چت ربات هوش مصنوعی لئو

هر آنچه باید درباره چت ربات هوش مصنوعی لئو بدانید.

زمان مطالعه 6 دقیقه

Brave دارای یک ربات چت هوش مصنوعی به نام Leo است که در مرورگر تعبیه شده است. چت ربات هوش مصنوعی لئو را بیشتر بشناسید.

دستیار مرورگر هوش مصنوعی بومی Brave، Leo، اینجاست، و در حال حاضر با عملکرد و ویژگی‌های خود، ذهن‌ها را متحول کرده است. Leo فقط در Nightly، نسخه مرورگر تست و توسعه Brave در دسترس است.

حتی اگر لئو دائماً در حال آموزش است، به این معنا نیست که شما نمی توانید از آن برای تفریح ​​استفاده کنید، درست مانند ChatGPT. لئو رقابت خود را با امنیت بیشتری به عنوان USP انجام خواهد داد. اگر می‌خواهید لئو را در مرحله آزمایشی خود قرار دهید، به مرورگر Brave’s Nightly بروید و به صورت رایگان از ربات چت استفاده کنید.

دستیار متنی هوش مصنوعی Brave’s Leo چیست؟

Brave’s Leo یک دستیار چت مستقل است بدون اینکه ارتباطی با سایر نرم افزارها/سرویس های هوش مصنوعی شخص ثالث داشته باشد. این برنامه بر روی Llama 2، مدل زبان بزرگ متا (LLM) اجرا می شود. علیرغم عدم وابستگی به خدمات شخص ثالث، Brave ایمنی را در هسته خود حفظ کرده است و حتی Leo اطمینان می دهد که اطلاعات مشتری همیشه ایمن است.

با توجه به ویژگی ها و چالش های آن، لئو به عنوان یک دستیار متنی، در شبیه سازی مکالمات با انسان ها مهارت دارد و آن را به انتخاب خوبی برای کاربران معمولی Brave تبدیل می کند.

چگونه Brave’s Leo را دانلود و راه اندازی کنیم

بسته به سیستم عامل خود می توانید Leo را بر روی دستگاه خود بارگیری کنید. در اینجا چند راه برای دانلود Brave در ویندوز، macOS و لینوکس وجود دارد.

نحوه نصب Brave Nightly Browser در ویندوز

برای نصب مرورگر Brave’s Nightly در ویندوز، مراحل زیر را دنبال کنید:

به وب سایت Brave Nightly بروید

چت ربات هوش مصنوعی لئو

چت ربات هوش مصنوعی لئو

2. بر روی دکمه Download Nightly for Windows 64-bit کلیک کنید.

3.پس از بارگیری فایل، آن را روشن کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا فایل مرورگر را روی دستگاه ویندوز خود نصب کنید.

4.پس از نصب، به محض باز شدن رابط مرورگر، اعلان های زیر را دریافت خواهید کرد:

الف.Brave را به عنوان مرورگر پیش فرض تنظیم کنید.

ب. تنظیمات واردات.

پ. به بهتر شدن Brave کمک کنید.

می‌توانید گزینه رد شدن را انتخاب کنید یا به تنظیم این موارد بر اساس نیاز خود ادامه دهید. پس از اتمام، روی Finish کلیک کنید.

دانلود: Brave Nightly برای ویندوز (رایگان)

نحوه نصب Brave Nightly Browser در macOS

برای نصب مرورگر Brave Nightly در macOS، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

برای دانلود فایل نصبی، وب سایت Brave’s Nightly را باز کنید.

روی متن لینک شده زیر دکمه Download Nightly برای ویندوز 64 بیتی کلیک کنید.

هنگامی که فایل اجرایی در دسترس است، فایل را نگه دارید و به برنامه های خود بکشید. صبر کنید تا فایل کپی شود.

در لیست منو به دنبال مرورگر Brave بگردید. روی برنامه دوبار کلیک کنید تا باز شود.

دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا مراحل نصب معلق را تکمیل کنید، و همه آماده هستید که از آن استفاده کنید.

نحوه نصب Brave Nightly Browser در لینوکس

برای نصب مرورگر Nightly بر روی اوبونتو و سیستم عامل دبیان، از مراحل زیر برای نصب آن در چند مرحله ساده استفاده کنید:

دستور curl در نصب نسخه Nightly در لینوکس ضروری است. می توانید از این دستور برای دانلود و نصب کلیدها با بسته های مربوطه استفاده کنید که به سیستم شما کمک می کند تا به راحتی با مخازن نرم افزار Brave تعامل داشته باشد.

چت ربات هوش مصنوعی لئو

چت ربات هوش مصنوعی لئو

پس از دانلود کلیدها، Nightly’s repo را به پوشه /etc/apt/sources.list.d اضافه کنید.

پس از افزودن مخازن، زمان آن است که سیستم خود را با آپدیت apt و دستورات ارتقاء به روز کنید.

چت ربات هوش مصنوعی لئو

چت ربات هوش مصنوعی لئو

در نهایت، زمان آن رسیده است که مرورگر Brave’s Nightly را با دستور زیر بر روی دستگاه لینوکس خود نصب کنید:

چگونه از مرورگر به Brave’s Leo دسترسی پیدا کنیم

هنگامی که Leo در Brave Nightly نصب شد و در دسترس قرار گرفت، برای دسترسی به آن باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. مرورگر Brave Nightly را روی دستگاه خود راه اندازی کنید.

2.مجموعه ای از آیکون ها را در سمت راست مرورگر خود مشاهده خواهید کرد. می توانید آیکون لئو را با نگهداشتن موس روی آیکون ها پیدا کنید.

3. روی آیکون کلیک کنید تا راه اندازی شود. با کلیک بر روی دکمه Accept and Begin شرایط و ضوابط را بپذیرید.

4. هنگامی که روی دکمه کلیک کنید، درخواست چت باز می شود و به شما امکان می دهد با لئو تعامل داشته باشید. شما می توانید هر سوالی را بپرسید، درست مانند هر موتور چت با هوش مصنوعی دیگری.

ساختار لئوی Brave توضیح داده شد

مانند ChatGPT، Bard، یا هر دستیار متن دیگری، حتی Leo نیز بر روی یک مدل زبان بزرگ باز (LLM) Llama 2 ساخته شده است که توسط مایکروسافت و متا طراحی شده است. برخی از مشخصات دیگر شامل موارد زیر است:

1. پردازش زبان طبیعی (NLP): دستیار چت از مدل‌های پردازش زبان طبیعی پشتیبانی می‌کند که به درک و جذب دستورات انسانی، زبان و اصطلاحات رایج کمک می‌کند. از آنجایی که NLP برای پل زدن فاصله بین کامپیوتر و انسان استفاده می شود، در دنیای هوش مصنوعی کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.

2. یادگیری ماشینی: لئو بر روی مجموعه داده های متنی مختلف آموزش دیده است تا به او کمک کند پاسخ های خود را بهبود بخشد و پایگاه دانش خود را گسترش دهد. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، می‌تواند به مخازن دانش دسترسی داشته باشد و بر تعاملات کاربر برای درک مقصود سؤال و پاسخ به شیوه‌ای مرتبط ایجاد کند.

طبق گفته توسعه دهندگان Brave:

ما به‌طور خاص دستور مدل را تنظیم کرده‌ایم تا به ارزش‌های اصلی Brave پایبند باشد. با این حال، مانند هر LLM دیگری، خروجی های مدل باید با دقت برای اشتباهات یا اشتباهات احتمالی مورد بررسی قرار گیرند.

چت ربات هوش مصنوعی Brave’s Leo چه چیزی را ارائه می دهد؟

همانطور که انتظار می رفت، ویژگی های هوش مصنوعی Leo چیزی است که باید با آن حساب کرد. لیست ویژگی های آن به شرح زیر است:

1. ویژگی‌های خلاصه‌سازی: وقتی مرورگر شما می‌تواند تنها با چند کلیک خلاصه‌ای واضح و خلاصه ارائه دهد، چرا محتوای وب‌سایت گسترده را مرور کنید؟ درست است؛ توانایی لئو در خلاصه کردن محتویات یک وب سایت یک ویژگی مفید است. دستیار متنی Brave فرصت های زیادی را برای خلاصه کردن کل معیارهای جستجو یا محتوا در صفحات وب جداگانه به شما ارائه می دهد.

2. پاسخ‌های مفید: هر زمان که سؤالی داشتید، می‌توانید از Leo، دستیار هوش مصنوعی مرورگر Brave، به دنبال پاسخ باشید. مانند ChatGPT، حتی Leo نیز راه حل های دقیقی ارائه می دهد. از آنجایی که هنوز در مرحله آزمایش است، زمینه زیادی برای پوشش آن وجود دارد. با این وجود، پس از انتشار نهایی نسخه پایدار، لئو به یک ابزار هوش مصنوعی ترجیحی برای کاربران Brave تبدیل خواهد شد.

3. پرچم‌گذاری مسائل امنیتی: از آنجایی که مرورگر Brave به اولویت‌های امنیتی‌اش معروف است، بیشترین تمرکز همیشه بر حفظ امنیت و امنیت کاربران است. اگر متوجه نقض امنیتی یا هرگونه مشکل ذاتی در Brave یا اجزای وابسته به آن شدید، می‌توانید آن را به Leo پرچم‌گذاری کنید و آن را برای اصلاح به تیم‌های مربوطه مطرح می‌کند. لئو، برخلاف ChatGPT، مکالمات قبلی شما را ضبط نمی کند. هر زمان که چت خود را دوباره بارگذاری می کنید، مکالمات خود را از نو شروع می کنید.

محدودیت های Brave’s Leo

با وجود تمام عناصر مثبت لئو، چند محدودیت ذاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

1. دانش محدود: توسعه دهندگان Leo در مورد مدل دانش و به اشتراک گذاری پاسخ هشدار داده اند. در حالی که آموزش آن گسترده است، هنوز چند چیز وجود دارد که لئو ممکن است نیاز به یادگیری در مورد آنها داشته باشد. از آنجایی که مدل زیربنایی هوش مصنوعی با تعاملات رشد می کند، هنوز به حداکثر پتانسیل خود توسعه پیدا نکرده است.

2. توانایی استدلال: به یاد داشته باشید که لئو در پایان روز یک دستیار هوش مصنوعی مبتنی بر متن است. در عین حال، می تواند پاسخ ها و مطابقت های محکمی برای سوالات شما ارائه دهد، اما نمی تواند مانند یک انسان واکنش نشان دهد و استدلال ارائه دهد. به طور خلاصه، توانایی آن در استدلال محدود است.

3. بدون تجربه با طعنه و طنز: لئو یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی است و نباید بیش از این مورد توجه قرار گیرد. ورودی های محدودی وجود دارد که شامل دسترسی به طعنه یا طنز نمی شود.

Leo AI، دستیار متنی Brave، در مقابل سایر گزینه ها رقابت می کند

بیایید با آن روبرو شویم: روزانه تعداد زیادی ابزار جدید هوش مصنوعی ظاهر می شوند. Brave خیلی عقب نیست، زیرا Leo پاسخ آن به رقبای خود است. علیرغم اینکه در حال آموزش است، همچنان توجه کاربران مرورگر را به خود جلب می کند، آنها مشتاقند ببینند لئو چه ویژگی های نهایی را در نسخه پایدار به ارمغان می آورد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT