تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۷ اردیبهشت

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۷ اردیبهشت

بیت کوین (BTC) روز دوشنبه وضعیت نسبتاً ثابتی را تجربه کرد، در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال جایگزین عملکرد ضعیفی داشتند و این نشان دهنده تمایل کمتر معامله گران برای ریسک است. این شرایط امروز نیز تا حدودی در سطح بازار مشاهده می شود؛ به طوریکه در 24 ساعت گذشته، رمز ارز اول بازار رشد ناچیز 0.55 درصدی را شاهد بوده و اکنون با قیمت 30441 دلار معامله می شود. ارزش بازار بیت کوین نیز امروز به 577.85 میلیارد دلار می رسد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۷ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۷ اردیبهشت

با این حال، افزایش حجم معاملات همزمان با افزایش فشار فروش هفته گذشته، می‌تواند به افزایش مختصری در قیمت ارز‌های رمزنگاری منجر شود. بر اساس تحقیقات Arcane، حجم معاملات در روزهای آخر هفته گذشته کاهش یافته است، اما همچنان دو برابر بالاتر از میانگین حجم ثبت شده در طول ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) است.

شاخص‌های تکنیکال حاکی از بهبودی اندک در قیمت بیت‌کوین است. ولی افزایش فشار خرید مستلزم بسته شدن کندل هفتگی بالای 30000 دلار است. با این حال، پیش بینی می شود به دلیل سیگنال‌های منفی در نمودارها، روند بازیابی در حدود 33000 تا 35000 دلار محدود شود.

در بازار معاملات آتی، بهره باز بیت کوین یا تعداد کل قراردادهای مشتقات موجود در بورس کالای شیکاگو نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در روز 28 مارس (8 فروردین) همچنان به روند رو به کاهش خود ادامه می دهد. این نشان می دهد که فروش اخیر، ناشی از فعالیت های معاملاتی در بازار اسپات بوده است نه تریدرهای اهرمی در بازار فیوچرز. اگرچه لیکوئید شدن پوزیشن ها در حجم بالا روند نزولی موجود را شتاب بیشتری بخشیده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۷ اردیبهشت

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۷ اردیبهشت

به طور کلی، در 24 ساعت گذشته بازار آلتکوین ها در وضعیت نسبتاً آرامی قرار گرفته و شرایط رو به بهبودی را تجربه می کند. اتریوم درست همگام با بیت کوین، تا این لحظه 0.54% رشد داشته و به حدود 2079 دلار رسیده است.

بایننس کوین در این مدت 1.75 درصد افزایش یافته و با قیمت 3.06 دلار ترید می شود. ریپل، کاردانو، سولانا، دوج کوین و آوالانچ همگی بین 1 تا 2 درصد نسبت به روز قبل جهش داشته اند. در این میان، پولکادات پولبکی 0.75 درصدی را تجربه می کند.

این موج آرام میان آلتکوین های کوچکتر بازار نیز دیده می شود. AR تنها رمزارزی است که امروز کاهش دو رقمی قیمت را شاهد بوده است. افت 11.02 درصدی قیمت AR را تا این لحظه به 16.07 دلار رسانده است.

ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری امروز با اندکی بهبود به 1.303 تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، 44.3 درصد  است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT