تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در اولایل ماه می ۲۰۲۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

قرار گرفتن بیت کوین در یک محدوده و رنج زدن برترین رمز ارز بازار، باعث شده که کل بازار کریپتو نیز تغییر زیادی را به چشم نبیند. پادشاه رمز ارزها همچنان در محدوده ۴۰ هزار دلاری قرار گرفته و اتریوم نیز مشابه با همین عملکرد در نزدیکی ۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود. نکته جالب این هفته اما صعود ۱۷ درصدی ترون بود که بیشترین افزایش قیمت را بین ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار به خود اختصاص داد. در این مقاله به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در اولایل ماه می می پردازیم.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

بیشترین ریزش نیز مربوط به توکن‌های متاورسی بود که اکسی با ۲۵ درصد بدترین عملکرد را داشت.

بیت کوین

بیت کوین هفته گذشته را بدون حرکت خاصی طی کرد و عملا جنگ بین خریدارها و فروشنده‌ها برنده‌ای نداشت. مقاومت 40 هزار همچنان سد راه صعود است و حمایت 38 هزار نیز تا اینجای کار جلوی ریزش را گرفته است. با توجه به قرارگیری قیمت زیر ابر کومو و گارد نزولی کیجو، احتمال سقوط بیشتر قیمت و تست حمایت‌های 37 و 35500 بیشتر است. در صورت افزایش حجم خرید در این نواحی می‌توان امیدوار به تغییر روند بود.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

اتریوم

اتریوم علیرغم شکست ابر سبز، اما واکنش خوبی به اولین منطقه حمایتی و باکس مشخص شده و خط روند صعودی خود نشان داد و فعلا در محدوده 2850 دلار در حال نوسان است. در صورت از دست رفتن این حمایت‌ها، محدوده‌های بعدی می‌تواند در 2500 و 2000 دلار باشد که رسیدن قیمت به این اعداد کار را برای بازگشت اتریوم به روند صعودی سخت می‌کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

دوج کوین

نوسانات هیجانی کندل‌ها در نمودار دوج کوین که مثل اکثر مواقع تحت تاثیر قعالیت‌های ایلان ماسک و خرید توییتر توسط او شکل گرفته بود قدرت لازم را نداشت و خیلی زود به جای اصلی خود بازگشت. خط روند شکسته شده فعلا به عنوان حمایت خوب عمل کرده است. باید دید با توجه به سقوط قیمت به زیر ابر کومو، آیا این حمایت نیز از دست می‌رود یا باید منتظر حرکت انفجاری بعدی این ارز باشیم.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

پولکادات

حمایت‌های پولکادات یکی پس از دیگری از دست می‌رود و قیمت به محدوده 15 دلار رسیده است. در صورت شکست این ناحیه 10 دلار می‌تواند آخرین امید برای ایستادگی در برابر ریزش ارزش این ارز باشد. هرچند فاصله زیاد قیمت با ابرهای کومو در نمودار هفتگی می‌تواند امید را برای یک حرکت صعودی بیشتر کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

منبع : investing

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT