خرید کالای رایگان

معرفی هفت وب سایت برای خرید کالای رایگان به صورت آنلاین

زمان مطالعه 7 دقیقه

هیچ فرقی ندارد که دنبال چیزهایی هستید که می شود به تدریح از آن ها استفاده کرد یا چیزهایی که نمونه ای از یک کالا هستند. شما می توانید آن ها را به صورت رایگان در وب سایت هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، پیدا کنید. در این مقاله به معرفی هفت وب سایت برای خرید کالای رایگان به صورت آنلاین می پردازیم.

خرید کالای رایگان به صورت آنلاین

اینترنت مملو از وب سایت هایی است که طیف گسترده ای از کالاها را به صورت رایگان ارائه می دهند. این در حالیست که برخی از این کالاها به صورت مستقیم از سمت تولید کننده ها ارائه می شوند. برخی دیگر از این کالاها نیز دست دوم هستند که شرایط عالی برای استفاده مجدد از آن ها فراهم شده است.

سایت های زیر ارائه دهنده ی مجموعه ی بزرگی از کالاها به صورت رایگان هستند. از جمله نرم افزارها ،کوپن ها و حتی کالاهای بزرگ تر مانند مبلمان و لوازم الکترونیکی.

بنابراین شما می توانید پول خود را پس انداز کنید و بدون پرداخت هزینه شروع به یک خرید شگفت انگیز کنید.

خرید کالای از سایت craigslist

خرید کالای رایگان

خرید کالای رایگان

 وقتی صحبت از پیدا کردن و خریدن لوازم رایگان می شود قطعا سایت craigslist  یکی از بهترین منابع به حساب می آید.

این وب سایت با ارائه ی یک لیست طبقه بندی شده کامل از آگهی ها می تواند یک منبع عالی در زمینه خرید و فروش کالاهای رایگان باشد.

در بخش کالاهای رایگان این وب سایت ،کالاهای رایگان بسیار زیادی از کاربران در مناطق مختلف در سراسر جهان ارائه شده است. البته بایستی این مورد را در نظر داشته باشید که برای تحویل این کالاها از فروشنده بایستی به قدر کافی به آن ها نزدیک باشید تا حمل و نقل آن ها برای شما هزینه بر نباشد.

در سایت Craigslist  کاربران کالاهای بسیار زیادی را ثبت می کنند که دیگر به آن ها نیازی ندارند و می خواهند آن کالاها را به شخص دیگری واگذار کنند. این کالاها می توانند از یک آشغال به تمام معنا تا یک چیزی که تا سالیان زیادی می شود هنوز از آن ها استفاده کرد،متغیر باشند.

در این وب سایت قالبا کالاها در دسته ی مبلمان و لوازم خانگی قرار می گیرند با این حال شما می توانید چیزهایی مثل لباس،لوازم الکترونیکی،هیزم،لوازم اداری،مصالح ساختمانی و بسیاری چیزهای دیگر نیز پیدا کنید.

خرید کالای از سایت Freebies

خرید کالای رایگان

خرید کالای رایگان

در این سایت پیشنهاد های بسیاری از برند های مختلف وجود دارد که همگی به صورت رایگان ارائه می شوند. در سایت Freebies  می توانید برای دریافت جایزه ،پیدا کردن نمونه های رایگان و دریافت کوپن تخفیف برای انواع محصولات وارد مسابقه شوید.

برای شرکت در مسابقات این سایت و یا دریافت نمونه های کالاهای مختلف و کوپن ها لازم است از یک سایت ثالث بازدید کنید و اطلاعات بیشتری در این سایت درج کنید.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا،سایت Freebies  دارای هدایای ویژه ای نیز هست که تنها به اعضای خود ارائه می دهد. برای دریافت یکی از این جوایز بایستی امتیاز به دست آورید. در ابتدا با ثبت نام در این سایت شما 26 امتیاز به دست خواهید آورد. با پاسخ دادن به نظرسنجی ها،شرکت در آزمون ها یا بازدید روزانه از وب سایت می توانید امتیاز خود را بالا ببرید.

خرید از سایت Freecycle

خرید کالای رایگان

خرید کالای رایگان

Freecycle وب سایت رسمی شبکه ای با همین نام است.این شبکه ی سازمان غیرانتفاعی است که ماموریت آن حفظ کالاهای مفید بالقوه از محل دفن زباله ها می باشد.شبکه ی Freecycle   در بیش از 110 کشور پراکنده شده است و دارای میلیون ها عضو فعال می باشد.

این وب سایت با ارائه کالاهای رایگان به افرادی که می توانند از آن ها استفاده کنند، تا به حال کمک کرده است که هزاران تن کالا از محل دفن زباله ها دور بمانند. برای استفاده از این وب سایت بایستی در آن عضو شده و به گروه های فعال این شبکه در محل خود بپیوندید. شایان ذکر است که عضویت و استفاده از خدمات این سایت کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

در حال حاضر شما می توانید هزاران محصول رایگانی که توسط افراد ثبت شده اند را مشاهده نمایید و آن ها را برای خود یا دیگران تهیه کنید.همچنین می توانید به صورت یک واسط عمل کنید و به افرادی که به دنبال کالای خاصی هستند کمک کنید تا به ارائه دهنده ی آن محصول متصل شوند و کالای مد نظر خود را دریافت کنند.

تمام موارد درج شده در این وب سایت قانونی بوده و به صورت رایگان برای تمامی سنین قابل ارائه می باشد.

خرید از سایت TheFreesite

خرید کالای رایگان

خرید کالای رایگان

TheFreesite بزرگترین وب سایت محصولات رایگان در اینترنت می باشد که طیف گسترده ای از محصولات رایگان و کالاهای دیجیتال را ارائه میدهد. همه ی پیشنهادات ثبت شده در این وب سایت به طور کامل بررسی شده اند تا از قانونی بودن آن ها اطمینان حاصل شود و همچنین هزینه ی نهان یا هزینه ی حمل و نقل بر آنها لحاظ نشود.

بیشتر کالاهایی که در این وب سایت ثبت شده اند در زمینه ی کالاها و نرم افزار های دیجیتال می باشند.که شامل کتاب های الکترونیکی ، بازی ها ، فونت ها و یک سری از خدمات می شوند.

اگرچه این وب سایت تعدادی اقلام فیزیکی نیز ارائه می دهد که بیشتر ممکن است شامل نمونه های موارد بهداشتی، غذا، کتاب، مجله، برچسب و کوپن های تخفیف باشد.

خرید از سایت Facebook Marketplace

خرید کالای رایگان

خرید کالای رایگان

Facebook Marketplace بسیار شبیه به وب سایت Craigslist می باشد، زیرا به کاربران فیس بوک این اجازه را می دهد تا تبلیغات خود را صورت طبقه بندی شده و رایگان، ثبت کنند. با وجود اینکه بیشتر محصولات موجود در بازار فیس بوک برای فروش هستند، بخشی برای ثبت محصولات رایگان که به عنوان هدیه از سمت کاربران در نظر گرفته شده است نیز در این بازار وجود دارد.

بیشتر محصولاتی که کاربران در این بازار ثبت می کنند آیتم های بزرگ هستند زیرا از دردسر حمل کردن آن ها رهایی پیدا می کنند. این کالاها شامل مبلمان، تشک، باربیکیو، یخچال، سنگ و هیزم می باشد.

با این حال این بازار یک منبع عالی برای پیدا کردن لباس،وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی می باشد که همگی کاملا رایگان هستند.

خرید از سایت BzzAgent

وب سایت BzzAgent کمی متفاوت از دیگر سایت های ثبت شده در این مقاله عمل می کند.در این وب سایت شما می توانید در ازای درج نظر و صحبت کردن در مورد کالاها،محصولات متنوعی را از برند های بزرگ و معتبر دریافت کنید.

اقلام موجود در این وب سایت با کیفیت بالا و اندازه های کامل از شرکت های بزرگی مانند Gillette  ، Loreal ، Samsonite و Nestle می باشند.

در ازای دریافت این اقلام از شما خواسته می شود که از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر در مورد این محصولات نظر داده و صحبت کنید.

ایده ی کلی ایجاد این سایت این است که در ازای بررسی صادقانه کالاها توسط شما ،این کالاها به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد تا به ایجاد سر و صدا و تبلیغ برای آن محصولی که امتحان کرده اید ،کمک کند.

هرچه موارد بیشتری را امتحان کنید،پیشنهادات بهتری برای مقادیر بیشتری از کالاها و محصولات دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که این وب سایت بسیار بهتر از دیگر وب سایت ها برای دریافت کالاهای رایگان است زیرا کالاهایی که برای آزمایش و درج نظر دریافت می کنید با کیفیت بسیار بالاتری می باشند و این مسئله به تنهایی ارزش تلاش بیشتر را دارد.

خرید از سایت Freeflys

خرید کالای رایگان

خرید کالای رایگان

سایت Freeflys  طیف گسترده ای از محصولات رایگان اعم از نمونه ها، محصولات با اندازه ی کامل و اقلام تبلیغاتی را شامل می شود. این وب سایت قبل از افزودن هر محصول به فهرست خود ، آن را به طور کامل بررسی می کند بنابراین می توانید از قانونی بودن پیشنهادات اطمینان حاصل کنید.

برای دریافت محصول از این وب سایت لازم است بخش راهنمای محصول مد نظر خود را کاملا بررسی کنید و محصول مناسب برای خودتان را بیابید. زمانی که کالای خود را انتخاب کردید با کلیک بر روی پیوند موجود در زیر محصول به سایت سازنده یا خرده فروش متصل می شوید که در آنجا بایستی اطلاعات اولیه خود را تکمیل کنید.

کالاهای موجود در این سایت یا مستقیما به درب منزل شما ارسال می شوند یا اینکه کوپنی به شما ارائه می شود که می توانید آن را در فروشگاه درج کرده و محصول خود را دریافت نمایید. برخی از کالاهای موجود در این وب سایت ابتدا از شما می خواهند که به چند سوال پاسخ دهید یا یک اپلیکیشن را قبل از ثبت درخواست خرید کالا ،دانلود نمایید.

کالاهای رایگان خود را از کجا خواهید گرفت؟

پیشنهاد ما این است که کالاهایی مانند لوازم خانگی مثل مبلمان، لباس، لوازم ساختمانی، لوازم خانگی و الکترونیکی را از سایت هایی مانند Craiglists ، Freecycle  یا Facebook Marketplace  خریداری کنید. البته این موضوع را به ذهن بسپارید که لازم است محصولات ارائه شده در این سایت ها را خودتان تحویل بگیرید و هزینه ی حمل و نقل آن بر عهده ی شماست پس بهتر است محصولات انتخابی شما در نزدیکی محل زندگی تان باشد.

سایت هایی مانند Freebies  و Freeflys  وب سایت های مناسبی برای یافتن انواع کوپن ها ، محصولات نمونه و حتی برخی از محصولات با اندازه ی کامل هستند.

سایت TheFreeSite نیز ارائه دهنده ی کوپن ها و همچنین کالاهای دیجیتالی زیادی مانند نرم افزر های رایگان، کتاب های الکترونیکی می باشد.

این در حالی است که سایت BzzAgent  کمی متفاوت تر عمل می کند و مکان مناسبی برای یافتن و تهیه ی محصولات با کیفیت و معروف در ازای درج نظر صادقانه در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. سارا گفت:

    ؟
    الان این به درد کسایی که تو ایران زندگی میکنن میخوره واقعا؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT