راه اندازی دامنه shib. بر قیمت شیبا

تاثیر راه اندازی دامنه shib. بر قیمت شیبا

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که “crypto.” و “eth.” به صورت بومی در سیستم نام دامنه اینترنت کار نمی کنند، شیبا اینو قصد دارد دامنه “shib.” را راه اندازی کند. در این پست به بررسی تاثیر راه اندازی دامنه shib. بر قیمت شیبا می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

راه اندازی دامنه shib. بر قیمت شیبا

تیم سازنده میم کوین شیبا اینو (SHIB) با مضمون سگ، برای دامنه “shib.” که در سیستم نام دامنه (DNS) اینترنت کار می کند، درخواست داده است.

شرکت دامنه اینترنتی D3 در پستی در 19 دسامبر فاش کرد: ما با ShibToken@ برای درخواست و دریافت دامنه .shib همکاری می کنیم. D3 به طور خاص بر دامنه های نسل بعدی تمرکز می کند که قابلیت همکاری بین Web2 و Web3 را امکان پذیر می کند.

راه اندازی دامنه shib. بر قیمت شیبا

راه اندازی دامنه shib. بر قیمت شیبا

طبق وب‌سایت D3، دامنه های فعلی Web3 مانند “crypto.” و “eth.” به‌طور بومی با ابزارهای اینترنتی رایج مانند مرورگر های وب و ایمیل کار نمی‌ کنند، زیرا روی DNS فعال نیستند.

در صورت تایید، کسانی که برای خرید شیبا اقدام کرده اند، می‌توانند آدرس‌های ایمیل را با پسوند “shib.” ایجاد کنند. D3 می گوید که این اقدام با برنامه های ایمیل معمولی سازگار خواهد بود.

D3 باید به شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌ های اختصاص‌ یافته (ICANN) – یک سازمان غیر انتفاعی مستقر در ایالات متحده که خط‌مشی‌های مربوط به شناسه‌ های اینترنت را ایجاد و اجرا می‌کند، درخواست دهد.

این شرکت دامنه اینترنتی همچنین قصد دارد “name tokens” را برای کاربران SHIB معرفی کند که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به آدرس‌های کیف پول طولانی و الفبایی، دارایی‌های دیجیتال را به زنجیره‌های مختلف ارسال کنند.

قیمت شیبا اینو نسبت به این خبر واکنشی نشان نداد – از زمانی که D3 اعلامیه را به اشتراک گذاشت، بر اساس داده‌های CoinGecko، تقریبا 2 درصد کاهش یافته است.

در اخبار دیگر، بلاک چین لایه 2 جدید شیبا اینو، شبکه شیباریوم در ماه سپتامبر به 1 میلیون کاربر رسید. این بلاک چین هنوز در حالت “خصوصی” فعال است، تیم Shiba Inu اعلام کرد که قصد دارد آن را در ماه‌های آینده در دسترس عموم قرار دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !