استفاده از Spotify’s AI DJ

نحوه استفاده از Spotify’s AI DJ

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا می توانید تصور کنید که همزمان به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و پس زمینه آنها را یاد بگیرید؟ می‌توانیم بگوییم که از این حس لذت خواهید برد و دی‌جی هوش مصنوعی Spotify دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. استفاده از Spotify’s AI DJ را یاد بگیرید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

برخی از آهنگ‌ها معنایی فراتر از اشعارشان دارند، و حتی اگر می‌توانید آن را حس کنید، همیشه وقت کافی برای جستجوی آن ندارید. در حالی که می توانید بعداً درباره آنها بیشتر بدانید، چرا به آنها در Spotify’s AI DJ گوش ندهید، که مانند مجریان رادیو به شما نظراتی در مورد آهنگ ها می دهد؟

دی جی هوش مصنوعی Spotify چیست؟

با پیشرفت در نحوه توصیه Spotify به موسیقی، AI DJ یک ابزار تقویت‌شده با هوش مصنوعی است که انتخاب‌های موسیقی را بر اساس لیست‌های پخش گذشته، مکان فعلی، زمان روز، عبارات جستجو و آهنگ‌هایی که قبلاً نادیده گرفته‌اید، انتخاب می‌کند.

دی جی هوش مصنوعی Spotify همچنین از یک استراحت گفتاری به سبک DJ برای متوقف کردن آهنگی که به آن گوش می‌دهید استفاده می‌کند، که طی آن درباره آهنگ‌های موجود در لیست پخش فعلی یا هنرمند بیشتر خواهید آموخت. Spotify به وضوح در تلاش است تا نحوه عملکرد رادیو سنتی را تقلید کند، اما به روشی شخصی تر.

چگونه دی جی هوش مصنوعی Spotify را دریافت کنیم

می‌توانید دی‌جی هوش مصنوعی را در فید موسیقی در صفحه اصلی Spotify پیدا کنید، اما ممکن است به چند دلیل وجود نداشته باشد. برای شروع، اگر برنامه Spotify خود را به آخرین نسخه به روز نکرده باشید یا صرفاً به این دلیل که ممکن است DJ AI در کشور شما در دسترس نباشد، ممکن است DJ AI در فید موسیقی شما نباشد.

از سپتامبر 2023، Spotify’s AI DJ فقط برای مشترکین ممتاز در حداکثر 50 کشور، از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند و کشورهای دیگر در سراسر اروپا، آسیا و آفریقا در دسترس است.

اگر در هر یک از مناطق موجود آن هستید و هنوز نمی توانید آن را پیدا کنید، خروج از سیستم و بازگشت به اکانت Spotify می تواند به شما کمک کند تا تنظیمات خود را تازه کنید و به شما امکان دسترسی به DJ و ویژگی های برتر مانند Spotify Enhance را برای یافتن موسیقی مورد علاقه خود بدهد.

نحوه استفاده از Spotify’s AI DJ

برای فعال کردن و استفاده حداکثری از Spotify’s AI DJ، این مراحل را دنبال کنید:

1.به تب Music در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی Spotify بروید تا AI DJ را روشن کنید.

2.روی Play روی DJ کلیک کنید تا Spotify AI DJ را به کتابخانه شما اضافه کند. پس از یک معرفی کوتاه، دی جی هوش مصنوعی شروع به پخش موسیقی می کند.

3. برای پیدا کردن Spotify DJ Anytime، به سادگی به کتابخانه خود بروید.

4.همچنین می توانید با کلیک کردن روی دایره آبی و سبز در گوشه سمت چپ پایین صفحه از دی جی AI بخواهید آهنگ ها را تغییر دهد.

همانطور که گوش می دهید و فیدبک می دهید، DJ در ارائه پیشنهادات شخصی برای موسیقی بیشتری که دوست دارید بهبود می یابد.

دی جی صدای اسپاتیفای کیست؟

دی‌جی هوش مصنوعی از نام خاویر «ایکس» جرنیگان، رئیس مشارکت‌های فرهنگی در اسپاتیفای در سپتامبر 2023 نامگذاری شده است. X یکی از مجریان اولین برنامه صبحگاهی اسپاتیفای، The GetUp بود و نحوه صحبت او به قدری جالب بود که شنوندگان طرفدار او شدند.

بله، Spotify یک قسمت پادکست دارد و همیشه می توانید پادکست ها را در Spotify پیدا کرده و دانلود کنید. این پلتفرم گفته است که X تنها صدای موجود برای دی جی نخواهد بود، اما صدای او نمونه اولیه خوبی از نحوه عملکرد دی جی هوش مصنوعی است.

برای اولین استفاده شما، AI DJ خود را به عنوان DJ X معرفی می کند و مجموعه ای از آهنگ ها را بر اساس عادات گوش دادن شما تنظیم می کند. هنگام گوش دادن، حتماً به تفسیرهای روشنگر ترانه ها توجه کنید.

تجربه گوش دادن خود را با دی جی هوش مصنوعی Spotify تقویت کنید

با فناوری هوش مصنوعی Generative، الگوریتم Spotify در تنظیم لیست های پخش و نظرات برای شما بسیار بهتر است، همانطور که در دی جی جدید هوش مصنوعی مشهود است. این ویژگی جدید با ایجاد لیست‌های پخشی که با سلیقه موسیقی شما مطابقت دارند در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و حس زنده‌تری را به تجربه گوش دادن شما می‌افزاید.

دی‌جی هوش مصنوعی می‌تواند به شما الهام بخشد که آهنگ‌هایتان را به هم بزنید و میکس‌های خود را با یک برنامه دی‌جی ایجاد کنید. اگر از گوش دادن به آهنگ‌ها در رادیو لذت می‌برید اما آهنگ‌هایی را می‌خواهید که دوستشان داشته باشید، دی‌جی جدید هوش مصنوعی Spotify را امتحان کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT