تبدیل بیت کوین به دلار

سریعترین راه برای تبدیل بیت کوین به دلار با استفاده از بایننس

زمان مطالعه 4 دقیقه

بیت کوین دارید اما به پول نقد نیاز دارید؟ در ادامه تبدیل بیت کوین به دلار  را یاد بگیرید.

همچنین شما می توانید از طریق اول پرداخت ارزهای دیجیتال خود را به ریال تبدیل نمایید.

وقتی روی بیت کوین سرمایه گذاری کردید، کاری که بعدا انجام می دهید به شما بستگی دارد. برخی مایلند بیت کوین خود را کوتاه مدت نگه دارند، در حالی که برخی دیگر برای بلندمدت در آن هستند. صرف نظر از اهداف شخصی شما، اگر زمانی برسد که بخواهید از بیت کوین خود پول نقد کنید، روشی سریع و آسان می خواهید.

1. وارد اکانت Binance خود شوید

برای دسترسی به وجوه بیت کوین خود در بایننس، باید وارد اکانت خود شوید.

اگر اکانت بایننس ندارید اما همچنان می خواهید از این روش برای پول نقد بیت کوین خود استفاده کنید، این روند کمی بیشتر طول می کشد، زیرا باید یک اکانت بایننس ایجاد کنید و هویت خود را تأیید کنید. به بایننس بروید و Sign Up را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید تا یک اکانت کاربری جدید بایننس ایجاد کنید.

بررسی تأیید KYC (مشتری خود را بشناسید) بایننس معمولاً چند دقیقه تا یک ساعت طول می کشد، اما اگر مشکلاتی در اسناد هویتی شما وجود داشته باشد ممکن است بیشتر طول بکشد.

2. به گزینه خرید و فروش بایننس بروید

شما می توانید بیت کوین خود را به روش های مختلفی در بایننس به دلار تبدیل کنید، اما سریع ترین آن استفاده از ویژگی خرید و فروش صرافی است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه Buy Crypto در سمت چپ نوار منوی بالا به این صفحه دسترسی پیدا کنید.

در اینجا می‌توانید بین ویژگی‌های خرید و فروش تنها با یک کلیک جابه‌جا شوید. ابتدا به بخش خرید هدایت می‌شوید، اما با کلیک بر روی گزینه فروش در کنار درب، به گزینه فروش تغییر می‌کنید.

3. انتخاب کنید چقدر بیت کوین می خواهید بفروشید

اکنون زمان آن است که انتخاب کنید چقدر بیت کوین می خواهید به صورت نقدی بفروشید. اطمینان حاصل کنید که بیت کوین شما در حال حاضر در کیف پول اکانت Binance شما قرار دارد، در غیر این صورت نمی توانید تراکنش را انجام دهید.

مقدار بیت کوینی را که می خواهید بفروشید وارد کنید و بلافاصله می توانید ببینید در ازای آن چقدر دلار دریافت خواهید کرد. این مقدار به طور مکرر تغییر خواهد کرد، زیرا قیمت بیت کوین همیشه در نوسان است.

اگر از مبلغ فروش راضی هستید، ادامه دهید و روی Continue کلیک کنید. سپس می توانید یک گزینه معاملاتی را انتخاب کنید. در این مورد، ما به تجارت همتا به همتا (P2P) رفتیم.

همچنین می توانید با استفاده از ویژگی P2P بیت کوین را در بایننس خریداری کنید.

4. خریدار را انتخاب کنید

اکنون به صفحه فروش همتا به همتا هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید فهرستی از کاربرانی که به دنبال خرید بیت‌کوین هستند را مشاهده کنید.

در اینجا، می‌توانید رتبه‌بندی‌های هر خریدار و همچنین تعداد سفارش‌هایی که آنها تسهیل کرده‌اند را ببینید. همچنین می‌توانید اشکال پرداختی را که پشتیبانی می‌کنند، مانند UniCredit، Skrill، Perfect Money و حواله‌های بانکی معمولی مشاهده کنید.

بسته به روش پرداختی که استفاده می کنید، ممکن است مجبور شوید یک حساب کاربری با گزینه پرداخت دریافتی ایجاد کنید. پس از فروش، باید اطلاعاتی در مورد اکانت پرداخت دریافتی خود ارائه دهید تا خریدار بتواند وجوه را به محل مناسب ارسال کند.

خریداران احتمالی اغلب اطلاعاتی در مورد نحوه انجام فروش خود در بخش شرایط آگهی دهنده ارائه می دهند. وقتی خریدار را انتخاب می کنید، این را خواهید دید.

قبل از انجام فروش، این شرایط را بررسی کنید، زیرا ممکن است چیزی را پیدا کنید که دوست ندارید.

5. فروش خود را تایید کنید

اکنون که خریدار همتا به همتا را انتخاب کرده اید، یک روش پرداخت را انتخاب کنید و جزئیات اکانت دریافتی خود را ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر از پرفکت مانی استفاده می کنید، باید شماره حساب PM خود را ارائه دهید. اگر می خواهید از طریق حواله بانکی مستقیم پول دریافت کنید، باید نام بانک و شماره اکانت خود را وارد کنید.

هنگامی که از روش پرداخت راضی هستید و احساس می کنید خریدار مناسب را انتخاب کرده اید، می توانید ادامه دهید و فروش را تأیید کنید. مدت زمانی که طول می کشد تا وجوه شما برسد بسته به فروشنده ای که انتخاب کرده اید متفاوت است.

پس از تایید فروش، بیت کوین شما تا زمانی که پرداخت را از خریدار تایید نکنید، در امانت قرار می گیرد. هنگامی که پرداخت خریدار را دریافت کردید، می توانید آن را در حساب بایننس خود تأیید کنید و بیت کوین سپرده شده برای آنها ارسال می شود.

فروش بیت کوین برای پول نقد نیازی به پیچیده بودن ندارد

اگر می خواهید بیت کوین خود را به صورت نقدی بفروشید، می توانید این کار را در عرض چند دقیقه با استفاده از Binance انجام دهید. چه بخواهید فقط چند دلار بیت کوین بفروشید و چه بخواهید فروش سنگینی داشته باشید، بایننس می تواند شما را بپذیرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT