بهترین دوره های udemy

معرفی 7 تا از بهترین دوره های udemy ( یودمی) تقویت مهارت های تجاری

زمان مطالعه 6 دقیقه

با کلاس های با کیفیت Udemy می توانید هر چیزی را یاد بگیرید. در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین دوره های udemy ( یودمی) می پردازیم.

خرید از udemy

بهترین دوره های udemy

این روزها پیشرفت و حتی ادامه دادن در دنیای تجارت سخت است. چه به دنبال ارتقاء باشید، چه بخواهید یک مهارت جدید یاد بگیرید یا نیاز به بهبود مجموعه مهارت های فعلی خود داشته باشید، به یک برتری نیاز دارید.

برای کمک به شما در مسیر موفقیت در کسب و کار، گذراندن دوره آنلاین یک حرکت هوشمندانه است. با کلاس‌های Udemy می‌توانید با سرعت خود، به وقت خود و به راحتی در خانه خود یاد بگیرید.در اینجا چندین مورد وجود دارد تا شما با پای راست شروع کنید.

دوره اکسل یودمی برای دنیای واقعی

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

Microsoft Excel یک برنامه صفحه گسترده پرکاربرد است که تقریباً در هر محیط اداری می توانید آن را پیدا کنید. و در حالی که دانستن اصول اولیه اکسل مهم است، یادگیری استفاده از آن با سناریوهای دنیای واقعی به شما یک شروع سریع می دهد. در این دوره آموزشی، نحوه تسلط بر فرمول‌های اکسل، استفاده از جداول محوری و نمودارها برای گزارش‌های تعاملی، بررسی Power Query و موارد دیگر را خواهید آموخت.

حتی می توانید از هک ها و ویژگی های پنهان استفاده کنید تا به شما در تسریع یادگیری اکسل کمک کند.

جزئیات دوره:

.10 ساعت ویدیوی درخواستی

. بیش از 25 مقاله

. بیش از 25 منبع قابل دانلود

مایکروسافت ورد: قوانین فرم ها، ادغام نامه و کد فیلد

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

مایکروسافت ورد(Microsoft Word ) یکی از آن برنامه‌هایی است که اکثر مردم آن‌چه را که نیاز دارند باز می‌کنند، استفاده می‌کنند و در کوتاه‌مدت کامل می‌کنند. اما برخی از ویژگی های Word وجود دارد که در صنعت تجارت بسیار سودمند هستند، اما درک و استفاده از آنها سخت تر است. وارد این دوره شوید و نحوه استفاده از کنترل های فرم را یاد خواهید گرفت. این به شما امکان می دهد فرم های کسب و کار خود را ایجاد کنید، قوانین ادغام نامه را برای کنترل اطلاعات تنظیم کنید، و ایمیل ها، برچسب ها و نامه های شخصی سازی شده را با Mail Merge Wizard ایجاد کنید. برای یک راه سریع برای یادگیری این ویژگی های کلیدی Word، این دوره Udemy ایده آل است.

جزئیات دوره:

. بیش از یک ساعت ویدیوی درخواستی

. 12 مقاله

. بیش از 25 منبع قابل دانلود

راهنمای نهایی Microsoft PowerPoint برای همه سطوح

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

ایجاد ارائه در مایکروسافت پاورپوینت یک راه متداول برای کسب و کارها برای رساندن پیام خود به مصرف کنندگان است،سرمایه گذاران و حتی کارکنان داخلی. و در حالی که پاورپوینت بسیار مستقیم (شهودی) و قوی است. اگر می‌خواهید دانش خود در زمینه پاورپوینت را افزایش دهید و سریع‌تر ایجاد ارائه‌ها را یاد بگیرید، این کلاس راه درستی برای انجام آن است. این دوره آموزش می دهد که چگونه خلاقیت های خود را برای خروجی سریع تر سیستماتیک کنید،میانبرهایی را به شما نشان می دهد که به شما کمک می کند در زمان کمتری اسلایدش را بسازید،و دستورات و ویژگی های مخفی را ارائه می دهد که احتمالاً از وجود آنها بی اطلاع هستید.

جزئیات دوره:

.بیش از پنج ساعت ویدیوی درخواستی

. 10 مقاله

. 12 منبع قابل دانلود

غلبه بر افراد دشوار: قاطعیت با بازیکنان بازی

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

موفقیت در کسب و کار همیشه در مورد نحوه استفاده از ابزار نیست، دانستن نحوه رفتار با مردم نیز حیاتی است.

مهم نیست کجا کار می کنید، احتمالاً با افراد دیگر سروکار دارید. چه همکاران و چه مشتریان، شما با افراد مختلف از همه اقشار ارتباط برقرار می کنید. و متاسفانه، کنار آمدن با همه آسان نیست. افرادی هستند که بازی های روانی انجام می دهند و این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه با آنها برخورد کنید.

در این دوره آموزشی، شناسایی بازیکنان بازی و راه های غلبه بر آنها را خواهید آموخت. همچنین در مورد کنترل مکالمات دستکاری، تکنیک های تعامل، غلبه بر ترس از رویارویی و راه هایی برای کاهش اضطراب ،دانش کسب خواهید کرد.

جزئیات دوره:

. دو ساعت ویدیوی درخواستی

. هفت منبع قابل دانلود

رهبری: مهارت های عملی رهبری

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

اگر به دنبال ارتقاء هستید، پس این دوره برای شما مناسب است. رهبر شدن یک دستاورد است، اما تبدیل شدن به یک رهبر خوب مقوله دیگری است.

همه ،دانش یا مهارت لازم برای سرپرست، مدیر یا مسئول دیگر را ندارند.

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر تفویض (نماینده)اختیار کنید و سبک های مختلف تفویض اختیار(نمایندگی).شما همچنین در مورد تکنیک های رهبری یاد خواهید گرفت، می‌توان طرح‌ها و ایده‌ها و راه‌هایی برای ایجاد تعادل سالم بین کار و زندگی ایجاد کرد. و به طور کلی با مهارت های رهبری که به تازگی آموخته اید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

جزئیات دوره:

. بیش از دو ساعت ویدیوی درخواستی

. بیش از 15 منبع قابل دانلود

 بازاریابی رسانه های اجتماعی: استراتژی بازاریابی دیجیتال جدید 2019

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

بازاریابی تقریباً در هر نوع کسب و کاری، به یک شکل یا شکل دیگر صورت می گیرد. و امروزه خیلی بیشتر از تبلیغات چاپی، قطعات پستی و بیلبوردها است. رسانه های اجتماعی نقش بسیار زیادی در بازاریابی دارند و توانایی انجام آن با درک درست می تواند به شما و تلاش های شرکت شما کمک کند.

وارد این کلاس شوید و یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تنظیم کنید، یک برنامه و زمان بندی بسازید و در پست کردن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حرفه ای شوید. این به شما کمک می کند تا درک کنید که بازاریابی رسانه های اجتماعی چگونه کار می کند، چگونه از پلتفرم ها به طور موثر استفاده کنید و چگونه سئو را به روش های موفق به کار ببرید. این قطعاً یک کلاس Udemy است که می تواند به شما در ابتکارات بازاریابی دیجیتال کمک کند.

جزئیات دوره:

. بیش از 20 ساعت ویدیوی درخواستی

. یک مقاله

. نه منبع قابل دانلود

 اصول مدیریت پروژه: پروژه ها را به طور موثر اجرا کنید

بهترین دوره های udemy

بهترین دوره های udemy

این که آیا تصمیم گرفته اید در حرفه مدیریت پروژه تحقیق کنید، می خواهید به دفتر مدیریت پروژه شرکت خود نقل مکان کنید یا اخیراً نقش مدیر پروژه را در محل کار به عهده گرفته اید، این کلاس را بررسی کنید. پروژه ها در اشکال و اندازه های مختلف هستند، اما شما می توانید در مدیریت همه آنها با ابزار و دانش مناسب موفق شوید. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک ایده برای شروع یک پروژه، برنامه ریزی و اجرای یک پروژه، نظارت بر پیشرفت و تغییرات، کمک به تیم خود در مواجهه با چالش ها، و بررسی پروژه های به پایان رسیده خود برای بسته شدن موفقیت آمیز، ایجاد کنید.

جزئیات دوره:

. یک ساعت ویدیوی درخواستی

. پنج مقاله

. 11 منبع قابل دانلود

درباره Udemy و دوره های آن

Udemy یک نام قابل اعتماد در آموزش آنلاین با بیش از 40 میلیون دانش آموز، کلاس ها و مطالب مرتبط، کارشناسان موضوع، و 130000 دوره برای انتخاب است. هر دوره در لیست ما دارای گواهی پایان کار، دسترسی مادام العمر است و همچنین در دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون های هوشمند موجود است. همه دوره های Udemy از نظر هزینه متفاوت هستند، اما شروع آنها از 9.99 دلار است. به علاوه، فروش های مکرر در کلاس ها و بسیاری از دوره های Udemy را خواهید دید که به صورت رایگان در دسترس هستند که ممکن است به انگیزه شما بیافزاید.

یادگیری، بهبود و موفقیت با Udemy

چه بخواهید مهارت‌هایی را برای یک شغل جدید بیاموزید، چه در زمینه خود متخصص شوید یا به سادگی دانش خود را افزایش دهید، Udemy کلاسی برای شما دارد. و وقتی صحبت از تجارت به میان می آید، مطمئناً حداقل یک کلاس در این لیست وجود دارد که می تواند به طرق قابل توجه برای شما مفید باشد. حتی بهتر از آن، قیمت‌های بی‌نظیر Udemy به این معنی است که می‌توانید آنها را بدون شکستن هزینه(بانک) بررسی کنید این دوره‌ها هر کدام به 10.99 دلار قیمت دارند. برای انواع دیگر کلاس‌ها، نگاهی به دوره‌های Udemy برای خودسازی یا نحوه تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس خودآموز با Udemy بیندازید.

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! MUO دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم.این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT