دوج کوین در لیست 10 رمزارز برتر

دوج کوین در لیست 10 رمزارز برتر از نظر حجم معاملات قرار گرفت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط WhaleStats، میم کوین اصلی DOGE وارد لیست کوینهایی با بیشترین حجم معاملات شده است. در این خبر به بررسی ورود دوج کوین در لیست 10 رمزارز برتر می پردازیم.

دوج کوین در لیست 10 رمزارز برتر

دوج در رتبه ششم در میان ده کوین برتر از نظر حجم معاملات قرار دارد و همچنین در فهرست ده دارایی‌های دیجیتالی برتر خریداری شده توسط نهنگ‌ها در زنجیره BNB، که قبلا با نام BSC – Binance Smart Chain شناخته می‌شد، قرار دارد.

با توجه به وب سایت سرویس ردیابی بلاک چین فوق، مجموعه نهنگ های BSC اکنون شامل 10104819 دلار Dogecoin است که 0.92 درصد از سبدهای سرمایه گذاری را تشکیل می دهد.

دوج کوین در لیست 10 رمزارز برتر

دوج کوین

دلیل کاهش قیمت Dogecoin

در زمان نوشتن این مقاله، DOGE پس از افت 6.73 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.05325 دلار معامله می شود. با کاهش قیمت کلی بیت کوین به 19000 دلار و کاهش اتریوم به زیر 1000 دلار، میم کوین در حال سقوط است.

علاوه بر این، ایلان ماسک، بزرگ‌ترین اینفلوئنسر Dogecoin و رئیس تسلا، به دلیل تبلیغ Dogecoin مورد شکایت قرار گرفته است، که توسط شاکی به عنوان یک طرح Ponzi نامیده می‌شود. او از ماسک می خواهد که تبلیغ DOGE را متوقف کند و در مجموع 285 میلیارد دلار به او بپردازد.

منبع:utoday

امتیاز 5/5 - از 19 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT