تحلیل ارزهای دیجیتال ۹ تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال ۹ تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین (BTC) برای چهارمین روز متوالی سقوط کرد و به سختی توانست مارک روانی 20000 دلار را بازیابد ولی پس از پشت سر گذاشتن نوسانات متعدد، در این لحظه با افت 0.76 درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت 19941 دلار در حال معامله شدن است. همین نوسانات منفی باعث شد ارزش بازار بیت کوین تا مرز 381.09 میلیارد دلار کاهش یابد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۹ تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۹ تیر

بازارهای سنتی نیز پس از برگزاری مجمع مشترک مقامات ارشد فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا درباره اقتصاد و تورم، کاهش یافتند. شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو امروز به 11 رسیده و همچنان در منطقه ترس شدید قرار دارد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل مبنی بر تبدیل صندوق تراست بیت کوین این شرکت به یک صندوق قابل معامله در بورس را رد کرد. گری اسکیل در پاسخ به این رای، بلافاصله از این کمیسیون شکایت کرده و از دادگاه استیناف خواهان بازرسی مجدد دستور SEC شد. در همین حال این شرکت برای خرید دوباره بیت کوین اقدام کرده است.

تحلیل آلتکوین ها ۹ تیر

در همین حال، بازار آلتکوین ها نیز امروز بار دیگر شاهد تداوم روند نزولی قیمت ها بوده است. بزرگترین آلتکوین بازار، امروز حدود 5.32% از ارزش خود را از دست داده و فاصله کمی با از دست دادن حمایت 1000 دلاری دارد. بایننس کوین تا مرز 213 دلار سقوط کرد و ریپل با قیمت 0.32 دلار معامله می شود.

در مقیاس روزانه، دوج کوین تنها رمزارز از 10 دارایی برتر بازار است که از مدتی پیش روند اصلاح صعودی را آغاز کرده و اکنون با عملکرد مثبت 0.15% در این لحظه در حدود 0.065 دلار ایستاده است. در مقابل، سولانا 9.10 درصد کاهش داشته و به 31.93 دلار رسیده است. دیگر میم کوین محبوب بازار یعنی شیبااینو نیز رشد 3.10 درصدی را شاهد بوده و به 0.0000099 دلار رسیده است.

بازنده اصلی بازار تا این لحظه پالیگان (MATIC) است که با افت 10.80 درصدی با قیمت 0.46 دلار معامله می شود.

در نهایت ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری دوباره تا 888.01 میلیارد دلار کاهش یافته و 42.9% از این رقم در اختیار بیت کوین است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT