کارت بدهی خود به PayPal

چگونه در سال 2023 از کارت بدهی خود به PayPal پول اضافه کنید

زمان مطالعه 5 دقیقه

استفاده از PayPal به‌عنوان یک روش پرداخت از بسیاری جهات به کاربران سود می‌رساند – راحت، قابل اعتماد، سریع، مقرون به صرفه و ایمن است. و اگر متوجه شدید که به طور مرتب از PayPal برای ارسال و دریافت پرداخت استفاده می کنید، قطعاً باید مقداری وجوه در اکانت خود داشته باشید. کارت بدهی خود به PayPal چیست؟

با حفظ موجودی نقدی مثبت در کیف پول پی پال خود، می توانید بدون مشکل و تاخیر از این سیستم پرداخت استفاده کنید.

شارژ حساب پی پال

خبر خوب این است که در صورت لزوم می توانید به راحتی با استفاده از کارت بانکی به اکانت خود پول نقد اضافه کنید. بنابراین، چگونه می توان در سال 2023 از کارت نقدی به PayPal پول اضافه کرد؟

شرایط لازم برای اضافه کردن پول به پی پال از کارت بدهی شما

شما می توانید به روش های مختلف به PayPal پول اضافه کنید. گزینه‌های شارژ PayPal که امروزه در دسترس هستند عبارتند از: استفاده از حساب‌های بانکی متصل، لینک دادن کارت‌های اعتباری و بدهی، اعتبار نقدی از طریق تولیدکننده بارکد، تراکنش‌های P2P و برخی موارد دیگر.

با این حال، یکی از محبوب‌ترین و راحت‌ترین گزینه‌ها برای پر کردن موجودی PayPal، واریز پول با استفاده از کارت بانکی اعتباری یا نقدی است. همه یکی دارند، درست است؟ با این حال، لازم به ذکر است که استفاده از کارت اعتباری همیشه امکان پذیر نیست – در دسترس بودن این روش کاملاً به تنظیمات اکانت بستگی دارد.

چگونه از کارت نقدی به PayPal پول اضافه کنید؟ در مرحله تنظیم اکانت، کاربر می تواند یک یا چند اکانت بانکی و کارت را متصل کند. افزودن کارت یک فرآیند ساده است – فقط باید چند مرحله ساده را دنبال کنید. بنابراین، چگونه می‌توانید با کارت نقدی در اپلیکیشن یا وب‌سایت به PayPal پول اضافه کنید؟

1. کیف پول پی پال خود را باز کنید.

2. گزینه «لینک یک کارت بدهی یا اعتباری» را انتخاب کنید.

3. برای افزودن کارت نقدی به پروفایل خود مراحل لازم را دنبال کنید. برای اتصال دستی کارت یا ورود به بانکداری آنلاین و خواندن دستورالعمل ها برای انجام خودکار این کار، باید تأیید را انجام دهید. ممکن است برای چند روز در این مرحله گیر کنید، زیرا پی پال همیشه جزئیات بانکی را فوراً تأیید نمی کند.

هنگامی که کارت نقدی خود را به پروفایل PayPal خود اضافه می کنید، می توانید از آن به عنوان یک گزینه پرداخت برای پرداخت کالا یا انتقال وجه به موجودی خود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت لینک داده شده را انتخاب کنید و مراحل اعتباردهی پول را دنبال کنید.

نکته دیگر این است که وقتی با کارت نقدی به PayPal پول اضافه می کنید، هیچ هزینه ای برای چنین انتقالی از شما دریافت نمی شود.

چگونه از کارت بدهی مشترک چند کاربر به PayPal پول اضافه کنید؟ در نظر داشته باشید که یک کارت نقدی فقط می تواند به یک پروفایل PayPal مرتبط شود. به عنوان مثال، اگر شما و دوست یا خویشاوندتان از یک کارت بانکی استفاده می کنید، تنها یکی از شما می تواند از آن کارت با حساب پی پال استفاده کند.

گاهی اوقات ممکن است پی پال کارت نقدی شما را نپذیرد. اگر به دلایل واضح گذشته نگاه کنیم، مانند انقضای کارت یا اگر آن را در اکانت PayPal دیگری ثبت کنید، ممکن است مشکل از پذیرش کارت PayPal باشد. حتی اگر از تمام مارک های اصلی کارت پشتیبانی می کند، هنوز هم ممکن است استثناهایی مانند کارت های American Express وجود داشته باشد.

اقدامات ایمنی و امنیتی پی پال هنگام استفاده از کارت نقدی

این فرآیند علاوه بر رایگان و راحت بودن افزودن کارت نقدی بانکی به اکانت پی پال خود، کاملاً ایمن است. تمام جزئیات بانکی و داده های شخصی در سیستم پی پال محرمانه می ماند و هرگز با اشخاص ثالث، از جمله کارکنان خدمات، به اشتراک گذاشته نمی شود.

هیچ راهی وجود ندارد که شخصی بتواند از کارت شما در طول فرآیند سرقت کند، زیرا شما تنها فردی هستید که می توانید انتقال پول را آغاز کنید. علاوه بر این، هر بار که پول از کارت شما برداشت می شود، یک نوتیفیکیشن ایمیل دریافت خواهید کرد. پی پال همچنین ایمنی و امنیت هر اکانت را کنترل می کند و تمام تراکنش های موجود در موجودی را برای فعالیت غیرمعمول یا کلاهبرداری بررسی می کند. البته، هیچ کس نمی تواند 100٪ محافظت را تضمین کند، اما PayPal تا آنجا که می تواند برای محافظت از پول شما پیش می رود.

چگونه می‌توانید با خیال راحت از کارت نقدی به PayPal پول نقد اضافه کنید؟ خوب، کاری هست که خودتان می توانید انجام دهید. مهمترین چیز این است که مطمئن شوید رمز عبور شما امن است، یعنی داشتن بیش از 10 رقم با اعداد، حروف و نمادها. فرآیند تأیید را نادیده نگیرید، زیرا PayPal می‌تواند وجوه را در صورت نقض امنیتی به شما بازگرداند. همچنین احراز هویت دو مرحله ای وجود دارد که می تواند خسته کننده باشد، اما در واقع راهی عالی برای اطمینان از اینکه این شما هستید که معامله را انجام می دهید.

نتیجه

انتخاب سیستم پرداخت پی پال برای پرداخت کالا و خدمات، انجام نقل و انتقال پول و تراکنش های مالی به دلایل بسیاری بهترین راه حل است. برای هر هدفی که از اکانت پی پال خود استفاده می کنید، باید پول در موجودی خود داشته باشید تا بتوانید بدون محدودیت خرید کنید و پرداخت کنید. برای تأمین مالی کیف پول خود، می توانید از حساب بانکی، پول نقد یا کارت نقدی استفاده کنید که راحت، امن و مهمتر از همه رایگان است.

بنابراین، چگونه می توان از کارت نقدی به PayPal پول ارسال کرد؟ برای لینک یک کارت بانکی و انتقال پول از آن به موجودی خود فقط در چند مرحله باید دستورالعمل های ساده ای را دنبال کنید. نکته اصلی این است که کاملاً ایمن است – سیستم اقدامات امنیتی پیشرفته را اعمال می کند، محرمانه بودن داده ها را تضمین می کند و موفقیت تنها تراکنش های مجاز را تضمین می کند. برای کسانی که قصد دارند به طور منظم از این سیستم پرداخت استفاده کنند، افزودن یک کارت نقدی برای تکمیل موجودی PayPal خود بهترین راه حل است.

سوالات متداول

اگر تراکنش من شکست بخورد یا به تاخیر بیفتد چه باید بکنم؟

پی پال ممکن است پرداخت ها را مسدود کند یا تراکنش ها را به دلایل امنیتی متوقف کند. در این مورد، سیستم فقط باید مطمئن شود که شما کسی هستید که پول را منتقل می کند – اگر مشخص شود که پرداخت مجاز نبوده است، تراکنش لغو می شود. برای رفع تاخیر یا رد پرداخت با کارت نقدی، می توانید با پشتیبانی PayPal یا صادرکننده کارت بانکی خود تماس بگیرید.

آیا برای اضافه کردن پول به PayPal از کارت نقدی کارمزدی وجود دارد؟

زمانی که مستقیماً از اکانت بانکی خود پول را به موجودی PayPal خود واریز می کنید، کارمزدی دریافت نمی کنید. با این حال، اگر تصمیم به اضافه کردن پول نقد از کارت نقدی به PayPal با ارز دیگری دارید یا اگر روش “انتقال فوری” را انتخاب کنید، باید برای چنین تراکنشی هزینه ای بپردازید.

چقدر طول می کشد تا پول در اکانت پی پال من ظاهر شود؟

معمولاً چند دقیقه طول می کشد، اما بسته به صادرکننده کارت نقدی شما، ممکن است تا 3 روز کاری طول بکشد. علاوه بر این، ممکن است به دلیل تدابیر امنیتی یا دلایل دیگر، زمانی که از کارت نقدی به PayPal پول اضافه می‌کنید، تأخیر بیشتری در انتقال پول وجود داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT