تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بعد از اواخر ماه مارس ( اوایل فروردین), یعنی زمانی که قیمت بیت کوین تنها ظرف ۱۴ روز ۱۰۰۰۰ دلار افزایش پیدا کرد، این ارز دیجیتال در روندی قرار گرفت که بعدها با عنوان طولانی ترین اصلاح نزولی قیمت در تاریخ آن شناخته شد. در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، بیت کوین ۶ کندل هفتگی نزولی متوالی را به ثبت رساند و در کمال ناباوری این روند را تا کندل نهم ادامه داد. در طول این بازه زمانی این دارایی چیزی حدود ۲۰ هزار دلار از ارزش خود را از دست داد و به پایین ترین سطح قیمت خود در نیمسال اول رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

آخرین کندل هفتگی بیت کوین در تراز ۲۹ هزار و ۲۵۰ دلار بسته شد ولی چند روز بعد قیمت آن تا مرز ۳۲ هزار دلار افزایش پیدا کرد. هر چند بار دیگر در این سطح ناکامان و دوباره به زیر مارک ۳۰ هزار دلار سقوط کرد. در حال حاضر اولین رمز ارز بزرگ بازار با قیمتی در نزدیکی ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود ارزش بازار آن نیز در حدود ۵۶۵ میلیارد دلار است.

آواکس و سولانا پیشگام هستند

اخیرا آلتکوین ها عملکرد بیت کوین را با دقت بیشتری تقلید میکند. برای مثال، اتریوم از حدود ۲۰۰۰ دلار تا زیر ۱۸۰۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر دومین رمز ارز بزرگ بازار با اندکی افزایش در تایم فریم روزانه به مارک ۲۰۰۰ دلار نزدیک شده است. بایننس کوین نیز، با وضعیت نسبت مشابه، با قیمت ۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۵ خرداد

کاردانو، ریپل و ترون در تایم فریم روزانه دستاوردهای قابل ملاحظه ای را بدست آورده اند در حالی که دوج کوین، پولکادات و شیبا اینو اندکی کاهش قیمت را تجربه کردند.

سولانا و آوالانچ دو رمز ارز بزرگ بازار هستند که در ۲۴ساعت گذشته عملکرد بهتری نسبت به بقیه از خود نشان داده اند. به این ترتیب، SOL با جهش ۵ درصد در یک روز با قیمت ۴۰ دلار معامله می‌شود. درحالی‌که آواکس بعد از رشد ۸ درصدی خود به ۲۵ دلار رسیده است.

در نهایت ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده به حدود ۱.۲ تریلیون دلار می رسد و دامیننس بیت کوین کماکان معادل ۴۶ درصد است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT