بیت کوین 30000 دلار

بیت کوین 300000 دلار ! دیدگاه آنتونی اسکاراموچی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

آنتونی اسکاراموچی(Anthony Scaramucci)، سرمایه‌گذار آمریکایی، در جریان حضور اخیر خود در CNBC، پیشنهاد کرد که قیمت بیت‌کوین در نهایت می‌تواند تا 300,000 دلار افزایش یابد. در این پست به دیدگاه آنتونی اسکاراموچی در مورد بیت کوین 300000 دلار می پردازیم.

بیت کوین 300000 دلار

به گفته اسکاراموچی، در این مرحله، مهم نیست که ارز دیجیتال را با قیمت 20000 دلار خریداری کنید یا 60000 دلار. اسکاراموچی معتقد است که این ارز دیجیتال پرچمدار می‌تواند در شش سال آینده به این هدف قیمتی دست یابد.

شایان ذکر است که با توجه به اینکه وی پیش بینی کرده بود که تا پایان سال 2021 تقاضای فزاینده موسسات مالی، قیمت بیت کوین را به 100000 دلار برساند.

اکنون که BlackRock با اعتمادی جدید به رمزارزها نفوذ کرده است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد مستقیماً در معرض بیت کوین قرار بگیرند، اسکاراموچی به نوعی احساس می کند که حق چنین پیش بینی را دارد. در اواخر جولای، اسکاراموچی اعتراف کرد که شرط بندی بزرگ روی بیت کوین در کوتاه مدت اشتباه بوده است. با این حال، سرمایه‌گذار در درازمدت نسبت به بزرگترین ارز رمزنگاری‌شده صعودی باقی می‌ماند.

اسکاراموچی اخیراً اظهار داشت که فدرال رزرو ایالات متحده می تواند تا پایان سال سیاست افزایش نرخ کمتر تهاجمی را اتخاذ کند که به افزایش بیت کوین کمک می کند.

مشاور سابق کاخ سفید بارها خرید بیت کوین را با خرید سهام آمازون در اواخر دهه 1990 مقایسه کرده است. در ماه می، اسکاراموچی فاش کرد که پوزیشن بزرگی در الگوراند (ALGO) گرفته است. اسکاراموچی در طول مصاحبه گفت که شرکت او سولانا را نیز دوست دارد.

منبع:u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT