تحلیل ارزهای دیجیتال 16 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 16 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

در معاملات روز چهارشنبه، بیت کوین (BTC) به حدود 20000 دلار رسید که نسبت به سقف 20720 دلاری روز قبل از آن، 1 درصد کاهش را نشان می داد. در حال حاضر، رمزارز اول بازار حدود 2 درصد رشد در تایم فریم روزانه را تجربه می کند و با قیمت 20397 دلار دست به دست می شود. ارزش بازار آن نیز در حدود 389.094 میلیارد دلار باقی مانده است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 16 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 16 تیر

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، ماه‌های گذشته بیت کوین عموماً در محدوده 18000 تا 21000 دلاری در نوسان بوده است زیرا سرمایه‌گذاران تأثیر افزایش تورم و عدم اطمینان در اقتصاد کلان را ارزیابی می‌کنند.

از سوی دیگر، طبق داده های Coin Metrics، همبستگی بیت کوین با بازار سهام ایالات متحده، به ویژه شاخص S&P 500، از مارس 2020 (اسفند 98) تقویت شده است. Coin Metrics در خبرنامه خود نوشت: « در سه ماهه دوم سال 2022 ، با حرکت BTC و سهام ایالات متحده همبستگی میان این دو کلاس دارایی به بالاترین حد خود رسید».

انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ماه ژوئن (اردیبهشت و خرداد) در هفته آینده نشان خواهد داد که آیا سیاست های پولی تهاجمی فدرال رزرو در راستای کاهش تورم موثر بوده است یا خیر. اگر قیمت‌ها کاهش یابد و سایر شاخص‌های اقتصادی نیز به نزول اخیر خود ادامه دهند، سرمایه‌گذاران احساس خواهند کرد که ایالات متحده در حال حل مشکلات تورم و انقباض شدید وضعیت اقتصادی است ولی اگر CPI به افزایش خود ادامه دهد، دلسردی بار دیگر بازارها را فراخواهد گرفت.

تحلیل ارزهای دیجیتال 16 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 16 تیر

طی یکی دو روز گذشته شاهد تحرکات مثبت در بازار کریپتو بوده ایم که تاحدودی متاثر از تشکیل پرونده وویجر (Voyager) برای اعلام ورشکستگی فصل 11 بوده است.

تحلیل آلتکوین ها 16 تیر

اتریوم، در 24 ساعت گذشته 3.80% رشد کرده و با قیمت 1171 دلار معامله می شود. در همین حال، دومین زنجیره اثبات کار Sepolia اتریوم روز چهارشنبه با موفقیت با زنجیره اثبات سهام آن ادغام شد و این پلتفرم را یک قدم به مرحله Merge نزدیکتر کرد.

بایننس کوین (1.69%)، ریپل (2.61%)، کاردانو (2.25%)، سولانا (2.81%) و دوج کوین (1.58%)، اعضای گروه 10 ارز اول بازار هستند که همگی در منطقه سبز قرار گرفته اند.

گفتنی است که توکن بومی برنامه شبکه اجتماعی Chingari (GARI)  ، مبتنی بر بلاک چین سولانا دوشنبه شب شاهد کاهشی 87 درصدی بود که شایعاتی در مورد سوء استفاده یا خرابکاری در این جامعه را در پی داشت.

نوسانات امروز با شدتی مشابه در میان رمزارزهای کوچکتر بازار نیز مشاهده می شود ولی در این میان، STORJ با جهش 18.10 درصدی خود به 0.74 دلار رسیده و به عنوان برنده امروز شناخته می شود.

ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز به 918.19 دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، 42.4% است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT