تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

زمان مطالعه 3 دقیقه

به جرات می توان گفت که خرس ها کنترل کامل بازار را برعهده گرفته اند. همین یک هفته پیش، بیت کوین چندین بار منطقه 32000 دلار را به چالش کشید، اما فایده ای نداشت چراکه ریجکت شدن قیمت در این ناحیه، رمزارز اول بازار را در مرحله اول تا زیر مارک 30000 دلار پایین کشاند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

نرخ تورم گزارش شده در ایالات متحده خبری بود که توانست روز جمعه بیت کوین را تا مرز 29000 دلار کاهش دهد، ولی این پایان ماجرا نبود و وضعیت طی روزهای تعطیلات آخر هفته و روز دوشنبه بدتر شد. به طوریکه قیمت در ابتدا، تا حدود 27000 دلار کاهش یافت و سپس به 25000 دلار رسید. اما دیروز این حرکت شدت بیشتری پیدا کرد و بیت کوین بخش قابل توجهی از ارزش خود را از دست داد و به زیر 21000 دلار سقوط کرد و منجر به لیکوئیدشدن بیش از یک میلیارد دلار پوزیشن لانگ شد.

در حال حاضر، این دارایی مقداری از ارزش از دست رفته خود را پس گرفته و نزدیک به 23000 دلار ایستاده است. با این وجود، ارزش بازار آن تا 430 میلیارد دلار کاهش یافته و چیرگی آن بر آلتکوین ها در یک روز 2 درصد کاهش یافته است.

در بحبوحه بحران ادامه دار قیمت، شاخص مقاومت نسبی ماهانه بیت کوین تا پایین ترین سطح تاریخی خود کاهش یافت و تعداد آدرس‌های روی سود این ارز به زیر 50 درصد رسید.

علی‌رغم آشفتگی اخیر قیمت‌ها، دیدگاه استن دراکن میلر (Stan Druckenmiller)، سرمایه‌گذار قدیمی، نسبت به بیت کوین صعودی باقی مانده است. وی می گوید من در مواقع افزایش تورم، این دارایی را به طلا ترجیح می‌دهد.

کف جدید قیمت اتریوم

در بازار خرسی اخیر، اتریوم همچنان یکی از مهم ترین بازندگان محسوب می شود. اتریوم یک هفته پیش بالای 2000 دلار ایستاده بود و تقریباً 50 درصد از ارزش خود را در عرض هفت روز گذشته از دست داد. چند ساعت پیش، دومین رمزارز بزرگ بازار با قیمتی زیر 1100 دلار معامله شد ولی از آن زمان اندکی رشد کرده و به بالای 1200 دلار رسیده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 خرداد

اکثر آلتکوین‌های دارای ارزش بازار بیشتر، در مقیاس روزانه در موقعیت بهتری قرار دارند. به دنبال کاهش شدید دیروز، ADA، SOL، DOT و AVAX با رشدی دو رقمی، اندکی بهبود یافته اند.

شیبااینو حدود 8٪ افزایش یافته است، در حالی که BNB، XRP، TRX و LEO تقریباً در موقعیت هایی مشابه با دیروز قرار دارند. سایر رمزارزهای کوچکتر بازار نیز تلاش کرده اند در 24 ساعت گذشته تاحدودی وضعیت خود را بهبود ببخشند و اکثر آنها با پشت سر گذاشتن نوسانات مثبت به منطقه سبز وارد شده اند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال دیروز به زیر 1 تریلیون دلار کاهش یافت و اوایل امروز این روند تا 900 میلیارد دلار ادامه یافت. علیرغم احیای 60 میلیارد دلاری از آن زمان، این معیار هنوز 300 میلیارد دلار نسبت به یک هفته قبل کاهش یافته است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT