاگین Saturation Knob نگاه کنید.

بهترین پلاگین های پولی VST Distortion

اگر به دنبال بهترین افزونه‌های تحریف پولی هستید، به یاد داشته باشید که بررسی کنید توسعه‌دهندگان چه زمانی پلاگین‌های خود را به فروش می‌رسانند. زمان خرید خود را به خوبی انجام دهید و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

4. Decapitator

Decapitator توسط Soundtoys به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین پلاگین های اشباع و تحریف آنالوگ موجود در بازار در نظر گرفته می شود. مانند سایر پلاگین های Soundtoys، Decapitator توجه باورنکردنی به جزئیات را در شبیه سازی تفاوت های ظریف دنده آنالوگ نشان می دهد. ماهیت غیرخطی ظریف تحریف آنالوگ و غنای هارمونیک آن به دقت توسط این افزونه ثبت شده است.

Decapitator پنج مدل مختلف اشباع را ارائه می دهد که هر کدام از واحدهای آنالوگ نمادین الهام گرفته شده اند. چه به دنبال اشباع صاف یک دستگاه نوار چسب باشید یا لبه شنی یک کنسول قدیمی، Decapitator شما را پوشش می دهد.

چرخش‌های Drive و Tone امکان شکل‌دهی دقیق تحریف را فراهم می‌کنند، در حالی که دکمه Punish همه چیز را برای اشباع شدید به سطح بعدی می‌برد. سیگنال خشک را با سیگنال تحریف شده با دکمه Mix ترکیب کنید، و می توانید تعادل مناسب را برای صدای خود پیدا کنید.

برای طیف وسیعی از طعم‌های تحریف آنالوگ پیشرفته در یک ابزار بسیار همه کاره، Decapitator را به مجموعه ابزار خلاق خود اضافه کنید.

5. Trash 2

بهترین پلاگین VST Distortion

بهترین پلاگین VST Distortion

Trash 2 یک پلاگین قدرتمند تحریف و دستکاری صدا است که در حوزه طراحی و آزمایش صدا عالی است. دکمه Preset در پایین سمت راست فهرست گسترده‌ای از تنظیمات پیش‌تنظیم شده به سبک‌های مجزا را ترسیم می‌کند. سپس می‌توانید صدای خود را با انتخاب یکی از هفت نوع اعوجاج در ماژول Trash و ماژول‌های دیگر در پایین رابط، تغییر دهید.

این ماژول ها شامل یک ماژول Convolve با 100 پاسخ ضربه، دو ماژول فیلتر، یک ماژول Dynamics و یک ماژول تاخیر است. طراحی بصری آن به شما امکان می دهد زنجیره سیگنال را برای جلوه های داخلی با انتخاب گزینه Graph تغییر دهید. این به شما درجه بیشتری از کنترل بر روی صدای خود را می دهد.

هنگامی که با برخی از کنترل‌ها دست پیدا کردید، امکانات صوتی Trash 2 بی‌پایان است. شما می توانید صداهای کاملاً اصلی ایجاد کنید که می توانند از ملودیک تا اهریمنی متفاوت باشند. پیش تنظیم‌ها اغلب صدای پایه عالی را برای ساختن ارائه می‌دهند و یک قطعه ساده پیانو یا آواز می‌تواند به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل شود.

در حالی که iZotope پشتیبانی خود از Trash 2 را متوقف کرده است، هنوز هم می توانید آن را از طریق سایر بازارهای آنلاین پیدا کنید. اگر به دنبال روش های اصلی برای تغییر شکل صداهای موجود و ایجاد صداهای جدید هستید، Trash 2 افزونه ای برای شماست.

6. Saturn 2

Saturn 2 توسط Fabfilter به دلیل کیفیت صدای بکر، طراحی بصری عالی (همانطور که Fabfilter همیشه ارائه می دهد) و تطبیق پذیری شناخته شده است. این برای ارائه کنترل دقیق بر روی اشکال مختلف دستکاری هارمونیک و تحریف در باندهای فرکانسی متعدد طراحی شده است.

Saturn 2 انواع مختلفی از سبک های تحریف را بر اساس دنده آنالوگ کلاسیک و همچنین پنج حالت تحریف خلاقانه FX ارائه می دهد تا به شدت صدای شما را تغییر دهد. از اشباع نوار گرم گرفته تا برش دیجیتال تهاجمی، می‌توانید مقدار کامل تحریف را متناسب با سبک دلخواه خود وارد کنید. این افزونه همچنین گزینه های مدولاسیون گسترده ای را برای مجسمه سازی ویژگی های صدای شما ارائه می دهد.

صداهای شفاف و دقیق Saturn 2 آن را به ابزاری عالی برای ارتقای کیفیت صدای شما به عرصه های حرفه ای تبدیل می کند. این می‌تواند روی انواع آهنگ‌های مجزا عالی کار کند، و همچنین می‌تواند به عنوان درخشش نهایی در کل ترکیب عمل کند.

7. Harmonics

Harmonics در تقلید از ویژگی های هارمونیک نوار و لوله آنالوگ اشباع تخصص دارد. طراحی بصری آن به طور مشابه با چنین تجهیزات سخت افزاری مطابقت دارد. این پنج حالت تحریف مدل‌سازی شده، کنترل گذرا دینامیکی پیشرفته و مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش تنظیم شده با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.

با توجه به تمرکز آن به عنوان یک شبیه ساز تحریف آنالوگ، برای یافتن یک افزونه بهتر که ماهیت تحریف نوار و لوله را به تصویر می کشد، به سختی تحت فشار خواهید بود. تحریف Harmonics می تواند روی صدای شما معجزه کند و رنگ، هیجان و سرزندگی را اضافه کند. برای حسی قدیمی آن را به آواز یا گیتار خود اضافه کنید یا برای لمس ارگانیک تر به سازهای دیجیتال خود اضافه کنید.

Harmonics را در جعبه ابزار دیجیتال خود بگنجانید تا بهترین صداهای سرسبز دنده آنالوگ و همچنین لبه گزنده آنها را یکپارچه کنید.

بهترین تحریف را برای صدای خود دریافت کنید

روشی که افزونه های تحریف صداهای متنوع را غنی و زنده می کنند، آنها را به ابزارهای حیاتی در طول تولید تبدیل می کند. اگر بودجه زیادی ندارید، ابزار همه کاره تحریف CamelCrusher یا Ruina را برای دستکاری صوتی آشفته و آزمایشی آن امتحان کنید. برای سادگی و اعوجاج هارمونیک، از دستگیره اشباع استفاده کنید.

برای پیشرفت در زمینه تحریف ، به سراغ Decapitator یا Harmonics بروید. برای صداهای مخدوش و اصلی، Trash 2 را امتحان کنید و از Saturn 2 برای امکانات صوتی و دقت گسترده آن استفاده کنید. این کار را انجام دهید و صدای شما جهش قابل توجهی در کیفیت خواهد داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT