تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از پشت سر گذاشتن چندین تلاش کوتاه و ناموفق برای غلبه بر مقاومت 32000 دلاری طی یک هفته گذشته، رمزارز اول بازار به تدریج شروع به کاهش کرد. آخرین ریجکت شدن قیمت در این ناحیه باعث شد قیمت تا مرز 30000 دلار کاهش یابد و برای چند روز در همین منطقه به نوسان خود ادامه دهد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

روز جمعه با اعلام رسیدن نرخ تورم آمریکا به رقم 8.6 درصد، چشم انداز این ارز نیز به کلی تغییر کرد. شکسته شدن این رکورد 40 ساله باعث افزایش نوسانات BTC و در نهایت سقوط قیمت تا مرز 29000 دلار شد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

هرچند، این پایان ماجرا نبود زیرا بیت کوین ساعاتی بعد با شدت بیشتری سقوط کرد. این وضعیت اوایل امروز با رسیدن قیمت بیت کوین به کف 27200 دلار به اوج خود رسید.

در نتیجه این کاهش، ارزش بازار بیت کوین تا 520 میلیارد دلار کاهش یافته است. ولی در همین حال، چیرگی این ارز بر آلتکوین ها به حدود 48% رسید.

ناگفته نماند که تحولات نامطلوب اخیر قیمت، باعث عقب نشینی صندوق‌های پوشش ریسک سنتی نشده است، زیرا گزارش ها حاکی از آن هستند که این صندوق ها همچنان به سرمایه‌گذاری در بازار ادامه می‌دهند. در همین حال، مدیر عامل گروه deVere همچنان دیدگاه صعودی خود نسبت به بیت کوین را حفظ کرده و معتقد است این دارایی تا پایان سال به طور سرسام آوری افزایش خواهد یافت.

آلتکوین ها قرمزپوش هستند

در حالی که بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد کاهش یافته است، اکثر آلتکوین ها ریزشی دو رقمی را شاهد بوده اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۲ خرداد

اتریوم که در این مسیر پیشگام است، در 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد کاهش داشته و اکنون با قیمت 1473 دلار معامله می شود. این ارز در طی یک هفته گذشته بیش از 500 دلار کاهش یافته است.

بایننس کوین (9.1%-)، کاردانو (12.20-%)، ریپل (8.37%-)، سولانا (9.70%-) و دوج کوین (11.81-%) همگی عمیقاً در ناحیه قرمز فرو رفته اند ولی آوالانچ با افت 15.43 درصدی خود بیشترین کاهش در میان رمزارزهای بزرگ بازار را تجربه کرده است.

آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط نیز همین روند نزولی را شدت بیشتری شاهد هستند و برخی تا 20 درصد کاهش در تایم فریم روزانه را ثبت کرده اند. این سقوط گسترده باعث شد ارزش تجمعی بازار ارزهای دیجیتال ۱۰۰ میلیارد دلار دیگر در یک روز کاهش یافته و به زیر 1.1 تریلیون دلار برسد.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT