احتمال سقوط قیمت BTC

دلیل احتمال سقوط قیمت BTC | بیت کوین 32 یا 28 هزار دلاری

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) نتوانسته است از سطح 40 هزار دلار فراتر رود زیرا احساسات در بازار کریپتو ضعیف است. اعتماد معامله گران به بازار کریپتو در بحبوحه اصلاحات مداوم در سطح بازار همچنان کاهش می یابد. پیتر برانت، تاجر کهنه کار انتظار دارد قیمت بیت کوین (BTC) زیر 32000 دلار سقوط کند. در این خبر به بررسی احتمال سقوط قیمت BTC می پردازیم.

علاوه بر این، داده‌های روی زنجیره نیز برای بیت‌ کوین خوب به نظر نمی‌رسند، زیرا معاملات در سود افزایش یافته است. این بدان معنی است که رزرو سود ممکن است در سطوح بالاتر اتفاق بیفتد.

احتمال سقوط قیمت BTC

با وجود خرید نهنگ در سطوح پایین تر از 38 هزار دلار، قیمت بیت کوین (BTC) نتوانسته است از سطح 40 هزار دلار در هفته گذشته فراتر رود. و در حال حاضر قیمت در محدوده 38 تا 40 هزار دلار به حرکت خود ادامه می دهد.

پیتر برانت، تریدر کهنه‌ کار در توییتی در رابطه با تکمیل کانال نزولی بیت‌ کوین گفت که در 24 ساعت گذشته به زیر سطح 38 هزار دلار سقوط کرده است. او انتظار دارد به زودی قیمت بیت کوین به 32000 دلار برسد. با این حال، حدس او از سطح 28000 دلار برای بیت کوین نگران کننده تر است.

پیتر برانت همچنین با گمانه زنی ها در مورد خرید MicroStrategy مایکل سیلر در کاهش قیمت مخالفت کرد زیرا Saylor قبل از پایان این چرخه بازخریدهای گسترده ای خواهد داشت

احتمال سقوط قیمت BTC

احتمال سقوط قیمت BTC

تکمیل یک کانال خرسی معمولاً منجر به کاهشی برابر با عرض کانال می‌شود، یا در این مورد یک آزمایش سخت 32000 یا بیشتر – حدس من 28000 است. این باعث نمی‌شود که من از BTC متنفر باشم.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای توسط پلتفرم تحلیلی Santiment، به نظر می‌رسد که اعتماد معامله‌ گران به قیمت بیت کوین که دوباره ۴۰ هزار دلار را به دست می‌آورد در حال محو شدن است. نسبت تراکنش‌های بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در داده‌های سود/زیان نشان‌دهنده نسبت عظیم 12.5 به 1 تراکنش‌ها در سود در مقابل معاملات در قلمرو زیان است.

احتمال سقوط قیمت BTC

احتمال سقوط قیمت BTC

بنابراین، احتمال سقوط قیمت بیت کوین (BTC) به زیر 32 هزار دلار قوی به نظر می رسد زیرا اعتماد به نفس پایین می آید و خرید نهنگ همچنان پایین است.

قیمت بیت کوین زیر 39000 دلار است

قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر زیر سطح 39000 دلار در میان بازار ضعیف کریپتو معامله می شود. با تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در جلسات 3 و 4 مه، این احساسات همچنان پایین است.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت BTC در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، قیمت زیر سطح 39 هزار دلار، در 38865 دلار، همچنان به معامله می‌پردازد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT