تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

این هفته، بزرگ ترین ارز رمزپایه بازار، با غلبه بر موانع سخت قبلی توانست 20 هزار دلار را پشت سر بگذارد و روزهای خوبی را تجربه کند. این روند تاجایی ادامه یافت که روز پنج شنبه این ارز حتی بالاترین سطح قیمت سه هفته اخیر خود را در حدود 22500 دلار ثبت کرد. در این خبر به تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

با این حال، این جهش مدت کوتاهی دوام داشت زیرا بیت کوین بلافاصله پس از آن شروع به کاهش کرد و در مدت کوتاهی بیش از 1000 دلار از ارزش خود را از دست داد. پس از آن، تلاش های متعدد این ارز برای بازیابی سطوح از دست رفته نتیجه ای نداشت و همین امر باعث شد بیت کوین بخش زیادی از معاملات آخر هفته را در محدوده 21000 تا 22000 دلار سپری کند.

با پایان یافتن روز یکشنبه، ارزش بیت کوین بار دیگر رو به کاهش گذاشت و این بار به زیر 21000 دلار سقوط کرد. این روند نزولی ادامه یافت و بیت کوین به پایین ترین سطح چهار روزه خود یعنی حدود 20300 دلار رسید. در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 20578 دلار معامله می شود و 3.52% کاهش در تایم فریم روزانه را نشان می دهد. ارزش بازار آن نیز بار دیگر به زیر 400 میلیارد دلار کاهش یافته است.

تحلیل آلتکوین ها 20 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 20 تیر

کوین‌های جایگزین هم که طی روزهای آخر هفته آرام بودند، اکنون به طور یکپارچه قرمزپوش شده‌اند. برای مثال، اتریوم که چند روز پیش به بالاترین سطح چند هفته گذشته خود یعنی حدود 1300 دلار رسیده بود، اکنون با قیمت 1150 دلار  معامله می شود.

بایننس کوین، ریپل، کاردانو، دوج کوین، پولکادات، شیبااینو و ترون همگی در 24 ساعت گذشته با درصدهای مشابهی کاهش یافته اند. در این میان، سولانا، آوالانچ، لئو، MATIC و لایت کوین با نوسانات منفی 5 تا 6 درصدی، ضررهای قابل توجه تری را شاهد بوده اند.

امروز وضعیت آلتکوین‌های دارای ارزش بازار پایین‌تر به مراتب بدتر است. STEPN با 12% اصلاح در تایم فریم روزانه، این روند نامطلوب را رهبری می کند. پس از آن نیز رمزارزهایی مثل THORChain (-10%), Quant (-9%), Elrond (-9%), Enjin Coin (-8%), Celo (-8%) قرار دارند.

در نهایت، ارزش کل بازار دارایی‌های رمزنگاری شده در دو روز گذشته 50 میلیارد دلار کاهش یافته و به  حدود 900 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT