تحلیل تکنیکال پولکادات

تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) در سه شنبه 16 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز پولکادات (DOT) هفت روز تلاش کرد که از سد مقاومت 22.50 دلاری عبور کند اما ناکام ماند. این مانع از زمانی که DOT برای نخستین بار در 21 ژانویه (1 بهمن) به زیر آن کاهش یافت ، به یک مقاومت سخت و دردسر ساز تبدیل شد. در این خبر به تحلیل تکنیکال پولکادات می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پولکادات

پولکادات در 3 آوریل (14 فروردین) موفق شد با کندلی روزانه در بالای سطح 22.50 دلاری تثبیت کند و در نهایت، از آن عبور کند. همچنین ، DOT با موفقیت توانست این سطح مقاومتی را به سطح حمایتی خود تبدیل کند.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت پولکادات روند صعودی خود را از سر بگیرد و در مسیر رشد به سمت مقاومت بعدی در 30.48 دلار قرار گیرد. در مجموع ، DOT طی این روند صعودی ، 33 درصد رشد می کند.

اگر چه بعید است ، اما تداوم افزایش فشار خرید می تواند قیمت پولکادات به سطح 38.03 دلاری برساند و کل سود این آلت کوین به 70 درصد افزایش پیدا کند.

تحلیل تکنیکال پولکادات

تحلیل تکنیکال پولکادات

علیرغم اینکه شرایط برای صعود قیمت پولکادات مهیا به نظر میرسد ، اما آغاز روند صعودی منوط به قرارگیری DOT در بالای سطح حمایت 22.50 دلاری است.

بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 20.17 دلاری ، سناریوی گاوی مذکور را باطل می کند. در چنین حالتی ، سطح حمایت 22.50 دلاری به سطح مقاومتی تبدیل خواهد شد.

کاردانو یا پولکادات انتخاب شما چه ارزی است؟

Ethereum از نظر اکوسیستم و بازار با دو ارز دیگر کهکشان‌ها فاصله دارد، اما “ائتلاف دو قاتل” یعنی Polkadot  و Cardano را نباید دست کم بگیرید.

بر روی کاغذ، هر سه پروژه یک کار یکسان را انجام می‌دهند. آنها می‌خواهند با جذب سرمایه یک پلتفرم قرارداد هوشمند راه‌اندازی کنند که توسعه دهندگان به راحتی می‌توانند برنامه‌های غیر متمرکز را در اختیار داشته باشند.

به همین دلیل من اینجا هستم تا در این مقاله به شما توضیح بدهم که کدام پروژه بیش‌ترین شانس را برای موفقیت بین Cardano و Polkadot دارد.

منبع:fxstreet

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT