ارزهای دیجیتال 17 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 17 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از گذراندن چند روز در معاملات ساید در حدود تراز ۲۳ هزار دلار، بیت کوین در نهایت توانست یک قدم دیگر به سمت جلو بردارد و به سطح ۲۴۰۰۰ دلار نزدیک شود. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 17 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 17 مرداد

علیرغم ریجکت شدن قیمت طی روزهای پایانی هفته در حدود تراز ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار و اصلاح قیمت تا مرز ۲۲۴۰۰ دلار، رمز ارز اول بازار موفق شد بار دیگر خود را به سطح ۲۳۰۰۰ دلار نزدیک کند.

ارزهای دیجیتال 17 مرداد

ارزهای دیجیتال 17 مرداد

در حقیقت روزهای پایانی هفته بیت کوین وضعیت کاملاً آرامی را سپری کرد. روزهای شنبه و یکشنبه این عدم نوسان قیمت با حجم کم معاملات نیز همراه شد. ولی هفته جدید با تغییرات مثبتی آغاز شد، به طوری که بیت‌کوین بار دیگر در مسیر بازیابی قیمت قرار گرفت و در نهایت توانست بازه تحکیم خود را بشکند و با افزایش هزار دلاری از سطح ۲۴ هزار دلار عبور کند.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۲۴۱۳۵ دلار معامله می‌شود. تحولات اخیر باعث شده است ارزش بازار این ارز با افزایش چشمگیر به حدود ۴۶۱.۳۶۱ میلیارد دلار و دامیننس آن به حدود 40.6% برسد. ناگفته نماند که شاخص ترس و طمع در بازار نیز امروز برابر 30 و در منطقه “ترس” می باشد.

تحلیل آلتکوین ها 17 مرداد

آلتکوین ها نیز طی روزهای پایانی هفته نسبتاً وضعیت آرامی را سپری کردند ولی در حال حاضر اکثر آنها در منطقه سبز قرار گرفته‌اند. برای مثال اتریوم موفق شد روز گذشته تراز ۱۷۰۰ دلار را باز پس بگیرد. در حال حاضر افزایش جزئی ۱.۸۰ درصدی این ارز را به حدود ۱۷۷۲ دلار رسانده است.

ارزهای دیجیتال 17 مرداد

ارزهای دیجیتال 17 مرداد

در همین حال بایننس کوین همچنان به ثبت رکوردهای ماهانه تازه خود ادامه می دهد. به طوری که در حال حاضر BNB با حدود ۲۵ درصد رشد در تایم فریم روزانه با قیمتی در حدود ۳۳۰ دلار معامله می‌شود که بالاترین سطح قیمت این دارایی از اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) تاکنون می‌باشد.

علیرغم افزایش جزئی در قیمت کاردانو، سایر رمز ارزهای برتر بازار مثل سولانا، پولکادات و آوالانچ بالغ بر ۱۰ درصد رشد در تایم فریم روزانه را تجربه می کنند.
در میان رمز ارزهای دارای ارزش بازار کمتر، Chainlink و Flow هر دو رشد دو رقمی را شاهد هستند.

در نهایت، تحولات اخیر باعث شده است ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده حدود ۴۰ میلیارد دلار در یک روز افزایش یافته و به بالای ۱.۱ تریلیون دلار برسد.

منبع: cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT