فروش موبایل در سایت خارجی

معرفی بهترین وب سایت ها برای فروش موبایل در سایت خارجی

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا شما هم یک تلفن قدیمی در کشوی میز خود دارید؟ چرا آن را با پول نقد معاوضه نمی کنید؟ شما می توانید به جای اینکه اجازه دهید تلفن قدیمی تان سال ها در کشو بدون استفاده بماند، آن را به مقدار مناسبی پول نقد تبدیل کنید. آسان ترین راه برای انجام این کار استفاده از خدمات آنلاین خرید و فروش موبایل در سایت خارجی می باشد.

بهترین وب سایت ها برای فروش موبایل در سایت خارجی

در این مقاله قصد داریم بهترین مکان ها برای فروش تلفن همراه قدیمی تان را به شما معرفی کنیم.

فروش کالا در سایت eBay

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

سایت eBay  یکی از قدیمی ترین بازار های آنلاین به شمار می رود که به شما امکان فروش تلفن قدیمی تان را در سریع ترین زمان ممکن به قیمت پیشنهادی خودتان، ارائه می دهد. بر خلاف دیگر وب سایت های معرفی شده در این مقاله ، سایت  eBay این امکان را به شما می دهد که کل معامله را خودتان انجام دهید. از ثبت آگهی در سایت و مذاکره با خریداران تا ارسال تلفن برای خریدار، همگی تحت کنترل کامل شما قرار دارد.

در نظر داشته باشید قیمت پیشنهادی شما بایستی بیشتر از ارزش بازار باشد چرا که مذاکره با خریداران سود شما را کاهش می دهد و شما بایستی هزینه های حمل و نقل و جا به جایی را نیز در نظر بگیرید. اگر بتوانید خریداری را در نزدیکی منطقه ی خود پیدا کنید می توانید یک ملاقات حضوری جهت فروش تلفن خود ترتیب دهید.

فروش کالا در سایت Amazon

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

قطعا اطلاع دارید که سایت Amazon ، پادشاه بازارهای آنلاین به حساب می آید. این سایت یک فرآیند ساده برای فروش تلفن قدیمی شما ارائه می دهد. تا زمانی که گوشی همراه شما یک مدل خاص از برند های مورد قبول سایت آمازون باشد شما می توانید از طریق این بازار اقدام نمایید. تولید کنندگانی که این سایت می پذیرد شامل شرکت های اپل ، گوگل ، ال جی، سامسونگ و موتورولا می شود.

سایت آمازون از شما می خواهد که قبل از ارسال تلفن، آن را به تنظیمات کارخانه بازگردانید و موارد شخصی خود را از روی آن پاک فرمایید که البته بهترین راه برای معامله تلفن همراه در سرویس آنلاین می باشد. زمانی که کل فرم آنلاین موجود در سایت را تکمیل نمودید ، شرکت آمازون یک برچسب برای شما ارسال می کند که می توانید از آن برای پست کردن تلفن همراه خود استفاده نمایید.

فروش کالا در سایت OCBuyBack

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

 شرکت OCBuyBack که در کالیفرنیا در کشور آمریکا مستقر است ، انواع دستگاه ها مانند تبلت ، آی پاد و صد البته تلفن های هوشمند را می پذیرد. می توانید تلفن هایی با برند های اپل ، گوگل ، وان پلاس و سامسونگ را در این سایت معامله کنید.

فرآیند استفاده از خدمات این سایت بسیار ساده است به طوریکه شما یک پیشنهاد سریع بر اساس تلفن تان و توضیحات درج شده در سایت توسط شما، دریافت می کنید سپس این سایت یک برچسب حمل و نقل برای شما ارسال می کند که به کمک آن تلفن خود را پست می کنید و ظرف تنها دو روز کاری پس از دریافت تلفن توسط این شرکت، مبلغ مربوطه را دریافت خواهید کرد.

این شرکت قبل از پرداخت مبلغ به شما وضعیت تلفن را بررسی می کند تا بتواند آن را با توضیحات درج شده توسط شما مطابقت دهد. در نظر داشته باشید هیچ کارمزدی لازم نیست از سمت شما پرداخت شود و شما می توانید کل پول تلفن را برای خود نگه دارید. تمام پرداخت های این شرکت از طریق پی پال یا چک بانکی انجام می شود و شما می توانید مبلغ تلفن خود را از هریک از دو روش بالا که صلاح می دانید، دریافت کنید.

فروش کالا در سایت BuyBackWorld

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

 

سایت BuyBackWorld تعداد بسیار زیادی از برند های تلفن همراه را می پذیرد بنابراین نگران نباشید برای دریافت پیشنهاد مشکلی نخواهید داشت. در مقایسه با دیگر سایت ها این شرکت طیف وسیعی از تلفن های قدیمی را می پذیرد. برای شروع تنها لازم است اطلاعات تلفن خود را وارد کنید و پس از تکمیل اطلاعات شما یک پیشنهاد فوری دریافت خواهید کرد.

 اگر پیشنهاد را بپذیرید یک برچسب حمل و نقل برای شما ارسال  می شود که از طریق آن می توانید تلفن خود را پست نمایید. این سایت پس از دریافت و بررسی شرایط تلفن شما ظرف دور روز مبلغ توافق شده را برای شما ارسال می کند. شما می توانید مبلغ خود را از طریق پی پال یا Venmo  دریافت نمایید.

فروش کالا در سایت Swopsmart

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

سایت Swopsmart فرآیند معامله ی مشابهی با دیگر شرکت های معرفی شده در این مقاله دارد لیکن تفاوت های مشخصی برای پرداخت و حمل و نقل نیز دارد. برای معامله در این سایت لازم است فرم پرسشنامه ی این سایت که در زمینه ی وضعیت تلفن شماست را تکمیل نمایید.

زمانی که کار شما تمام شد بر اساس فرمی که آن را تکمیل نمودید یک قیمت به شما پیشنهاد می شود در صورتیکه آن را بپذیرید ، یک برچسب حمل و نقل یا یک کیت ارسال رایگان برای شما ارسال می شود که می توانید تلفن خود را از این طریق پست نمایید.

زمانی که تلفن شما توسط این شرکت دریافت شد، سریعا کیفیت آن بررسی شده و ظرف مدت 24 ساعت مبلغ برای شما ارسال می شود که می توانید مبلغ معامله را از طریق پی پال یا چک بانکی دریافت نمایید.

ارسال کیت رایگان حمل و نقل و پرداخت سریع مبلغ معامله، سایت Swopsmart را از دیگر سایت ها متمایز می کند.

فروش کالا در سایت Swappa

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

سایت Swappa یک بازار آنلاین است که در بستر آن خریداران و فروشندگان انواع تلفن های همراه را معامله می کنند. این سایت یکی از بهترین مکان ها برای خرید و فروش تلفن ها با سیستم اندروید و آیفون ها و سایر مدل های گوشی همراه می باشد. برای شروع معامله لازم است ابتدا یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید.

این سایت کارمزدی را از تراکنش انجام شده برای خود لحاظ می کند که البته این کارمزد برای خریدار لحاظ می شود. از شما که به عنوان فروشنده در این سایت فعال هستید هیچگونه کارمزدی کسر نخواهد شد. در نظر داشته باشید کلیه ی پرداخت ها از طریق پی پال انجام میشود. همچنین هزینه ی حمل و نقل نیز به عهده شماست.

فروش کالا در سایت Decluttr

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

اگر شما در حال جا به جایی منزلتان هستید یا تنها تمایل دارید از شر زباله های خانه خلاص شوید، سایت Decluttr می تواند به شما کمک کند. از طریق این سایت اجناسی مانند لگو تا DVD  را می توانید واگذار نمایید. همچنین می توانید تلفن های همراه قدیمی خود را به این سایت بفروشید که البته طیف گسترده ای از برند ها را قبول می کند. کافیست اطلاعات تلفن خود را وارد کنید تا یک پیشنهاد قیمت فوری دریافت نمایید.

سایت Decluttr ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت تلفن، مبلغ معامله را به شما پرداخت می کند و هیچ گونه کارمزدی از شما دریافت نمی کند. پرداخت های این سایت از طریق پی پال و واریز مستقیم به حساب بانکی انجام میشود.

البته بایستی این مورد را در نظر داشته باشید که قیمت های پیشنهادی این سایت کمی پایین تر از سایر بازار های آنلاین فعال در این زمینه می باشد.

فروش کالا در سایت BuyBack Boss

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

سایت BuyBack Boss ادعا می کند که بالاترین قیمت های پیشنهادی برای تلفن های همراه قدیمی شما را ارائه می دهد. که این امر باعث می شود این سایت به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات مبادله در این زمینه ، در نظر گرفته شود.

در صورتیکه از سرویس دیگری ، قیمت پیشنهادی بالاتری دریافت کردید می توانید تلفن خود را برای این شرکت ارسال نمایید آن ها پس از بررسی ، مبلغ را با قیمت پیشنهادی ارائه شده از سمت شما مطابقت می دهند. تنها لازم است اطلاعات مربوط به تلفن همراه خود را در فرم مربوطه وارد نمایید ، ایمیل خود را نیز درج نموده و سپس از طریق برچسب حمل و نقل ارسالی از سمت این شرکت ، تلفن خود را پست نمایید.

پس از ارسال تلفن ، این شرکت در اولین فرصت تلفن شما را از لحاظ کیفیت بررسی می کند و پرداخت معامله را در همان روز انجام می دهد. مبلغ معامله را می توانید از طریق چک بانکی یا پی پال دریافت نمایید.

فروش کالا در سایت uSell

فروش موبایل در سایت خارجی

فروش موبایل در سایت خارجی

اکثر بازار های فعال در زمینه خرید تلفن های همراه یک حداقل کیفیتی را برای پذیرش تلفن ، در نظر می گیرند ولیکن شما می توانید از طریق سایت uSell از شر هر نوع گوشی همراه در هر شرایطی خلاص شوید. البته همه ی اینها مستلزم این است که بتوانید مبلغ معامله را از طریق پی پال یا چک بانکی دریافت نمایید.

همانطور که گفته شده این بازار امکان درج تلفن همراه با انواع ویژگی ها را به شما می دهد و شما پس از ثبت اطلاعات می توانید قیمت پیشنهادی را ملاحظه نمایید. البته مانند دیگر سایت ها می توانید تلفن خود را به صورت مستقیم به یک خریدار نیز بفروشید که مراحل آن با دیگر سایت های گفته شده در این لیست متفاوت نمی باشد.

 تلفن قدیمی خود را به پول تبدیل کنید

همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد ، گزینه های متفاوتی برای فروش تلفن همراه قدیمی شما وجود دارد. هر سایت ویژگی منحصر به فردی دارد که با توجه به اولویت تان می توانید یکی از آن ها را برای معامله انتخاب کنید. مانند فروش مستقیم به خریداران ، قیمت های بالا و تضمینی و یا پرداخت های سریع. پس از اینکه توانستید با این سایت ها برای فروش آنلاین ارتباط برقرار کنید ، می توانید سایر اقلام دست دوم خود را نیز که دیگر به آن ها نیاز ندارید، از طریق بازار های آنلاین بفروشید. 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. فائزه گفت:

    ایفون ۱۳نرمال حافظ ۲۵۶ میخوام

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT