بهترین دوره های Coursera

معرفی بهترین دوره های Coursera

زمان مطالعه 6 دقیقه

شما می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین با Coursera یاد بگیرید. در این مقاله به معرفی بهترین دوره های Coursera می پردازیم.

پرداخت در Coursera

بهترین دوره های Coursera

امروزه برای یادگیری نیازی به رفتن به دانشگاه ندارید. . منابع آنلاین به شما این امکان را می دهند که هر موضوعی را که می توانید تصور کنید مطالعه کنید، چه بخواهید تحصیلات گواهی شده دریافت کنید یا فقط از یادگیری چیزهای جدید لذت ببرید.

Coursera یکی از معتبرترین سایت های آموزش آنلاین است. با بیش از 2400 دوره، مطمئناً چیزی لذت بخش و مفید برای خود پیدا خواهید کرد.

در اینجا 10 دوره در مورد Coursera آورده شده است که اگر به یادگیری جدی علاقه دارید، باید بررسی کنید.

 دوره Sit Less, Get Active توسط دانشگاه ادینبورگ

بسیاری از مشاغل امروزی شامل فعالیت بدنی زیادی نمی‌شوند، به این معنی که احتمالاً در بیشتر ساعات روز غیرفعال هستید. اگر مراقب نباشید، این می تواند به سلامت شما آسیب برساند. با این دوره، بهترین راه‌ها برای افزودن فعالیت بدنی بیشتر به زندگی، نحوه تعیین اهداف و موارد دیگر را خواهید آموخت. در حالی که دوره به صورت رایگان در دسترس است، می توانید دسترسی کامل را با قیمت 49 دلار برای دریافت گواهی خریداری کنید. پس از تکمیل آن، می توانید این گواهی را به صفحه Coursera خود اضافه کنید و حتی آن را به نمایه LinkedIn خود اضافه کنید.

دوره How Music Can Change Your Life توسط دانشگاه ملبورن

بر کسی پوشیده نیست که موسیقی یک نیروی قدرتمند است. موسیقی مناسب می تواند به شما کمک کند تمرکز کنید، احساسات را در حین تماشای فیلم نشان دهید، یا خاطرات قدرتمندی را زنده کنید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این واقعا چگونه کار می کند؟

در این دوره متوجه خواهید شد. این شش اصل را توضیح می دهد که چگونه موسیقی بر ما تأثیر می گذارد و چگونه می تواند نیرویی برای خیر اجتماعی باشد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه موسیقی بر افراد و جوامع تأثیر می گذارد. این برای هر کسی که عاشق موسیقی، رفاه، و جامعه شناسی/روانشناسی است عالی است.

مانند موارد فوق، می توانید دوره را به صورت رایگان طی کنید، اما با خرید 49 دلاری، گواهینامه دریافت خواهید کرد.

دوره Experimentation for Improvement توسط دانشگاه مک مستر

گیر افتادن در یک راه حل خوب نیست، بنابراین اکثر مردم احتمالاً جنبه های مختلف زندگی خود را گاهی تغییر می دهند. اما به طور کلی این آزمایش‌ها چگونه بر ما تأثیر می‌گذارند و بهترین راه برای امتحان روش‌های جدید تفکر یا انجام چیست؟

این دوره به آن سوالات می پردازد. این به شما می آموزد که چگونه آزمایش های کارآمد را برنامه ریزی کنید و به شما کمک می کند تا در خود یا جامعه خود تغییراتی ایجاد کنید. حتی اگر اهل آمار نباشید، یادگیری نحوه ایجاد تغییرات بهتر واقعاً می تواند زندگی روزمره شما را بهبود بخشد.

از این دوره به صورت رایگان لذت ببرید یا برای دریافت گواهی پایان 29 دلار بپردازید.

دوره Successful Negotiation توسط دانشگاه میشیگان (دیگر در دسترس نیست)

هر کسی تا حدی مذاکره می کند. خواه تلاش برای سازش با همسرتان، چانه زدن در هنگام خرید، یا کار بر روی یک معامله تجاری، دانستن نحوه مذاکره یک مهارت حیاتی است.

این دوره چهار مرحله را طی می کند تا یک مذاکره موفق با بخشی که در پایان به تمرین اختصاص داده شده است. اگر در این زمینه مشکل دارید، این دوره می تواند تنها راهی برای تقویت مهارت های شما باشد. با پرداخت 49 دلار گواهینامه این یکی را به دست خواهید آورد.

دوره Introduction to Economic Theories توسط دانشگاه اراسموس روتردام

بهترین دوره های Coursera

بهترین دوره های Coursera

اقتصاد کشورهای مدرن را هدایت می کند، بنابراین عاقلانه است که حداقل درک اولیه ای از نحوه عملکرد بازارها داشته باشیم. این دوره به جای یک نمای کلی ساده، مقایسه ای از چهار نظریه مختلف اقتصادی ارائه می دهد. اینها اقتصاد اجتماعی، اقتصاد نهادی، اقتصاد پساکینزی و اقتصاد نئوکلاسیک هستند. نه تنها محاسبات و ایده های اقتصادی استاندارد را انتخاب می کنید، بلکه دیدگاه های مختلف را نیز درک خواهید کرد. این یک ترکیب عالی برای تازه واردان به این رشته است. اگر این دوره را به صورت رایگان ممیزی(حسابرسی) کنید، به همه چیز به جز مواد درجه بندی شده دسترسی خواهید داشت. با 49 دلار می توانید دسترسی کامل داشته باشید.

دوره How to Write a Resume توسط دانشگاه ایالتی نیویورک

بسیار مهم است که رزومه شما برجسته باشد، زیرا کارفرمایان معمولاً بیش از چند ثانیه وقت نمی‌گذارند تا آن را بررسی کنند. اگر در کالج هستید یا اخیراً فارغ التحصیل شده اید، یا فقط برای صیقل دادن رزومه خود به کمک نیاز دارید، این دوره ضروری است. شما بهترین روش ها را برای رزومه یاد خواهید گرفت، به روندهای فعلی نگاه کنید و بازخورد خود را با دیگران تبادل کنید. این یک دوره پروژه محور است، به این معنی که شما یک پروژه (در این مورد رزومه خود را) در حین انجام آن تکمیل می کنید.

دوره را به قیمت 49 دلار خریداری کنید تا گواهینامه کسب کنید، یا آن را بررسی کنید تا همه چیز را دریافت کنید، به جز موارد درجه بندی شده.

دوره Introduction to Philosophy توسط دانشگاه ادینبورگ

شاید شما نمی خواستید در دانشگاه فلسفه را دنبال کنید، اما به این موضوع علاقه دارید. اگر چنین است، قطعاً می خواهید این دوره را بررسی کنید. در آن، شما در مورد بلوک های سازنده فلسفه از اساتید مختلف یاد خواهید گرفت.

اپیک ( فیزیک نور)شامل فلسفه سیاست، اخلاق و حتی متافیزیک است. این یک مقدمه عالی برای تازه واردان است و مطمئناً روش های جدیدی از تفکر را کشف خواهید کرد.

به صورت رایگان به دوره دسترسی داشته باشید، یا دسترسی به گواهی را با قیمت 49 دلار خریداری کنید.

دوره Introduction to Big Data توسط دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو

بهترین دوره های Coursera

بهترین دوره های Coursera


داده های بزرگ به دلیل شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک که حجم زیادی از داده ها را در مورد کاربران خود جمع آوری می کنند، موضوعی رایج است. اگر شما علاقه مند به این مورد  هستید، این دوره چیزهای بیشتری در مورد علم داده به شما می آموزد. شما با اصول بیگ دیتا و نحوه اعمال آن آشنا خواهید شد. برای کارمندان تجاری که می خواهند از داده ها برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنند بسیار مناسب است.

به عنوان اولین بخش از Big Data Specialization در Coursera، می توانید با عضویت در طرح نامحدود به این دوره و پنج دوره بعدی آن دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید دوره را بازرسی( میمیزی) کنید تا مطالب را به صورت رایگان دریافت کنید.

دوره How to Understand Arguments توسط دانشگاه دوک

آیا با تفکر انتقادی مبارزه می کنید؟

این دوره را بگذرانید تا یاد بگیرید چگونه استدلال ها را تشخیص دهید، ساختار شکنی کنید و به آنها پاسخ دهید.

این اولین قسمت از چهار قسمت در فکر دوباره است: سریال چگونه استدلال و بحث کنیم. اگر علاقه مند هستید، بررسی کنید چگونه به صورت قیاسی استدلال کنیم، چگونه به صورت استقرایی استدلال کنیم، و چگونه از اشتباهات جلوگیری کنیم. هزینه هر کدام 30 دلار است اگر بخواهید مدرکی را دنبال کنید و همه مواد به صورت رایگان در دسترس هستند.

دوره Foundations of Everyday Leadership توسط دانشگاه ایلینویز در اوربانا-شامپین

بهترین دوره های Coursera

بهترین دوره های Coursera

آیا آرزوی رهبر شدن دارید؟ ایجاد سبک زندگی رهبری یک راه مهم برای ایجاد این امر است. گذراندن این دوره به شما در مورد تصمیم گیری، انگیزه و چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر موثر آموزش می دهد. این بخشی از برنامه MBA کاملاً آنلاین و معتبر Coursera است، بنابراین اگر این موضوع شما را مجذوب خود کرد، به آن نگاه کنید تا بیشتر بدانید. شما می توانید این دوره را برای مشاهده مطالب بدون هزینه بررسی کنید.

آماده اید برای یادگیری؟

این شگفت انگیز است که چقدر محتوای آموزشی آنلاین در دسترس است. ده دوره ای که در بالا به اشتراک گذاشته ایم ده ها ساعت مطالب جالب را ارائه می دهد و شما را با مهارت ها و رشته های جدید آشنا می کند. افزودن این گواهی‌ها به نمایه لینکدین( LinkedIn profile) می‌تواند نشان دهد که برای یادگیری وقت گذاشته‌اید و شما را برای کارفرمایان بالقوه جذاب‌تر می‌کند.

کدام دوره را ابتدا می گذرانید؟

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! MUO دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

منبع: makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT