غیر فعال شدن بایننس در برزیل

غیر فعال شدن بایننس در برزیل

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی جهانی ارز دیجیتال Binance در روز جمعه سپرده گذاری و برداشت به ریال برزیل از طریق سیستم پرداخت دولتی Pix را به حالت تعلیق درآورد. در این پست به بررسی غیر فعال شدن بایننس در برزیل می پردازیم.

غیر فعال شدن بایننس در برزیل

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که به همکاری با دروازه پرداخت محلی Capitual که سپرده‌ها و برداشت‌های Binance را از طریق Pix به مدت یک سال و هشت ماه انجام می‌داد، پایان داد.

بایننس در پلتفرم خود به کاربران اطلاع داد که سپرده‌ها از طریق Pix به دلیل تغییر سیاست ایجاد شده توسط بانک مرکزی برزیل (BC) بدون ارائه جزئیات بیشتر، بی‌ثباتی را تجربه می‌کنند.
انسداد سرویس مصادف با پایان مهلتی است که توسط BC برای ارائه دهندگان Pix برای اجرای الزامات جدید KYC (مشتری خود را بشناسید) تعیین کرده است.

این شرکت با بیان اینکه بایننس بدون ارائه جزئیات بیشتر، اقدام قانونی علیه Capitual را انجام خواهد داد، اظهار داشت: بایننس یک ارائه‌دهنده پرداخت محلی با تجربه گسترده جایگزین سرمایه‌گذاری خواهد کرد که به زودی اعلام خواهد شد.
این شرکت افزود: بایننس در حال خرید کارگزاری محلی Sim;paul است که قبلاً توسط بانک مرکزی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار مجوز گرفته است.

بایننس به کاربران خود اطلاع داد که برداشت‌ها و سپرده‌ها از طریق Pix می‌تواند تا ۷۲ ساعت طول بکشد تا انجام شود. این شرکت اضافه کرد که کاربران همچنان می‌توانند واریز و برداشت‌های همتا به همتا انجام دهند.

این هفته، KuCoin که با کپیتال نیز کار می کند، تغییر در سیاست های KYC خود را اعلام کرد. این شرکت شروع به هدایت کاربران خود در این کشور آمریکای جنوبی به وب سایت Capitual برای تکمیل تأیید هویت آنها کرد.

منبع:coindesk

امتیاز 5/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT