خدمات پی پال چیست

کالاها و خدمات پی پال چیست: نحوه استفاده از آن

زمان مطالعه 6 دقیقه

پی پال یک پلتفرم بسیار راحت است که برای ارسال پول بین افرادی که یکدیگر را می شناسند و افراد کاملا غریبه استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید چیزی دارید یا کسی هستید که یک تجارت آنلاین دارید، روش پرداخت «کالاها و خدمات» PayPal بهترین دوست شماست. خدمات پی پال چیست؟

وقتی این گزینه را برای تراکنش های تجاری خود انتخاب می کنید، مزیت اصلی این است که آنها تحت پوشش حفاظت خرید پی پال هستند. به این ترتیب خریداران و فروشندگان آنلاین می توانند مطمئن باشند که هر مشکلی که ممکن است در پرداخت هایشان به وجود بیاید به سرعت حل می شود.

شارژ حساب پی پال

در مقاله ما، می توانید در مورد نحوه استفاده از کالاها و خدمات پی پال و مواردی که هنگام استفاده از این گزینه باید در نظر داشته باشید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

درک کالاها و خدمات پی پال

قبل از اینکه درباره نحوه انجام تراکنش‌های کالا و خدمات PayPal صحبت کنیم، مهم است که بدانیم این روش پرداخت به چه چیزی اشاره دارد:

. کالاها محصولات فیزیکی هستند که می توانید از مشاغل مختلف خریداری کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک محصول آرایشی گرفته تا یک یخچال.

. خدمات به اقدامات مختلفی اشاره دارد که از شخصی دریافت می کنید. به عنوان مثال، مربیگری، مشاوره مالی، یا هر چیز دیگری.

در حالی که توصیه نمی شد، کاربران PayPal قبلاً می توانستند با استفاده از روش پرداخت دوستان و خانواده برای فروشندگان پول ارسال کنند. اکنون این شرکت رویکرد خود را تغییر داده و دیگر با انتخاب این دسته به کاربران اجازه پرداخت به اکانت های تجاری را نمی دهد.

این شرکت برای افزایش امنیت معاملات تجاری این تصمیم را گرفته است. فعالیت های کلاهبرداری به صورت آنلاین رایج است، بنابراین یک سطح اضافی از محافظت از خرید ارائه شده توسط PayPal قطعا مفید است.

کالاها و خدمات پی پال از نظر کارمزد چگونه کار می کند؟ وقتی برای دوستان یا خانواده پول ارسال می کنید و برای کالاها و خدمات پرداخت می کنید، تفاوت وجود دارد. وقتی مستقیماً به اکانت PayPal یکی از دوستانتان در بریتانیا یا ایالات متحده پول ارسال می کنید، هیچ کارمزدی دریافت نمی کنید. با این حال، هنگام ارسال پول به یک اکانت تجاری، PayPal یک کارمزد تراکنش استاندارد 2.99٪ دریافت می کند. اگر تراکنش بین المللی باشد، باید 1.5 درصد هزینه اضافی را نیز بپردازید.

انجام خرید با کالاها و خدمات پی پال

آیا نمی دانید چگونه از کالاها و خدمات پی پال به عنوان خریدار استفاده کنید؟ کل فرآیند بسیار آسان است:

. وارد اکانت پی پال خود شوید. اگر یکی ندارید، باید روی “ثبت نام” کلیک کنید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

. پس از ورود به سیستم، باید روی تب «ارسال و درخواست» در بالای صفحه در کنار داشبورد کلیک کنید.

. در مرحله بعد، باید مشخصات گیرنده را وارد کنید. این شامل شماره تلفن، نام و آدرس ایمیل آنها می شود.

. سپس باید مقدار را مشخص کنید و روی «ادامه» کلیک کنید.

. “پرداخت برای چیست؟” را خواهید دید. و دو گزینه برای انتخاب – “ارسال به یک دوست یا خانواده” یا “پرداخت برای یک مورد یا خدمات”. شما باید دومی را انتخاب کنید.

. آخرین مرحله تأیید پرداخت است.

مهم ترین چیزی که هنگام انجام چنین پرداخت هایی باید به خاطر داشته باشید این است که هنگام انجام چنین تراکنش های آنلاین، کارمزد 2.99٪ اضافه می شود، بنابراین باید پول اضافی در موجودی خود داشته باشید.

نحوه استفاده از کالاها و خدمات پی پال به عنوان فروشنده

اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید از طریق PayPal از مشتریان پول دریافت کنید، فرآیند راه‌اندازی نیز ساده است:

. وارد اکانت پی پال خود شوید.

. سپس، تب «ارسال و درخواست» را که در نوار بالا نشان داده شده است، باز کنید.

. سپس روی گزینه «درخواست از هر کسی» که در زیر «درخواست پرداخت‌ها» قرار دارد، کلیک کنید.

. پس از آن، باید آدرس ایمیل مشتری را که در حال ارسال درخواست به آن هستید وارد کنید و روی «بعدی» کلیک کنید.

. در این مرحله باید مبلغ مورد نیاز را در کادر مربوطه وارد کنید.

. آخرین مرحله این است که روی «درخواست پرداخت» کلیک کرده و تأیید کنید.

پس از تکمیل فرآیند، مشتری شما باید درخواست پرداخت شما را دریافت کند. اگر فروشنده هستید اما از اکانت شخصی خود برای کسب و کار خود استفاده می کنید، ایده خوبی است که به جای آن یک اکانت تجاری راه اندازی کنید. به این ترتیب، سطح امنیتی بالاتر و ویژگی های تحلیلی بیشتری دریافت می کنید.

نکات ایمنی و ایمنی برای اجرا

دیگر لازم نیست تعجب کنید که “کالاها و خدمات PayPal چگونه برای فروشندگان و خریداران کار می کنند؟” اکنون می‌توانیم در مورد چند نکته امنیتی صحبت کنیم که باید به اجرا درآورید.

با روش خانواده/دوستان برای افراد غریبه پول نفرستید

در حالی که هنگام ارسال پول با استفاده از روش های دوستان و خانواده هزینه ای پرداخت نمی کنید، خطر کلاهبرداری و فعالیت های کلاهبرداری با افرادی که نمی شناسید بیشتر است. شما باید همیشه تراکنش های تجاری خود را جدا نگه دارید و از انواع محصولات و خدمات استفاده کنید تا برای حفاظت از خرید واجد شرایط باشید.

مطمئن شوید که از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کنید

چه فروشنده یا خریدار باشید، توصیه می شود احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید. به این ترتیب بدون تلاش زیاد امنیت اکانت خود را افزایش خواهید داد. هنگامی که از 2FA استفاده می کنید، هر بار که وارد اکانت PayPal خود می شوید، یک کد به تلفن شما ارسال می شود.

سوابق معاملات خود را نگه دارید

برای فروشندگان بسیار مهم است که تمام معاملات خود را حداقل به مدت شش ماه ثبت کنند. اما این ایده خوبی است که خریداران نیز از این روش استفاده کنند. در صورت بروز هر گونه اختلاف، تمامی مدارک معاملات خود را در دست خواهید داشت.

نتیجه

در این مقاله به این سوال پاسخ داده ایم که “کالاها و خدمات پی پال چگونه برای خریدار و فروشنده کار می کند؟” بدیهی است که ارسال و دریافت پول با پی پال، صرف نظر از اینکه آن را برای فعالیت تجاری یا استفاده شخصی انتخاب می کنید، آسان است. هنگامی که تراکنش «محصولات و خدمات» را به عنوان فروشنده یا خریدار انتخاب می کنید، به لطف محافظت از خرید PayPal، سطح امنیتی بیشتری دریافت می کنید. با انتخاب این گزینه و اجرای نکات ایمنی اضافی، مطمئن ترین تجربه استفاده از پی پال را خواهید داشت.

سوالات متداول

فرآیند پرداخت PayPal برای کالاها و خدمات چگونه کار می کند؟

تنها کاری که برای پرداخت برای کالاها و خدمات با استفاده از PayPal باید انجام دهید این است که هنگام وارد کردن اطلاعات برای ارسال پرداخت، گزینه «پرداخت برای یک کالا یا خدمات» را انتخاب کنید. کارمزد 2.99% به صورت خودکار به تراکنش اضافه می شود.

مزایای استفاده از کالاها و خدمات پی پال برای خریداران چیست؟

مزایای استفاده از کالاها و خدمات پی پال شامل امنیت بالاتری است. تمامی تراکنش های انجام شده به این روش تحت پوشش حفاظت خرید پی پال می باشد.

مزایای استفاده از کالاها و خدمات پی پال برای فروشندگان چیست؟

یک فروشنده آنلاین می تواند به راحتی فقط با چند کلیک از مشتریان درخواست پرداخت کند. مشابه خریداران، ارائه دهندگان خدمات نیز می توانند هنگام دریافت پرداخت با روش کالا و خدمات، از امنیت بالاتری برخوردار شوند.

چگونه از کالاها و خدمات PayPal در برنامه استفاده کنم؟

چه فروشنده باشید و چه خریدار، فرآیند مشابهی است که در اینجا برای دسکتاپ توضیح داده شده است. شما به سادگی باید به برگه «ارسال و درخواست» بروید، جزئیات را وارد کنید و سپس دسته بندی کالاها و خدمات را انتخاب کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT