ارز دیجیتال Bonk

تاثیر ارز دیجیتال Bonk بر قیمت سولانا

زمان مطالعه 4 دقیقه

با گذشت چند روز پس از ورود به سال 2023، قیمت سولانا (SOL) سر به فلک کشیده است زیرا میم کوین جدید، Bonk، دوباره علاقه جامعه را برانگیخته است. در این پست به بررسی ارز دیجیتال Bonk  و تاثیر آن بر sol می پردازیم.

ارز دیجیتال Bonk

سولانا به عنوان یک برنده اولیه ظاهر می شود زیرا سرمایه گذاران رمز ارز شروع به برنامه ریزی استراتژی های معاملاتی خود برای سال 2023 می کنند و هدفشان جبران ضررهای سال قبل است. قیمت سولانا (SOL) با حمایت غول رمز ارز ورشکست شده، سام بنکمن-فرید، در ماه‌های منتهی به سال جدید شاهد کاهش بی‌سابقه ارزش خود بود. با این حال، قیمت توکن SOL اکنون بیش از 33 درصد در عرض چند روز از ورود به سال 2023 به دست آورده است.

افزایش قیمت سولانا (SOL) در پی اخبار BONK

قیمت سولانا (SOL) هفته گذشته به پایین ترین سطح خود رسید که از فوریه 2021 شاهد آن نبودیم. پس از اینکه قیمت این آلت کوین محبوب 9 روز متوالی کاهش یافت و ارزش آن به حدود 8 دلار در روز جمعه رسید، با خرید سولانا توسط نهنگ ها در روز سه شنبه بیش از 12 درصد افزایش یافت.

ارز Bonk، یک میم کوین جدید با تم سگ نگهبان ژاپنی، محرک اصلی افزایش قیمت ارز دیجیتال رتبه پانزدهم بود که اخیراً شاهد رشد صعودی 380 درصدی از زمان عرضه بود. یک کپی از شیبا اینو که بر روی بلاک چین SOL کار می کند، سر و صدای زیادی به پا کرده است و در حال حاضر در کریپتو توییتر ترند شده است.

پذیرش بازار گسترده تر BONK

در نتیجه، Magic Eden – بزرگترین بازار توکن NFT در شبکه سولانا– در حال حاضر در حال بررسی ادغام BONK در بحبوحه مهاجرت انبوه سازندگان به سمت شبکه های اتریوم (ETH) یا پالیگان (MATIC) است. Magic Eden که تحت تأثیر جدیدترین میم کوین سگ قرار گرفته بود، در توییتر از خود پرسید که آیا آنها باید ارز دیجیتال مبتنی بر Solana را که اخیراً ایجاد شده است، حمایت کنند یا خیر.

ارز دیجیتال Bonk

ارز دیجیتال Bonk

جامعه ارزهای دیجیتال به طور کلی به افزایش ناگهانی محبوبیت میم کوین جدید واکنش مثبت نشان داده است. علاوه بر این، این واقعیت که مردم می‌توانند از ایردراپ‌های رایگان توکن BONK که توسط تعدادی از سلبریتی‌های معروف رمزنگاری و کلکسیونرهای NFT ارائه می‌شود، استفاده کنند، پتانسیل بیشتری به افزایش قیمت توکن SOL اضافه کرده است.

BONK به نجات سولانا کمک می کند!

در بیست و چهار ساعت گذشته، حجم معاملات درون زنجیره ای Bonk به بیش از 19 میلیون دلار رسید. از زمانی که Bonk برای اولین بار در 25 دسامبر منتشر شد، تا روز سه شنبه تحت مالکیت بیش از 85000 سرمایه گذار بوده است که ارزش آن در بازار تقریباً 93 میلیون دلار است. طبق آمار جمع آوری شده در هفته گذشته، کاربران بیش از 500000 تراکنش را با استفاده از توکن های بنک اینو انجام داده اند.

علاوه بر این، خبر مبادله صرافی MEXC که توکن Bonk را برای معامله با جفت ارز USDT در روز سه شنبه فهرست کرده است، علاقه معامله گران و سرمایه گذاران را بیشتر برانگیخته است.

همانطور که اوضاع پیش می رود، قیمت سولانا (SOL) در حال حاضر با 13.59 دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش 1.02 درصدی در یک ساعت گذشته است، در حالی که طبق ردیاب بازار کریپتو کوین مارکت کپ، در 24 ساعت گذشته 15.87 درصد افزایش یافته است.

توکن سوزی ارز بنک اینو و پامپ 107 درصدی قیمت Bonk

ارز بنک (BONK)، سکه میم جدید در صنعت کریپتو که به عنوان اولین سکه سگ سولانا معرفی شده، در تمام طول هفته در حال افزایش بوده است. آخرین رشد این توکن در حال حاضر توسط بروز رسانی به اشتراک‌ گذاشته شده در صفحه توییتر توکن تقویت شده است. طبق این توکن، در مجموع 500 میلیارد سکه Bonk سوزانده شده است که یکی از تهاجمی‌ترین کمپین‌های توکن سوزی در اکوسیستم رمزنگاری امروزی را تثبیت کرده است.

در حالی که امسال برای اکثر سکه‌ها با بازدهی مثبتی همراه بود، هنوز به ندرت می‌توان رمز ارزی پیدا کرد که بتواند رشد دو رقمی را در نمودار روزانه ثبت کند. تا آنجا که به توکن BONK مربوط می شود، این توکن از تمام سکه های 100 سکه برتر پیشی گرفته است و در حال حاضر با 159 درصد افزایش در زمان نگارش به 0.0000025 دلار معامله می شود. با توجه به مسیرهای رشد فعلی خود، BONK اکنون بیش از 2080 درصد رشد کرده است، زیرا حدود پنج روز پیش کمترین قیمت خود را 0.000000086142 دلار ثبت کرد.

با توجه به چشم انداز فعلی دنیای رمزنگاری گسترده تر، شانس اینکه BONK بتواند با روند صعودی خود همراه شود بسیار اندک است. سرمایه‌گذاران – به‌ویژه معامله‌گران خرده‌فروشی – مدت‌هاست چنین جهش مهمی را ندیده‌اند، و با این کار، بسیاری ممکن است به زودی مجبور به ذخیره سود شوند.

ارز Bonk، قاتل جدید دوج کوین

با توجه به قیمت BONK و هیاهوهای اطراف آن، شکی نیست که این سکه میم جدید است و مانند شیبا اینو (SHIB)، ممکن است به عنوان یک قاتل دوج کوین (DOGE) در ابتدا سروصدای زیادی به پا می کند. با گذشت زمان، سکه‌های میم مانند DOGE و SHIB کاملاً به دلیل طرح پامپ و دامپ خود شناخته می‌شوند و این ممکن است به روایت جدیدی برای BONK تبدیل شود زیرا محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است.

در حالی که BONK در حال حاضر در MEXC Global و Huobi معامله می شود، صرافی ها نسبت به میم کوین ها کاملا محتاط هستند، همانطور که در حذف اخیر جفت ارزهای شیبا اینو توسط بایننس نشان داده شده است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT