دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی | معرفی بازی های محبوب بیت کوین

زمان مطالعه 5 دقیقه

دنیای بازی در طول سال‌ها تکامل یافته است و اکنون گیمرهای حرفه‌ای در سراسر جهان را قادر می‌سازد تا از مسابقات ورزشی الکترونیکی درآمد کسب کنند. اما فقط ورزشکاران ورزش های الکترونیکی نیستند که از بازی پول در می آورند. در این مقاله به بررسی دریافت بیت کوین از بازی می پردازیم.

دریافت بیت کوین از بازی

نسل جدیدی از بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) به هر کسی که به اینترنت متصل است و تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ دارد، این امکان را می‌دهد تا برای بازی کردن و برنده شدن در بازی‌های آنلاین مورد علاقه‌اش، ارز دیجیتال کسب کند.

بیایید به دنیای بازی‌های بیت‌ کوین (BTC) مبتنی بر شبکه لایتنینگ (LN) سر بزنیم.

اکوسیستم بازی بیتکوین

بازی برای کسب درآمد ابزار جدیدی برای کسب درآمد به عنوان یک گیمر فراهم می کند. بازیکنانی در سراسر جهان که علاقه مند به کسب ارز دیجیتال هستند، می توانند از طریق دستگاه های خود به بازی های انتخابی خود متصل شوند و از بازی کردن یا فروش NFT های درون بازی درآمد کسب کنند.

امروزه بازی‌های زیادی وجود دارند که از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت درون بازی استفاده می‌کنند. برخی از این بازی‌ها توکن‌های مخصوص به خود را ایجاد کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر عمدتاً روی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تمرکز می‌کنند. با این حال، تعداد فزاینده‌ای از بازی‌ها با ادغام شبکه لایتنینگ ساخته می‌شوند تا گیمرها بتوانند بیت کوین را به عنوان پاداشی برای بازی دریافت کنند.

صنعت بازی با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است. گزارش InvestGame نشان داد که در نیمه اول سال 2021، عرضه های عمومی در بازی از 4.9 بیلیون دلار در سال 2020 به 17.1 بیلیون دلار در سال 2021 افزایش یافت. سرمایه گذاری های خصوصی بیش از سه برابر شد. جالب اینجاست که صنعت بازی نیز یکی از مرزهای پذیرش انبوه بلاک چین در نظر گرفته می شود و شرکت های بیشتری را به سرمایه گذاری در آن ترغیب می کند.

در حالی که بازی‌های بلاک چین (که عمدتاً بر روی اتریوم (ETH) کار می‌کنند) جایگاه خود را از گیمرهای باهوش رمزنگاری پیدا می‌کنند، رشد بازی‌های بازی برای کسب درآمد بیت‌کوین توجه را به خود جلب می‌کند.

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

علاوه بر این، افزودن شبکه لایتنینگ به عنوان یک لایه پرداخت به بازی‌های سودآور برای مخاطبان جهانی منطقی است. در حالی که افراد عادی در کشورهای بازارهای نوظهور نمی توانند هزینه های بالای گاز اتریوم را بپردازند، پرداخت های خرد بیت کوین در LN تقریباً فوری است و عملاً بدون هیچ هزینه ای انجام می شود.

در نتیجه، شرکت‌های بازی‌ سازی بیت‌کوین بیشتر و بیشتر در حال ظهور هستند تا پرداخت‌های خرد بدون مرز را – که توسط شبکه لایتنینگ پشتیبانی می‌شود – به تجربه‌های بازی برای کسب درآمد اضافه کنند.

به عنوان مثال، THNDR Games یک شرکت سازنده بازی بیت کوین است که از شبکه لایتنینگ برای تسهیل تراکنش های درون بازی استفاده می کند.

یکی دیگر از شرکت‌های بازی‌ سازی که از شبکه لایتنینگ استفاده می‌کند، Satoshi’s Games است که به درستی از نام خالق(های) بیت کوین نامگذاری شده است. این شرکت چندین بازی برای کسب درآمد بیت کوین ایجاد کرده است، از جمله بازی محبوب چند نفره LightNite.

بازی‌های ساتوشی همچنین بستری را برای توسعه‌ دهندگان و ناشران فراهم می‌کند تا اقتصادهای مبتنی بر بلاک چین و بازی برای کسب درآمد را در بازی‌های خود بسازند یا ادغام کنند.

Zebedee، یک کیف پول ارز دیجیتال که گیمرها را هدف قرار می دهد، یکی دیگر از بازیکنان جالب در اکوسیستم بازی بیت کوین است. این شرکت به عنوان یک پورتال برای گیمرهایی عمل می کند که می خواهند بیت کوین را برای بازی یا استریم کسب کنند و برای توسعه دهندگان بازی که می خواهند پرداخت بیت کوین از طریق LN را در دنیای بازی های مجازی خود ادغام کنند. مسلما یکی از هیجان انگیزترین محصولات این شرکت که عرضه می شود Zebedee Infuse است که به گیمرهای CS:GO اجازه می دهد بیت کوین کسب کنند.

بازی های محبوب بیت کوین برای کسب درآمد

بازی‌ های بیت‌ کوین با نیروی لایتنینگ به صورت متعدد وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بازی کنید. بیایید به چند مورد نگاه کنیم.

لایت نایت (LightNite)

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

Lightnite یک بازی آنلاین چند نفره است که توسط Satoshi’s Games ساخته شده است. در این بازی می‌توانید با شلیک به حریفان مجازی و جمع‌آوری آیتم‌های حریف به عنوان پاداش، بیت‌کوین کسب کنید.

شما می توانید در حین بازی و رقابت با دیگران، ساتوشی که کوچکترین واحدهای بیت کوین است، دریافت کنید. پس از خروج از بازی، می توانید درآمد بیت کوین خود را از طریق شبکه لایتنینگ بازخرید کنید.

توربو 84 (Turbo 84)

در بازی مسابقه ای بیت کوین، Turbo 84، شما تا جایی که می توانید با سرعت فزاینده ای از موانع عبور می کنید. در این بازی، بازیکنان بر اساس حداکثر سرعت، بلیط های جمع آوری شده و مسافت پیموده شده جایزه دریافت می کنند.

برای کسب بیت کوین، باید با انجام مداوم بازی، بلیط های THNDR را جمع آوری کنید. بلیط ها سپس در قرعه کشی روزانه استفاده می شوند که تعیین می کند چند ساتوشی برنده خواهید شد.

بازی THNDR Bay

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

THNDR Bay یک بازی شوتر حباب است که توسط THNDR Games ساخته شده است. شما نقش یک شخصیت اصلی گربه به نام “اسپارک” را بازی می کنید که موجودات حباب دار را به سمت موجودات حباب دار دیگر شلیک می کند.

هدف اصلی بازی این است که با موجودات حباب دار مطابقت دهید تا زمانی که یک سطح کامل حل شود. پس از حل سطوح مختلف، شما با بلیط THNDR پاداش می گیرید و شانس بردن بیت کوین در قرعه کشی های روزانه را خواهید داشت. هرچه تعداد بلیط های بیشتری جمع آوری کنید، شانس برنده شدن شما بیشتر می شود.

چرخ کریپتو (Wheel of Crypto)

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

Wheel of Crypto یک بازی چیزهای بی اهمیت توسط Viker است که به شما امکان می دهد با پاسخ دادن به سوالات در آزمون ها برنده ساتوشی شوید. برای اینکه شانس برنده شدن داشته باشید، 30 ثانیه به شما فرصت داده می شود تا به هر سوال پاسخ دهید و با هر پاسخ صحیح، امتیاز جمع می کنید و جوایزی کسب می کنید. پس از بازی و برنده شدن، می توانید بیت کوین خود را از طریق شبکه لایتنینگ بازخرید کنید.

بازی برای کسب درآمد بیت کوین نه تنها یک راه عالی برای کاوش در شبکه لایتنینگ است، بلکه ممکن است نگاهی اجمالی به آینده داشته باشد که در آن افراد بیشتر و بیشتری با انجام کاری که از آن لذت می‌برند در دنیای متاورسر درآمد کسب می‌کنند.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT