خرید nft با مستر کارت

خرید nft با مستر کارت

زمان مطالعه 2 دقیقه

به نظر ما خرید کالاهای دیجیتال باید به سادگی خرید تی شرت یا بسته ی قهوه در یک سایت تجارت الکترونیک باشد. که درواقع شما می توانید با یک کلیک خرید خود را انجام دهید درواقع تمام چیزی که لازم است تنها یک کلیک است. در این خبر به بررسی خرید nft با مستر کارت می پردازیم.

خرید با ویزا و مستر

خرید nft با مستر کارت

البته که این مورد برای بسیاری از NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض صدق نمی کند. امروزه، اگر قصد دارید یک NFT بخرید که می تواند مانند یک اثر هنری دیجیتال باشد، ابتدا باید یک کیف پول رمزنگاری شده باز کنید، سپس به میزان لازم ارز رمزنگاری شده بخرید، سپس از آن برای خرید NFT در یک بازار آنلاین استفاده کنید.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به این فرآیند عادت کرده اند. اما برای اکثر مردم، این روند ساده نیست همچنین شهودی نیز نیست. ما فکر می کنیم که این روند باید خیلی راحت تر باشد. که درواقع این راحت تر بودن، تضمین می کند که NFT ها می توانند برای همه در دسترس باشند.

به عنوان یک گام مهم در این ماموریت، امروز مشتاقیم اعلام کنیم که شرکت مسترکارت با Coinbase همکاری خود را آغاز کرده است تا به مردم اجازه دهد از کارت های Mastercard خود برای خرید در بازار آینده NFT کوین بیس استفاده کنند.

این شرکت در تلاش است تا NFT ها را برای عموم در دسترس ‌تر کند زیرا معتقد است فناوری باید فراگیر باشد. وقتی افراد بیشتری در فناوری‌های جدید گنجانده می‌شوند، این مورد نوآوری را تحریک می‌کند، به رشد اقتصاد کمک می‌کند و انتخاب‌ها را برای مصرف‌کنندگان گسترش می‌دهد.

به طور خاص برای NFT ها، بسیاری از این کالاهای دیجیتال توسط نوازندگان، هنرمندان و طراحان بازی های ویدیویی ایجاد می شوند. گسترش مخاطبان NFT به این بازار در حال رشد اجازه می دهد تا از سازندگان بیشتری حمایت کند و می تواند جرقه ای برای تکامل بعدی تجارت دیجیتال نیز باشد.

شاید بهترین راه برای کمک به رونق بازار NFT این باشد که افراد بیشتری را ایمن و مطمئن در آن درگیر کنید. همانطور که می دانید، Mastercard پتانسیل بیشتری را برای فناوری زیربنایی NFTها می‌بیند تا جایی که این بازار فراتر از هنر و کلکسیون‌ها به حوزه‌های بیشتری نیز برود.

این شرکت همچنین مشتاق است که تمام قابلیت‌های امنیت سایبری خود را برای اطمینان از محافظت از داده‌های مشتریان Mastercard و ایمن بودن  NFT‌هایی که خریداری می‌کنند، یکجا گردآوری کند. لازم به ذکر است که این یک راه مهم برای خوش آمدگویی به همه در این فضای جدید است.

این شرکت مشتاقانه منتظر است تا در مشارکت با صنعت نقش مهمی در تحقق آن داشته باشد.

فقط لازم است خرید خود را انجام دهید، کالاهای دیجیتالی مورد نظر خود را دریافت کنید و روز خود را ادامه دهید.

این روند می تواند به همین سادگی باشد. شرکت مستر کارت نیز خوشحال است که مطمئن شود دقیقا همین روند برای کلیه ی کاربران در جریان است.

منبع : mastercard

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT