فروش کتاب در آمازون

آموزش فروش کتاب در آمازون

زمان مطالعه 6 دقیقه

کتاب ها برای یادگیری و آرامش عالی هستند، اما نگهداشتن آنها در اطراف می تواند باعث به هم ریختگی زیادی شود. خوشبختانه، شما به راحتی می توانید آنها را در آمازون بفروشید. در این مقاله به آموزش فروش کتاب در آمازون می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

فروش کتاب در آمازون

اگر می‌خواهید یک فروشنده کتاب شوید یا فقط کتاب‌های زیادی در اطراف دارید، به فروش آنها در آمازون فکر کنید. این یک راه آسان برای انتشار مطالب عالی و کسب سود در حالی است که در آن هستید.

ثبت نام به‌عنوان فروشنده آمازون چند مرحله طول می‌کشد و با قوانین همراه است، بنابراین بهتر است گیج نشوید. قبل از پیوستن به بازار آمازون و فروش کتاب های دست دوم خود، بدانید که همه اینها شامل چه مواردی می شود. 

بیاموزید که برای فروش کتاب های دست دوم خود در آمازون به چه چیزهایی نیاز دارید

ابتدا باید یک اکانت فروشنده آمازون به عنوان یک فرد یا حرفه ای ایجاد کنید. از آنجایی که در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید، تمام اقدامات احتیاطی را برای ایمن نگه داشتن اکانت آمازون خود انجام دهید.

اگر قبلاً مشتری هستید، می‌توانید فرآیند را با آن اطلاعات شروع کنید. در غیر این صورت، آدرس ایمیل کسب و کار یا دیگر آدرس را ارائه دهید. انجام تنظیمات بعداً بسیار آسان است، حتی آدرس ایمیل اکانت آمازون خود را دوباره تغییر دهید.

برای فروش در آمازون، شما همچنین نیاز دارید:

  • یک کارت اعتباری قابل شارژ که با تراکنش های بین المللی کار می کند.
  • یک نوع شناسایی، خواه پاسپورت باشد یا شناسنامه دولتی.
  • اطلاعات مالیاتی شما
  • یک اکانت بانکی برای دریافت درآمد خود از آمازون.
  • یک شماره تلفن

هنگام فروش مجدد کتاب های دست دوم، باید برخی از بهترین روش ها را نیز یادداشت کنید. برای شروع، بررسی کنید که سهام شما چگونه در آمازون رتبه بندی می کند. به عنوان مثال، یک کتاب پرفروش، سریع تر از یک کتاب کمتر محبوب به فروش می رسد.

همچنین در مورد وضعیت کتاب هایی که در آمازون فهرست می کنید صادق باشید و بر اساس آن قیمت گذاری کنید. خوانندگان مشتاق به یک کتاب دست و پاگیر بدشان نمی آید، تا زمانی که خوانا باشد – و دقیقاً می دانند برای چه چیزی پول می دهند.

برای بهترین تجربه ممکن برای شما و مشتریانتان، به راهنمای فروش کتاب آمازون توجه کنید. شما یاد خواهید گرفت که چه چیزهایی را می توانید بر روی پلتفرم بفروشید، چگونه تجارت الکترونیک خود را با موفقیت اداره کنید و موارد دیگر.

بودجه خود را برای فروش کتاب در آمازون برنامه ریزی کنید

فروش کتاب در آمازون

فروش کتاب در آمازون

هزینه کسب و کار آمازون شما به میزان جدیت شما در فروش مجدد کتاب بستگی دارد. دو طرح اصلی وجود دارد، یکی برای گاه به گاه و دیگری برای فروشندگان جدی، و همچنین هزینه های اضافی.

هزینه برنامه های فروشنده آمازون

شما می توانید به عنوان فردی ثبت نام کنید که می خواهد همزمان از شر چند کتاب خلاص شود و به تبلیغات، گزارش ها و سایر ویژگی های پیشرفته اهمیتی نمی دهد. این قیمت برای هر کالای فروخته شده 0.99 دلار است.

طرح حرفه ای با هزینه ماهانه 39.99 دلار و با ابزارهای مفید زیادی برای رشد کسب و کار شما، از قرارگیری های برتر در صفحات محصول گرفته تا یکپارچه سازی API و قابلیت های کاربری متعدد ارائه می شود.

هزینه های اضافی برای فروشندگان آمازون

هر دو طرح دارای هزینه های فروش اضافی هستند که بسته به محصولات و انتخاب های شما متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه ارجاع برای اقلام رسانه ای، مانند کتاب و موسیقی، 15٪ است، اما آمازون همچنین برای هر کالای فروخته شده، هزینه بسته شدن 1.80 دلار را دریافت می کند. برای جزئیات بیشتر، راهنمای قیمت گذاری آمازون را کاوش کنید.

همچنین گزینه ها و هزینه های تکمیل را بخوانید. اگر می‌خواهید آمازون همه چیز را مدیریت کند، از جمله خدمات مشتری، ذخیره‌سازی و ارسال سهام شما و رسیدگی به بازده، ممکن است برای هر کالای کوچک فروخته شده بین 2.35 تا 3.59 دلار هزینه داشته باشید.

اگر این سرویس را ارائه دهید و همزمان کتاب بفروشید، ممکن است با هزینه های دیگری مانند 5 دلار برای هر اجاره کتاب مواجه شوید. در صورت بازپرداخت، آمازون هزینه ارجاع خود را منهای هزینه مدیریت کمتر از 5 دلار یا 20 درصد از هزینه ارجاع به شما بازپرداخت می کند.

در نهایت، کتاب‌ها نباید هزینه‌های زیادی برای شما داشته باشند، اما تحقیقات خود را انجام دهید و تخمین خوبی از هزینه‌های کلی شما در هر فروش یا ماهانه به دست آورید. یک ردیاب ساده بودجه در Notion یا هر ابزار دیگری که انتخاب می کنید نیز می تواند کمک بزرگی باشد.

مشوق های ادعایی برای فروشندگان آمازون

آموزش فروش کتاب در آمازون

آموزش فروش کتاب در آمازون

آمازون از فروشندگان می خواهد که از استفاده از پلتفرم آن به اندازه مشتریان لذت ببرند، بنابراین چندین برنامه و مزایا در دسترس است که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را با موفقیت راه اندازی کنید و در این بازار آنلاین راحت باشید. یک تعدادی از بهترین هایش اینجاست.

اگر به ثبت نام تجاری آمازون بپیوندید، به سه طرح دسترسی خواهید داشت:

  • 5٪ پاداش یا زمانی که به فروش برندهای تجاری 1 میلیون دلاری رسیدید یا زمانی که یک سال را در برنامه کامل کنید.
  • 200 دلار برای شرکت در آمازون واین، جایی که شما برخی از محصولات رایگان را به بازبینان مورد اعتماد ارائه می‌دهید تا بتوانند به مشتریان همکار خود در خریدهای آگاهانه کمک کنند.
  • 100 دلار برای شرکت در شفافیت آمازون، برنامه ای که تراکنش های معتبر را تضمین می کند و از کسب و کار و مشتریان شما محافظت می کند.

سپس، مشوق هایی برای استفاده از Fulfillment by Amazon (FBA) دارید، مانند:

  • ثبت نام خودکار در FBA New Selection، که می تواند ذخیره ماهانه رایگان، تسویه سهام استفاده نشده و پردازش بازگشت را به شما اعطا کند.
  • اگر از آمازون گلوبال لجستیک استفاده می‌کنید، 200 دلار کارمزد انجام می‌شود.
  • 100 دلار هزینه حمل و نقل تحت برنامه آمازون شریک کریر (Partnered Carrier).
  •  50 دلار کلیک تبلیغاتی برای فهرست کردن موارد به عنوان محصولات حمایت شده.

به عنوان فروشنده کتاب های دست دوم، ممکن است به همه این طرح ها نیاز نداشته باشید، اما ارزش این را دارد که بدانید آمازون چگونه می تواند امور مالی، دیده شدن و فرآیندهای فروش شما را افزایش دهد.

فهرست و قیمت کتاب های استفاده شده

هنگام افزودن کتاب‌های استفاده شده به فهرست آمازون، جزئیاتی مانند ISBN، عنوان، تعداد واحدهای خود و وضعیت آنها را ارائه می‌دهید. این همان جایی است که اولویت حمل و نقل خود را نیز تعیین می‌کنید. آیا شما کتاب را بسته بندی و پست می کنید یا آمازون؟

در این مرحله شما همچنین برچسب قیمت مناسبی را برای کتاب دست دوم خود انتخاب می کنید. می‌توانید به کارهایی که فروشندگان دیگر انجام می‌دهند نگاه کنید، که وقتی یاد بگیرید چگونه از ویژگی جستجوی پیشرفته آمازون استفاده کنید، بهتر عمل می‌کند.

از طرف دیگر، از ابزار قیمت گذاری خودکار آمازون و ویژگی مطابقت با قیمت پایین که در میان سایر خدمات موجود در اکانت فروشنده شما موجود است، بهترین استفاده را ببرید.

کتاب هایی را که می فروشید تبلیغ کنید

از تبلیغات آمازون به خوبی استفاده کنید، مجموعه‌ای از ابزارهای داخلی برای تبلیغ محصولات خود، از جمله تبلیغات ویدیویی و صوتی، قرار دادن در فهرست‌های محصولات و برندهای حمایت ‌شده، و کمپین‌های تبلیغاتی سفارشی.

در حالی که آمازون از بازاریابی کتاب های استفاده شده شما در پلتفرم خود مراقبت می کند، می توانید آنها را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت خود تبلیغ کنید. اگر در حال راه اندازی یک تجارت فروش مجدد کتاب هستید، چنین دارایی ها و استراتژی هایی ضروری هستند.

برای ارسال، بازگرداندن و بازپرداخت کتاب های استفاده شده آماده شوید

اگر از روش FBA استفاده می کنید، باید سهام خود را به درستی برنامه ریزی، بسته بندی و به مرکز تحقق آمازون ارسال کنید. کتاب‌ها به جعبه‌ها و برچسب‌ها نیازی ندارند.

اگر به دنبال روش Merchant Fulfilled Network (MFN) هستید و همه این کارها را خودتان انجام می دهید، باید اکانت فروشنده خود را زیر نظر داشته باشید و سفارشات را انجام دهید. این شامل چاپ برگه های بسته بندی آمازون، جعبه کردن کتاب های استفاده شده، ارسال آنها و تأیید هر سفارش است.

شما همچنین مسئول هر گونه بازگشتی هستید که مشتریان درخواست می کنند، که معمولاً باید آن را نیز بازپرداخت کنید. بنابراین، مطمئن شوید که به خریداران کتاب دلیلی برای رد اقلامی که برایشان ارسال می کنید، نمی دهید، مثلاً با دروغ گفتن در مورد وضعیت آنها.

نحوه فروش کتاب های دست دوم فراتر از آمازون را بیاموزید

آمازون مکانی عالی برای راه اندازی فروشگاه با موجودی کتاب های دست دوم شما است. شما یک اکانت فروشنده فوق العاده کارآمد و ابزارهای زیادی برای کمک به فهرست کردن، تبلیغ و ارائه اقلام خود دریافت می کنید.

اما جایگزین هایی برای آمازون برای فروشندگان کتاب دست دوم وجود دارد. بسته به اینکه می‌خواهید کسب و کارتان چقدر بزرگ باشد، می‌توانید همه چیز را از رایانه و تلفن هوشمند خود برای مشتریانی با هر اندازه و نیازی اجرا کنید. 

makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT