تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

به نظر نمی رسد که روند سقوط بازار به پایین ترین سطح خود رسیده باشد چرا که ساعاتی قبل بیت کوین حمایت ارزنده 20000 دلار را از دست داد و به پایین ترین سطح چند سال اخیر رسید. در این مقاله به تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

همانطور که می دانید، بعد از این که گزارش نرخ تورم آمریکا منجر به آغاز روندی نزولی در بازارهای جهانی شد، بیت کوین از حدود 30 هزار دلار ابتدا تا مرز 23000 دلار کاهش یافت. ولی چند روز بعد، وضعیت بدتر شد و بیت کوین چند بار حمایت بحرانی 20 هزار دلار را تاچ کرد. تا روز جمعه، بیت کوین به نوعی بالاتر از 20000 دلار باقی مانده بود، اما مشخص بود که دیر یا زود به زیر این سطح خواهد رسید و همانطور که قبلاً گفتیم، این اتفاق چند ساعت پیش افتاد و به این ترتیب، قیمت بیت کوین به زیر بالاترین سطح قیمت سال 2017 سقوط کرد. در حال حاضر این ارز با 9.69% کاهش در تایم فریم روزانه، با قیمت 19061 دلار ترید می شود.

ارزش بازار آن نیز تا 360 میلیارد دلار کاهش یافته و دامیننس آن به حدود 43 درصد رسیده است.

علیرغم احساسات نزولی گسترده ای که تمام بازارهای کریپتو را فراگرفته است، دیدگاه آدام بک (Adam Back) همچنان نسبت به این دارایی صعودی است و معتقد است که بیت کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلار را تاچ خواهد کرد. مایک نووگراتز نیز گفته است که بیت کوین از بین نمی رود، اما خروج از رکود اخیر به زمان زیادی نیاز دارد.

این درحالی است که بعد از شبکه سلسیوس، بابل فاینانس (Babel Finance) نیز پس از اعلام مشکلاتی در زمینه نقدینگی، قابلیت برداشت خود را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

سقوط سنگین آلتکوین ها

در 24 ساعت گذشته، کوین های جایگزین نیز به مانند رهبر خود روند نزولی قدرتمندی را در پیش گرفته اند. اتریوم با کاهش 9.75 درصدی خود در این مسیر پیشگام است، به طوری که قیمت این دارایی برای اولین بار از ژانویه سال گذشته (دی 99) به زیر 1000 دلار رسید. این بدان معناست که دومین رمزارز بزرگ بازار در حدود یک هفته، حدود 50 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 28 خرداد

بایننس کوین (BNB) نیز پس از افت روزانه مشابه، به زیر نقطه عطف 200 دلاری سقوط کرد. کاهش بیشتر قیمت در میان رمزارزهایی مثل کاردانو، ریپل، سولانا، دوج کوین، ترون و شیبااینو مشهود است.

در نهایت، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 60 میلیارد دلار دیگر از دست داده و در حال حاضر به زیر 850 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT