تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروز بازار ارزهای دیجیتال به مسیر بهبود خود ادامه داده و توانست 30 میلیارد دلار دیگر به کل سرمایه خود اضافه کند که نتیجه رشد نسبی بیت کوین و تعداد کمی از آلتکوین ها بوده است. احساسات کلی بازار نیز در 24 ساعت گذشته بهبود یافته است. داده های شاخص ترس و طمع بازار کریپتو نشان می دهد که در حال حاضر این معیار در سطح 16 قرار دارد، هرچند هنوز در ناحیه “ترس شدید” محسوب می شود. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته توانست 3.3 درصد افزایش دیگر را به ثبت برساند و در زمان نگارش این مطلب، با قیمتی در حدود 31600 دلار (در بایننس) معامله شود. این بالاترین سطح قیمت بیت کوین از 11 می (21 اردیبهشت) یعنی روز قبل از سقوط سنگین بازار پس از فروپاشی کلی اکوسیستم Terra تاکنون بود.

در همین حال، دامیننس بیت کوین که معیاری است که سهم آن نسبت به کل ارزش بازار را می سنجد، در 24 ساعت گذشته کم و بیش ثابت مانده است. این نشان می دهد که رمزارز برتر بازار و آلتکوین ها همگام باهم، دست به دست یکدیگر داده اند تا این مسیر بهبود طی شود. ارزش بازار بیت کوین هم امروز به 601.57 میلیارد دلار رسیده است.

جهش 28 درصدی کاردانو

بی شک طی چند روز گذشته، کاردانو در دسته رمزارزهایی قرار داشته است که بهترین عملکرد را از خود نشان داده اند. قیمت ADA طی سه روز بیش از 50 درصد افزایش یافت و تنها در 24 ساعت گذشته تقریباً 28 درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند. در حال حاضر این ارز با قیمت 0.65 دلار معامله می شود.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

در همین حال، بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز دستاوردهای قابل توجهی را کسب کرده اند. بر اساس داده های وبسایت مرجع coinmarketcap، تا این لحظه اتریوم بیش از 3 درصد افزایش قیمت داشته و اکنون با قیمت 1965 دلار ترید می شود. بایننس کوین با کمتر از 1 درصد رشد نسبت به روز گذشته، در حدود 319 دلار قیمت دارد. دوج کوین، پولکادات و پالیگان از دیگر رمزارزهای بزرگ سبزپوش امروز هستند.

در مقابل، سولانا (0.23-%)، ترون (2.12-%)، آوالانچ (2.25-%) و شیبااینو  (0.99-%) همگی با اندکی کاهش به منطقه سبز وارد شده اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ خرداد

در این میان،  NEAR با 9 درصد افزایش در تایم فریم روزانه و رسیدن به 6.14 دلار عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. ICP نیز با جهش 8.30 درصدی در رتبه بعد قرار دارد. ولی برنده اصلی امروز بازار ارزهای رمزنگاری شده، WAVES است که با جهش 62 درصدی خود متمایز از سایرین عمل کرده است. اکسی اینفینیتی با جهش 25.58 درصدی و آوی (AAVE) با جهش 13.87 درصدی خود در جایگاه دوم و سوم ایستاده اند.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار کرپیتو امروز با افزایشی ملموس به 1.308 تریلیون دلار رسیده و دامیننس بیت کوین اکنون حدود 46 درصد است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT