Advanced Trade Coinbase

سلام به Advanced Trade Coinbase ، و خداحافظی با Coinbase Pro

زمان مطالعه 4 دقیقه

اواخر امسال، ما دوران افول و زوال Coinbase Pro را شروع خواهیم کرد و تمام معاملات پیشرفته را به یک حساب Coinbase یکپارچه منتقل می کنیم و به این ترتیب دسترسی مشتریان به ویژگی های محبوبی مانند استیکینگ، Borrow ، کیف پول dapp و Coinbase Card از یک موجودی پلتفرم حساب واحد را فراهم می کند.

Advanced Trade در Coinbase.com در حال حاضر با همان هزینه های مبتنی بر حجم Coinbase Pro در سطح جهانی در دسترس است.

طی هفته های آینده، Advanced Trade را در اپلیکیشن موبایل Coinbase همراه با یک سری بهبودهایی که باعث شود Advanced Trade به یک ارتقای Coinbase Pro برای هر مشتری تبدیل شود، ارائه خواهیم کرد.

هر زمان که آماده به اشتراک گذاشتن تاریخ های مشخصی برای از رده خارج کردن Coinbase Pro باشیم، دوباره به مشتریانمان اطلاع خواهیم داد.

ما Coinbase Pro را در سال 2018 به عنوان ابزاری برای تریدرهای حرفه ای راه اندازی کردیم تا از طریق سر و کار داشتن به صورت مستقیم با دفتر ثبت سفارش Coinbase Exchange، تجزیه و تحلیل فنی انجام دهند و معاملات خود را انجام دهند. مشتریانمان به ما گفته اند که از قدرت و تمرکز منحصر به فرد Coinbase Pro برای خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال بسیار لذت می برند.

علاوه بر این، در Coinbase.com و اپلیکیشن Coinbase، ما علاوه بر بهبود تجربه ترید کردن اصلی خود، ویژگی های کریپتوی پیشرفته ای را برای تقویت تعامل عمیق تر با اقتصاد کریپتو اضافه کرده ایم، مانند استیکینگ، Borrow، کیف پول dapp، و Coinbase Card.

در نتیجه، بسیاری از مشتریان از Coinbase Pro و Coinbase.com به دلیل مجموعه های دارای اشتراکی از برخی ویژگی ها استفاده می کنند و اغلب برای برقراری تعادل بین این دو محصول دچار مشکل می شوند و یک سری اختلاف ها و ناسازگاری ها را تجربه می کنند.

برای حل این ناسازگاری ها و ارائه بهترین های هر دو فضا به مشتریان، ما یک تجربه کاملی از ترید کردن پیشرفته Coinbase Pro را در اپلیکیشن موبایل Coinbase و Coinbase.com بازسازی کرده ایم. در کنار اینکه ما ویژگی های بیشتری به Advanced Trade در Coinbase اضافه می کنیم، Coinbase Pro را نیز در اواخر امسال از رده خارج می کنیم.

تجارت در سطح بالاترین استانداردهای جهانی بر روی یک پلتفرم

پس از ساخت و توسعه جایگزین بهتری برای مشتریان Coinbase Pro خود، Advanced Trade را در اوایل سال جاری در Coinbase.com منتشر کردیم. Advanced Trade به تمامی قابلیت های Coinbase Pro مجهز شده است، اما با استفاده از بی دردسر و بدون اشکال ترین تجربیات استفاده از Coinbase ارتقا یافته است تا معاملات آگاهانه، سریع تر و آسان تر انجام شوند.

Advanced Trade تجزیه و تحلیل فنی عمیق تر، دفترهای ثبت سفارش لحظه ای پیشرفته و نمودارهای ارائه شده توسط TradingView را ارائه می کند تا به مشتریان خود کمک کند قبل از هر گونه تصمیم‌گیری در مورد سرمایه گذاری در زمینه بازارهای کریپتو تحقیق و تجزیه و تحلیل کنند.

Advanced Trade Coinbase

Advanced Trade Coinbase

همچنین جریان سفارشات (حجم سفارش هایی که در سطوح قیمتی در انتظار اجرا هستند.) بهبود یافته ای را ارائه می دهد تا تعیین بازار، سفارش های لیمیت یا استاپ لیمیت را به طور مستقیم در Coinbase Exchange که یکی از عمیق ترین استخرهای نقدینگی را ارائه می دهد، آسان تر و سریع تر کند.

همه اینها در یک موجودی حساب واحد قرار دارند، بنابراین مشتریان می توانند به سود های استیکینگ خودکار دسترسی داشته باشند تا بتوانند در موجودی های کریپتوی واجد شرایط مانند USDC، ETH2، و DAI تا 5% APY سود کسب کنند.

این پروژه Advanced Trade با زیرساخت های امنیتی اضافی در سراسر Coinbase مانند ذخیره سازی های سرد (روشی برای نگه داری آفلاین توکن ها) تحت نظارت به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته، USD نگهداری شده در نهادهای بیمه شده ی FDIC، YubiKey برای موبایل و گاو صندوق ها تکمیل و تقویت شده است.

آپدیت های بیشتر Advanced Trade ، به زودی

ما مشتاقیم که به فعالیت خود برای ایجاد Advanced Trade به عنوان یک تجربه ارتقا یافته برای مشتریان Coinbase Pro ، از طریق پشتیبانی از اپلیکیشن موبایلی که اکنون راه اندازی شده است، ادامه دهیم.

همچنین خیلی زود سفارش های استاپ لیمیت (سفارش با حد ضرر) برای موبایل، نمودارهای اضافی و ارتقاهایی برای فرم سفارش، و پشتیبانی کامل REST API و WebSocket را اضافه خواهیم کرد. در آینده، Advanced Trade یک مرکز و کانونی برای پیشرفته ترین تریدرهای ما خواهد بود و با راه اندازی ویژگی های جدید، خیلی بیشتر از این هم بهبود پیدا می کند. تا آن زمان، مشتریان فعلی همچنان به Coinbase Pro دسترسی خواهند داشت.

در طی چند ماه آینده، قبل از شروع از رده خارج کردن Coinbase Pro، ارتقاهای جدیدی را در Advanced Trade ارائه خواهیم کرد. در حین انجام این کار، آپدیت هایی را نیز به اشتراک خواهیم گذاشت. آن دسته از مشتریانی که در Coinbase Pro سرمایه ای دارند، نیاز به هیچ اقدامی برای برداشتن وجوه خود ندارند و سرمایه های آنها در Coinbase امن باقی می ماند. علاوه بر آن، مشتریان می توانند از Advanced Trade نیز در اپلیکیشن موبایل Coinbase و Coinbase.com استفاده کنند.

برای شروع، اگر مشتریان قبلاً از طریق واریز وجه یا انتقال مستقیم وجه از Coinbase Pro برای تامین وجه حساب های خود اقدام نکرده اند، لازم است با انجام مراحل زیر به حساب های Coinbase خود واریز کنند و وجه مورد نیاز را تامین کنند:

  • وارد Coinbase Pro شوید و “Portfolios” را انتخاب کنید
  • ” Withdraw ” را در بالا سمت راست انتخاب کنید
  • ارز دیجیتالی را که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب کنید یا ” All Portfolios ” را انتخاب کنید تا همه دارایی ها را به Coinbase.com منتقل کنید.
  • ” Transfer to Coinbase ” را انتخاب کنید

سپس از Coinbase.com/advanced-trade دیدن کنید یا برای شروع کار با Advanced Trade ، از تب Trade در برنامه تلفن همراه Coinbase روی گزینه ” Advanced Trade ” ضربه بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Advanced Trade ، آخرین نکات و آموزش های مربوط به Coinbase Learn را بررسی کنید و برای دریافت آپدیت های بیشتر، ما را در Twitter@Coinbase دنبال کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT