پی پال Friends and Family

پی پال Friends and Family : مروری جامع

زمان مطالعه 5 دقیقه

با توجه به راحتی و امنیت، افراد بیشتری برای خرید و خدمات خود به تراکنش های بدون نقد تمایل دارند. سیستم پرداخت خود قوانین و اصول حاکم بر نقل و انتقالات شخص به شخص را تعیین می کند. این جریان فنی روان پول را تضمین می کند، معاملات سریع را تضمین می کند و محرمانه بودن را حفظ می کند. پی پال Friends and Family را بیشتر بشناسید.

. طبق داده های Insider Intelligence، پیش بینی می شود تعداد کاربران PayPal در سراسر جهان در سال 2023 به 223.3 میلیون نفر برسد و تا سال 2025 به 249.9 میلیون نفر افزایش یابد.

در میان بسیاری از ویژگی های مفید دیگر، این پلتفرم پرداخت دارای یک سرویس ویژه برای نقل و انتقالات غیرتجاری بین آشنایان نزدیک است – دوستان و خانواده PayPal. معاملات در یک دایره تنگ انجام می شود و وجوه فقط برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است.

شارژ حساب پی پال

مزیت اصلی در اینجا در انتقال سریع آن و عدم وجود کارمزد تراکنش برای تراکنش های داخلی در داخل ایالات متحده نهفته است. این امر شامل هرگونه عملیات تجاری یا تجاری نمی شود. اگر صاحب حساب تجاری بخواهد از این ویژگی استفاده کند، باید یک اکانت شخصی ثبت کند.

PayPal Friends and Family چگونه کار می کند؟ چگونه از طریق این سرویس به درستی پول ارسال و دریافت می کنید؟ چه چیزی این ویژگی را از کالاها و خدمات متمایز می کند؟ کارشناسان Rates یک نمای کلی مختصر از PayPal Friends and Family گردآوری کرده اند که پاسخ همه این سوالات را در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال پول با دوستان و خانواده پی پال

چگونه با استفاده از PayPal Friends and Family پول ارسال می کنید؟ ارسال وجوه با استفاده از این سرویس یک فرآیند ساده است. کافیست پس از ورود به اکانت کاربری خود این مراحل را دنبال کنید:

1. “ارسال و درخواست” را از صفحه اصلی انتخاب کنید.

2. در بخش «ارسال پول»، مشخصات گیرنده را وارد کنید: نام، شماره تلفن و آدرس ایمیل.

3. وقتی از شما خواسته شد، «ارسال پول به دوستان و خانواده» را انتخاب کنید.

4.مبلغ پرداخت را وارد کنید و به صورت اختیاری یک یادداشت اضافه کنید.

5. روش پرداخت ترجیحی خود را انتخاب کنید – اکانت بانکی مرتبط، موجودی PayPal، یا کارت بدهی/اعتباری متصل.

6. روی “ارسال” کلیک کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید که همه نقل و انتقالات به خارج از ایالات متحده بین المللی تلقی می شوند و مشمول هزینه هستند. اندازه کارمزدهای PayPal برای تراکنش های دوستان و خانواده بستگی به کشور مقصد و نوع کارت هایی دارد که فرستنده و گیرنده استفاده می کنند. برای بررسی کارمزد، مبلغ پرداختی را در قسمت مشخص شده وارد کنید – محاسبه به صورت خودکار انجام می شود.

همچنین محدودیت 10000 دلاری برای مبلغی که می توانید در یک تراکنش ارسال کنید (مرتبط با ایالات متحده) وجود دارد، اگرچه محدودیتی در تعداد تراکنش ها وجود ندارد. بنابراین، اگر مبلغ شما از حد مجاز فراتر رفت، می توانید آن را به چند پرداخت تقسیم کنید.

در صورت نقض اکانت، فرستنده می تواند تراکنش های PayPal را از طریق سرویس دوستان و خانواده با استفاده از فرآیند مشابه سایر تراکنش ها به چالش بکشد.

دریافت پول با دوستان و خانواده پی پال

نحوه دریافت نقل و انتقالات فوق العاده آسان است. هنگامی که دوست یا یکی از اعضای خانواده شما برای شما پول ارسال کرد، از طریق ایمیل یا برنامه PayPal اعلانی دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که وجوه رسیده است.

مبلغ دریافتی به اکانت پی پال شما اضافه می شود. می‌توانید وجوه را برای خریدهای بعدی در موجودی خود نگه دارید یا پول را به اکانت بانکی مرتبط خود منتقل کنید.

همچنین می توانید با استفاده از سرویس Friends and Family از خارج از کشور وجوه دریافت کنید. پی پال از تراکنش های بین المللی پشتیبانی می کند و پرداخت ها را با ارزهای مختلف پردازش می کند. اگر دوست یا یکی از اعضای خانواده شما در کشور دیگری است، آنها می توانند به ارز محلی خود برای شما پول ارسال کنند. پی پال به طور خودکار وجوه را به واحد پول کشور شما تبدیل می کند.

با این حال، به یاد داشته باشید که برای تراکنش های بین المللی هزینه ای وجود دارد. توصیه می کنیم قبل از انجام نقل و انتقالات بین المللی، نرخ ارز و کارمزدهای قابل اعمال را در وب سایت رسمی پی پال بررسی کنید.

پی پال دوستان و خانواده در مقابل. کالا ها و خدمات

به غیر از دوستان و خانواده، پی پال ویژگی دیگری به نام کالاها و خدمات ارائه می دهد. برای درک تفاوت بین آنها، بیایید ویژگی های آنها را با هم مقایسه کنیم.

انتخاب سرویس مناسب به هدف معامله و سطح حفاظتی که نیاز دارید بستگی دارد. اگر در حال انجام یک معامله تجاری یا خرید آنلاین از فروشنده ناآشنا هستید، استفاده از کالاها و خدمات PayPal توصیه می شود. برای انتقال پول به دوستان و خانواده، PayPal Friends and Family ترجیح داده می شود.

نتیجه

PayPal Friends and Family یک سرویس راحت و سریع است که به شما امکان انتقال بین دوستان و اقوام را می دهد. وجود کارمزد بستگی به نحوه پرداخت شما با PayPal Friends and Family دارد. اگر معامله در داخل ایالات متحده باشد هیچ کارمزدی وجود ندارد. در غیر این صورت، میزان کارمزد بستگی به کشور و واحد پولی دارد.

PayPal را راه اندازی کنید، یک اکانت شخصی ایجاد کنید و از تمام مزایای تراکنش ها با استفاده از سرویس دوستان و خانواده لذت ببرید.

کارت بدهی خود به PayPal

کارت بدهی خود به PayPal

سوالات متداول

PayPal Friends and Family چیست؟

PayPal Friends and Family یک سرویس پرداخت راحت و سریع است که برای تراکنش های غیرتجاری بین دوستان و اعضای خانواده طراحی شده است.

چگونه می توانم برای دوستان و خانواده در پی پال پول ارسال کنم؟

برای انجام تراکنش، مراحل زیر را دنبال کنید:

. وارد اکانت شخصی پی پال خود شوید.

. روی «ارسال و درخواست» کلیک کنید.

. مشخصات گیرنده را وارد کنید.

. مبلغ انتقال را مشخص کنید.

. در صورت تمایل، یک یادداشت اضافه کنید.

. یک منبع پرداخت را انتخاب کنید.

. ارسال وجوه را تایید کنید.

آیا ارسال پول از طریق PayPal Friends and Family هزینه ای دارد؟

هیچ هزینه ای برای ارسال پول در داخل ایالات متحده وجود ندارد. اگر معامله بین المللی باشد یا مبادله ارز وجود داشته باشد، کارمزدی اعمال می شود.

آیا می توانم از PayPal Friends and Family برای تراکنش های تجاری استفاده کنم؟

خیر، شما نباید از PayPal Friends and Family برای تراکنش های تجاری استفاده کنید. این سرویس صرفاً برای پرداخت های شخصی بین دوستان و اعضای خانواده در نظر گرفته شده است. شرکت در تراکنش‌های تجاری، شرایط استفاده PayPal را نقض می‌کند و می‌تواند منجر به محدودیت دسترسی به اکانت شما شود. علاوه بر این، شما واجد شرایط محافظت از فروشنده و خریدار نیستید، که منجر به خطرات امنیتی می شود.

آیا PayPal Friends and Family برای تراکنش ها امن است؟

برخلاف کالاها و خدمات PayPal، PayPal Friends and Family از تراکنش محافظت نمی کند. بنابراین نباید از طریق این سرویس برای افراد غریبه یا افرادی که نمی شناسید پول ارسال کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT