خرید کتاب از سایت خارجی

خرید کتاب از سایت خارجی

زمان مطالعه 3 دقیقه

خرید کتاب از این سایت‌ها مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه امکان دسترسی شما را به کتاب‌های مورد علاقه برای اهداف کاری، سرگرمی یا آموزشی فراهم می‌کند. در ضمن این فرصت را خواهید داشت که با نویسندگان و کتاب‌های جدیدی که منتشر می‌شوند، آشنا شوید و در معرض ایده‌ها و دیدگاه‌های جدیدی قرار بگیرید. در این پست به بررسی خرید کتاب از سایت خارجی می پردازیم.

خرید کتاب از سایت خارجی

کتابفروشی‌های آنلاین، منبع فوق‌العاده‌ای برای خوانندگان مشتاق هستند. اما این موضوع اهمیت دارد که در خرید آنلاین کتاب‌های نو و دست دوم، سایت‌های معتبر و بهتری را انتخاب نمایید.

سایت آمازون Amazon Books

آمازون، به عنوان پلتفرم درجه 1 تجارت الکترونیک جهان، فعالیت خود را در سال 1994 شروع کرد. درست است که این سایت در حال حاضر تقریباً هر چیزی که لازم دارید، می‌فروشد، اما خوب است بدانید که آمازون کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد. هنگامی که به صفحه کتاب‌های آمازون بروید، می‌توانید هر نوع کتابی را مشاهده کنید.

این سایت، کتاب‌های پرفروش، نسخه‌های جدید و آثار کلاسیک را در هر دسته‌ای ارائه می‌کند. هر آنچه که به دنبال آن هستید از کتاب درسی، رمان، داستان، کتاب آشپزی، رمز و راز، عاشقانه، هیجان‌انگیز، تاریخ، کارآفرینی، کتاب‌های کودکان و هزاران مورد دیگر را می‌توانید در آن پیدا کنید. همچنین در صفحه کتاب‌های این سایت، توصیه‌هایی از ویراستاران حرفه‌ای ژانرهای مختلف را مشاهده خواهید کرد که شما را برای خرید کتاب خوب راهنمایی می‌کنند.

در آمازون دانش‌آموزان می‌توانند کتاب‌های جدید بخرند، اجاره کنند یا بفروشند و از این طریق مقداری درآمد داشته باشند. آمازون در صدر ارزان‌ترین وب‌سایت‌ها برای خرید کتاب قرار دارد. شما می‌توانید در این سایت کتاب‌های ارزان قیمت پیدا و خریداری نمایید. اما اگر قیمت‌ برخی کتاب‌ها از نظر شما در از قیمت بالاتری برخوردار هستند، می‌توانید از کوپن‌ها و کدهای تبلیغاتی فروشگاه آمازون استفاده کنید. به این واسطه می‌توانید آن کتاب‌ها را با قیمت‌های مقرون به صرفه تهیه کنید. آمازون برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریانش، به فروش کتاب‌های دست دوم نیز روی آورده است. این امر به شما کمک می‌کند که کتاب‌های مورد نیاز خود را با قیمت ارزان به دست آورید و پول خود را پس‌انداز کنید.

سایت آلیبریس Alibris

آلیبریس با چندین کتابفروش و مجموعه‌دار مستقل همکاری می‌کند، بنابراین اگر به یک کتاب کمیاب یا نسخه‌ای از کتاب درسی که به سختی پیدا می‌شود نیاز دارید، شانس زیادی برای یافتن آن در این سایت دارید.

سایت ای بی eBay

هزاران کتاب جدید و دست دوم با قیمت‌های بسیار پایین در eBay موجود است و بسیاری از آن‌ها ارسال رایگان دارند. اگر به یک کتاب آشپزی، کتاب درسی، مجله یا کتاب کلکسیونی جدید نیاز دارید، حتماً پلتفرم eBay را در اولویت بررسی های خود قرار دهید.

سایت AbeBooks

سایت AbeBooks دارای میلیون‌ها کتاب جدید و دست دوم برای فروش است. شما می‌توانید بسیاری از کتاب‌های امضا شده توسط نویسندگان مشهور، کتاب‌های کمیاب و کتاب‌های هنری را در سایت AbeBook پیدا کنید. این سایت دارای یک موتور جستجوی ISBN برای پیدا کردن کتاب‌های درسی است. همچنین از جمله مهم ترین مزایای خرید کتاب از سایت های خارجی همچون AbeBook بهره مندی از طرح های تخفیفاتی 50 الی 60 درصدی است.

سایت Book Depository

در سایت Book Depository می‌توانید جدیدترین عناوین کتاب‌ها را پیدا کنید. این سایت یک فروشگاه مقرون به صرفه است که کتاب‌ها را با قیمت‌های بسیار ارزان ارائه می‌کند. از همه مهم‌تر بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستید، می‌توانید کتاب مورد نیاز خود را با ارسال رایگان دریافت کنید.

سایت بارنز و نوبل Barnes & Noble

در این‌ سایت می‌توانید انواع کتاب از کتاب‌های کودکان گرفته تا رمان‌های نوجوانان و داستان‌های مشهور را پیدا کنید. همچنین گزینه‌های زیادی برای هدیه به سایر کتاب‌خوان‌های زندگی‌تان وجود دارند. سایت بارنز و نوبل فقط کتاب‌های نو می فروشد و در آن خبری از کتاب دست دوم نیست.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT