PayPal Cashback

PayPal Cashback چیست ؟کارت اعتباری جدید برای مشاغل ایالات متحده

زمان مطالعه 6 دقیقه

PayPal Cashback یکی از کارت‌های اعتباری بازرگانی بازپرداخت پیشرو در صنعت است که بدون کارمزد سالانه و 2% بازگشت نقدی برای همه خریدها بدون محدودیت در بازگشت نقدی قابل کسب است و همچنین به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند هنگام خریدهای تجاری پاداش دریافت کنند.

PayPal Cashback چیست

سن خوزه، کالیفرنیا، امروز اعلام کرد که در حال گسترش مجموعه پیشنهادات اعتباری خود است تا شامل یک کارت اعتباری تجاری جدید برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مالی روزمره صاحبان مشاغل کوچک باشد. مستر کارت PayPal Business Cashback که توسط وب‌بانک صادر شده و توسط شبکه مسترکارت پشتیبانی می‌شود، اولین کارت اعتباری تجاری است که از طریق PayPal ارائه می‌شود. این کارت هیچ کارمزد سالانه ای ندارد و به دارندگان کارت با 2٪ بازگشت نقدی در تمام خریدها بدون سقف درآمد یا انقضای پاداش، پاداش می دهد، که آن را در میان بالاترین ارزش پاداش های برگشت نقدی موجود قرار می دهد. PayPal Business Cashback Mastercard راه ساده ای را برای کسب و کارها ارائه می دهد تا هم برای هزینه های تجاری روزمره و هم هزینه هایی که ممکن است به طور غیرمنتظره ایجاد شوند، پرداخت کنند، در حالی که در تمام خریدها پاداش بازگشت نقدی دریافت می کنند. کسب‌وکارهای تأیید شده از طریق یک کارت مجازی که به‌طور خودکار در حساب PayPal کسب‌وکار ادغام می‌شود، دسترسی فوری به حد اعتبار اختصاص‌داده‌شده‌شان فراهم می‌شود و بلافاصله به‌عنوان یک روش پرداخت زمانی که بازرگانان با PayPal تسویه حساب می‌کنند، در دسترس است. جزئیات حساب و هزینه از طریق حساب تجاری پی پال دارنده کارت به راحتی قابل دسترسی است.

کسب و کارهای کوچک به مجموعه ای از ابزارها نیاز دارند تا هزینه های کسب و کار روزمره خود را به شیوه ای انعطاف پذیر تامین کنند. طبق نظرسنجی اعتباری کسب و کارهای کوچک در سال 2022 که توسط بانک های فدرال رزرو انجام شد، کارت های اعتباری دومین شکل رایج تامین مالی مورد نیاز کسب و کارهای کوچک بودند. مستر کارت PayPal Business Cashback به صاحبان SMB این فرصت را می دهد که واجد شرایط کارت اعتباری تجاری باشند. برناردو مارتینز، معاون وام‌دهی تجاری جهانی، پی پال گفت: «از آنجایی که صاحبان مشاغل کوچک به بهبودی از چالش‌های دو سال گذشته ادامه می‌دهند، داشتن گزینه‌های تأمین مالی متعدد برای رفع نیازهای سرمایه‌ای آنها مهم‌تر از همیشه است».مستر کارت PayPal Business Cashback به بازرگانان ارزش بیشتر، انتخاب بیشتر و انعطاف‌پذیری بیشتری را برای مدیریت امور مالی کسب‌وکار خود به آن‌ها می‌دهد و بهترین ارزش‌های موجود در کارت‌های اعتباری تجاری بدون کارمزد سالانه را ارائه می‌دهد. این راه حل جدید به تعهد PayPal برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و ارائه گزینه هایی برای کمک به مدیریت هزینه های روزانه عملیات کسب و کار آنها ادامه می دهد. مستر کارت PayPal Business Cashback در همکاری با شرکت کنسرتو کارت مستقر در آستین، وب‌بانک و مسترکارت توسعه داده شد تا به بازرگانان PayPal دسترسی به یک کارت اعتباری تجاری کوچک با کیفیت بالا، با ارزش بالا و کوچک را فراهم کند.

 مزایای دارنده کارت عبارتند از:

. 2٪بازگشت نقدی برای همه خریدها بدون محدودیت در بازگشت نقدی کسب شده یا محدودیت های دسته بندی

. بدون هزینه سالانه

. بدون کارمزد تراکنش خارجی

. APR رقابتی برای خریدهای مختلف از 13.99٪ – 29.99٪

. کارت مجازی که می‌تواند بلافاصله پس از تأیید هنگام تسویه حساب بازرگانان با PayPal، علاوه بر کارت فیزیکی بدون تماس استفاده شود.

. کارت های رایگان کارمند با شماره حساب جداگانه

. مزایای پیشرفته Mastercard، از جمله 2 سال ضمانت تمدید خرید، محافظت از تلفن همراه، و دسترسی به تخفیف ها از طریق Easy Savings™ و پیشنهادات تجاری دیجیتال Mastercard، از جمله ویژگی های دیگر

. ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، از جمله Mastercard ID Theft Protection و Zero Liability، علاوه بر خدمات اضطراری جهانی 24/7/365

. صورت‌حساب تلفیقی برای حذف گزارش‌های هزینه و بازپرداخت

. ادغام در پلتفرم تجاری PayPal برای دسترسی به تراکنش ها، موجودی ها، اعتبار موجود و پاداش ها

. برای استفاده در بیش از 90 میلیون مکان تجاری در سراسر جهان در دسترس است  در هر جایی که Mastercard پذیرفته شود

شری هیموند، معاون اجرایی، مشارکت های دیجیتال، مسترکارت، گفت:(کسب و کار های کوچک نیرویی برای اقتصاد ما چند برابر می کنند، و اطمینان از دسترسی آنها به ابزارها و راه حل های دیجیتالی که از نیازها و رشد آنها حمایت می کند، بسیار مهم است). “مستر کارت PayPal Business Cashback برای حمایت از صاحبان مشاغل کوچک در انجام عملیات روزانه خود طراحی شده است. با ترکیب فناوری پرداخت‌های پویا و انعطاف‌پذیر با پاداش‌ها و منابع قانع‌کننده، ما مفتخریم که با PayPal همکاری می‌کنیم تا ارزش و دسترسی فوق‌العاده‌ای را به صاحبان مشاغل کوچک در ایالات متحده ارائه دهیم.” دن دانکن، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت کنسرتو(Concerto’s ) کارت، گفت: «مأموریت پی پال برای دموکراتیزه کردن خدمات مالی برای همه – کسب و کارها و مصرف کنندگان با استراتژی شرکتی کنسرتو مطابقت دارد. “هدف ما این است که ابزارهای لازم برای موفقیت کسب و کارها را فراهم کنیم – و PayPal Business Cashback Mastercard به هر دو شرکت کمک می کند تا ماموریت های مربوطه خود را پیش ببرند.

جیسون لوید، رئیس و مدیر عامل وب‌بانک گفت: «ارائه اعتبار برای کسب‌وکارهای کوچک برای مدیریت نیازهای کسب‌وکارشان، یکی از حوزه‌های اصلی تمرکز وب‌بانک است».. ما از فرصتی برای همکاری با شرکت PayPal، Mastercard و Concerto Card برای در دسترس قرار دادن PayPal Cashback Business Mastercard برای مشاغل کوچک قدردانی می کنیم.”

پی پال به حمایت از کسب و کارهای کوچک با ارائه راه های بیشتری برای پذیرش پرداخت ها، رشد کسب و کار آنها و دسترسی به راه حل های تامین مالی، از جمله سرمایه در گردش پی پال، وام های تجاری پی پال، و در حال حاضر PayPal Cashback Business Mastercard ادامه می دهد.

بر اساس نظرسنجی اعتباری کسب و کارهای کوچک در سال 2022 که توسط بانک های فدرال رزرو انجام شده است، از سپتامبر تا نوامبر 2021 شامل 11000 کسب و کار کوچک ایالات متحده (زیر 500 عدد). او PayPal Business Cashback Mastercard® توسط WebBank و بر اساس مجوز Mastercard International صادر شده و توسط شرکت Concerto Card خدمات رسانی می شود. Mastercard یک علامت تجاری ثبت شده است و طراحی دایره ها علامت تجاری Mastercard International Incorporated است. وام دهنده وام تجاری PayPal و سرمایه در گردش PayPal WebBank، عضو FDIC است.

درباره پی پال

پی پال بیش از 20 سال است که در خط مقدم انقلاب پرداخت دیجیتال باقی مانده است. پلتفرم PayPal با استفاده از فناوری برای راحت‌تر، مقرون به صرفه‌تر و ایمن‌تر کردن خدمات مالی و تجارت، بیش از 400 میلیون مصرف‌کننده و بازرگان را در بیش از 200 بازار برای پیوستن و پیشرفت در اقتصاد جهانی توانمند می‌سازد. برای اطلاعات بیشتر به paypal.com مراجعه کنید.

درباره Mastercard (NYSE: MA)

مسترکارت یک شرکت فناوری جهانی در صنعت پرداخت است. ماموریت ما اتصال و قدرت بخشیدن به یک اقتصاد دیجیتال فراگیر است که با ایمن، ساده، هوشمند و در دسترس تراکنش ها را در همه جا سودمند می سازد. با استفاده از داده‌ها و شبکه‌های امن، مشارکت و اشتیاق، نوآوری‌ها و راه‌حل‌های ما به افراد، مؤسسات مالی، دولت‌ها و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بیشترین پتانسیل خود را درک کنند. ضریب انطباق ما یا DQ، فرهنگ ما و هر کاری را که در داخل و خارج از شرکت انجام می دهیم هدایت می کند. با ارتباط در بیش از 210 کشور و قلمرو، ما در حال ساختن جهانی پایدار هستیم که امکانات گرانبهایی را برای همه باز می کند.

درباره Concerto

شرکت کنسرتو(Concerto Card) کارت یک شرکت نسل بعدی و پیشرو در فناوری است که بر توسعه برنامه های کارت اعتباری بهتر برای برندهای نوآور متمرکز شده است. این شرکت خلاقیت را با فناوری و تجزیه و تحلیل ترکیب می کند تا برنامه هایی را ارائه دهد که برای هیجان زده کردن مشتریان طراحی شده اند. تیم مدیریت دارای چندین دهه تجربه در ایجاد و مدیریت برخی از بزرگترین برنامه های کارت اعتباری کشور است. کنسرتو(Concerto) در آستین، تگزاس ساخته شده است. 

درباره WebBank

WebBank یک بانک صنعتی اجاره ای یوتا است که دفتر مرکزی آن در سالت لیک سیتی، یوتا قرار دارد. وب‌بانک از زمان آغاز به کار خود در سال 1997، بیش از 150 میلیارد دلار برای محصولات اعتباری مصرفی و تجاری ایجاد و تأمین مالی کرده است. وب‌بانک به‌عنوان «بانک پشت برند®»، صادرکننده ملی محصولات اعتباری مصرف‌کننده و کسب‌وکارهای کوچک از طریق پلت‌فرم‌های شریک استراتژیک (برند) است که شامل خرده‌فروشان، تولیدکنندگان، شرکت‌های مالی، نرم‌افزار به عنوان خدمات (SaaS) و فناوری مالی است. شرکت های (فین تک) بانک یک بازیگر پیشرو در فضای وام‌دهی دیجیتال است که از طریق تامین مالی تعبیه‌شده با پلتفرم‌های شریک استراتژیک، نوآوری در محصولات مالی را هدایت می‌کند. . وب‌بانک در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های بانکی از جمله محصولات وام‌های مصرفی و تجاری، خطوط اعتباری چرخشی، کارت‌های اعتباری، صدور کارت با برچسب خصوصی، تامین مالی مجدد خودکار و غیره مشارکت دارد. بانک سرمایه را در قالب وام با پشتوانه دارایی و سایر تسهیلات اعتباری به پلتفرم های شریک استراتژیک، صندوق های اعتباری و سایر وام دهندگان با تمرکز هدفمند بر دارایی های مالی تخصصی ارائه می دهد. . بانک همچنین از طریق شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت National Partners، ارائه دهنده پیشرو محصولات مالی حق بیمه تجاری است.

منبع : newsroom

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT