تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

به جرات می توان گفت که هفته گذشته برای بزرگترین ارز دیجیتال چندان خوب پیش نرفت. این دارایی روز 13 سپتامبر (22 شهریور) به بالاترین سطح چند هفته اخیر خود در حدود 23000 دلار رسیده بود، اما غلبه احساسات نزولی کلی بر بازار و انتشار ارقام شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده به سرعت باعث سقوط این دارایی شد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

در نتیجه، بیت کوین بعد از مقاومت های زیاد، در عرض یک روز مارک روانی 20000 دلار را از دست داد. به این ترتیب، پایین ترین سطح قیمت هفتگی بیت کوین روز جمعه در حدود 19300 دلار ثبت شد و پس از آن، روندی اصلاحی را در پیش گرفت.

تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

روز شنبه و اوایل روز یکشنبه این دارایی به صعود خود ادامه داد و به سطح فعلی خود در حدود 20071 دلار رسید. با این وجود، ارزش بازار آن هنوز زیر 400 میلیارد دلار است، در حالی که تسلط آن بر آلتکوین ها در حدود 39.5 درصد متوقف شده است.

جهش ریپل و ایپ کوین

بعد از راه اندازی موفقیت آمیز اتریوم در روز پنجشنبه، قیمت ارز دیجیتال بومی این شبکه با واکنشی منفی، سقوطی آزاد را آغاز کرد. به این ترتیب، قیمت ETH از 1600 دلار تا پایین ترین حد چند هفته ای آن یعنی پایین تر از 1400 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، دومین رمزارز بزرگ بازار پس از یک افزایش جزئی در مقیاس روزانه، با قیمت 1450 دلار معامله می شود.

تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 27 شهریور

بایننس کوین، کاردانو، سولانا، دوج کوین، شیبا اینو و MATIC در میان آلتکوین های بزرگ بازار رشد مشابهی را تجربه می کنند. جالب اینجاست که ریپل یک بار دیگر با یک جهش چشمگیر دیگر، عملکرد متمایزی نسبت به سایر 10 ارز برتر بازار از خود نشان داده است. افزایش 11 درصدی XRP را به حدود 0.4 دلار رسانده است. در همین حال، ایپ کوین (APE) به‌عنوان برنده اصلی در میان ارزهای کوچکتر بازار، در مقیاس 24 ساعته بیش از 16٪ افزایش یافته و بسیار بالاتر از 5.5 دلار قرار گرفته است.

با این وجود، ارزش بازار ارزهای دیجیتال همچنان زیر مرز 1 تریلیون دلار باقی مانده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT