خرید ionCube PHP 8.1

خرید ionCube PHP 8.1 | خرید از ioncube | خرید ionCube Encoder

زمان مطالعه 3 دقیقه

زمان زیادی گدشته است و قطعاً کندتر از آنچه انتظار داشتیم، اما تقریباً در مرحله انتشار برای ionCube Encoder 12 هستیم که از PHP 8.1 پشتیبانی می‌کند. تخمینی که ما مدت زیادی است روی آن کار می‌کنیم «حدود پایان ماه ژوئن» بوده است و به نظر می‌رسد این برآورد دور از دسترس نیست و آزمایش‌های اصلی به خوبی پیشرفت می‌کنند. این مقاله به تعدادی از سوالاتی که در رابطه با پشتیبانی PHP 8 دریافت کرده‌ایم پاسخ می‌دهد و امیدواریم راهنمایی‌های بهتری برای کسانی که قصد انتقال خود به PHP 8 با PHP 7.4 را دارند ارائه دهد. تعدادی از عوامل وجود دارد که این مسیر را تحت تأثیر قرار داده است، برخی در کنترل هستند و برخی نه، اما در نهایت انتشار دیرتر از آنچه در نظر گرفته شده است، انجام شده است. با توجه به اینکه به زودی عمر PHP 7.4 به پایان می رسد، از نیاز فوری فزاینده به پشتیبانی PHP 8 بسیار آگاه هستیم. در این خبر به بررسی خرید ionCube PHP 8.1 می پردازیم.

خرید ionCube PHP 8.1

خرید ionCube PHP 8.1

در اوایل سال جاری مقاله‌ای منتشر کردیم که در مورد بسته شدن انجمن صحبت می‌کردیم و برای برخی این یک نقطه مرجع برای پشتیبانی از PHP 8 و به‌روزرسانی‌های تیم در مورد محصولات ionCube بود. برخی توییت‌های تاریخی درباره PHP 8 وجود دارد، اما یافتن آنها ممکن است سخت باشد و با از بین رفتن انجمن، ما موافقیم که باید اطلاعات بیشتری برای کسانی که جستجو می‌کنند وجود داشته باشد. پس وقت، پرسش و پاسخ است! 

چه زمانی پشتیبانی PHP 8 ارائه می شود؟

پاسخ: مدتی است که نسخه «پایان سه ماهه دوم / پایان ژوئن» را هدف قرار داده‌ایم و به طور کلی در مسیر خود باقی مانده است. هنوز همه چیز آماده نیست، اما آزمایش به خوبی پیش می‌رود و آزمایش‌هایی را با برنامه‌های پیچیده‌تر بزرگ‌تر تکمیل شده است که به خوبی پیش رفته‌اند. همیشه خطری با دادن تاریخ انتشار وجود دارد، زیرا توسعه نرم افزار می تواند موانع غیرمنتظره ای ایجاد کند، اما اکنون به اواسط تا اواخر جولای نگاه می کنیم.

آیا از PHP 8.0 پشتیبانی خواهید کرد؟

از PHP 8.0 پشتیبانی نخواهد شد. دقیقاً مانند نسخه 10، در همان ابتدا تصمیم گرفته شده است از نسخه x.0 PHP صرف نظر شود زیرا ممکن است این نسخه ناقص باشد، اما عمدتاً به این دلیل که به  زمان بیشتری برای کار روی چیزهایی که در نهایت. وچود دارد می دهد. پشتیبانی از PHP 8 در نسخه 12 با PHP 8.1 شروع می شود.

چرا پشتیبانی از PHP 8 اینقدر طول می کشد؟

تکمیل نسخه 11 با پشتیبانی از PHP 7.4 بیشتر از حد انتظار طول کشید و تا زمان انتشار بر روی آن تمرکز می کنند. سپس توانستند تمرکز را به طور کامل به PHP 8 تغییر دهند و با توجه به اینکه تغییرات داخلی در نسخه‌های اصلی PHP گسترده است و نیاز به تحقیق و توسعه جدید دارد، پشتیبانی از آنها می‌تواند زمان زیادی طول بکشد. خود ionCube دارای ویژگی‌های حفاظتی بسیار قوی و پیچیده‌ای است که زمان قابل توجهی برای تطبیق در هنگام بررسی تغییرات در PHP طول می‌کشد. یک راه‌حل پیچیده‌تر منجر به توسعه سریع‌تر می‌شود، اما به معنای قربانی کردن استانداردهای حفاظتی با ویژگی‌هایی مانند کلیدهای پویا است که زمان کمتری برای توسعه دریافت می‌کنند.

چرا هنوز منتشر نشده است ؟

نه. در مورد یک پست انجمن قدیمی مربوط به سال گذشته که در آن درباره انتشار نسخه 11 در اواخر سال 2021 صحبت شده است، برخی از بحث ها در وب سایت های دیگر شامل ذکر PHP 8 در آن نسخه شده بود، وجود داشت، اما هرگز اینطور نبود. و نه چیزی که گفته شده است. همیشه در نظر گرفته شده بود که نسخه «پایان ۲۰۲۱» نسخه ۱۱ باشد که از PHP 7.4 پشتیبانی می‌کند و طبق برنامه در جمعه سیاه ۲۰۲۱ در دسترس قرار گرفت. هر تاریخی برای پشتیبانی از PHP 8 به عنوان پس از آن انتشار مورد بحث قرار گرفت.

آیا می توانم نسخه آزمایشی بتا را دریافت کنم؟

ممکن است یک نسخه بتا بسته به برخی از مشتریان ارائه دهیم و در صورت لزوم با کاربران تماس خواهند گرفت، اما به طور کلی نسخه بتا ionCube را ارائه نمی دهند. در آخر از صبر و شکیبایی شما در حین کار بر روی نسخه بعدی خود تشکر می کنند و از کسانی که صحبت کرده‌اند و کمک و منابع خود را ارائه کرده‌اند، تقدیر می کنند. نسخه بعدی ionCube Encoder به زودی در دسترس خواهد بود.

منبع : ioncube

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT