بیت کوین 10/000

بیت کوین 10/000 دلار را هدف قرار داده است

زمان مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از فعالان حوزه کریپتو گذر از شرایط بازار نزولی را تایید کرده اند و این طور پیش بینی می شود که به زودی قیمت بیت کوین 10/000 دلار خواهد شد.

در حال حاضر حجم بازار تتر از سطح 3 میلیارد دلار عبور کرده است و می توان گفت حجم تتر و بیت کوین با هم ارتباط دارند. بر اساس گزارش Bitcoinist، عرضه تتر بر قیمت بیتکوین تاثیر گذار است.

هدف بعدی بیت کوین 10/000 دلار است

با توجه به این که دادستانی نیویورک اقداماتی علیه شرکت تتر داشته است این استیبل کوین با انتشار 100 میلیون کوین USDT در 24 می همچنان به فعالیت عادی و پیشرفت ادامه می دهد. این افزایش انتشار با افزایش قیمت بیت کوین و دست یابی آن به سطح 8000 دلار همزمان شده است.

در حال حاضر بسیاری از افراد این حوزه به افزایش قیمت بیت کوین خوش بین هستند و انتظار دارند که قیمت بیتکوین به سطح 10 هزار دلار برسد. شایان ذکر است این سطح قیمتی از مارس سال گذشته تاکون مشاهده نشده است.

تحلیل Max Keiser در مورد بیت کوین 10/000

یک تحلیلگر حوزه کریپتو به نام Max Keiser، اظهار دارد که بیتکوین در حال آماده شدن برای دستیابی به سطوح قیمتی پنج رقمی می باشد. ایشان در گذشته اعلام کرده بود که بیت کوین توانایی رشد خیلی خوبی دارد و در مسیر رسیدن به سطح 100/000 دلاری نیز می باشد.

در ماه اوریل و پس از چندین هفته رکورد، ارزش بازار تتر به 2/38 میلیون دلار رسید که این امر بر روی عملکرد بیت کوین تاثیر گذار بوده است و از تاریخ 1 آوریل تاکنون قیمت بیتکوین از 4/100 به 8/100 رسیده است.

منبع:bitcoinist

بیت کوین 10/000
بیت کوین 10/000

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 5/5 - از 70 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT