ویزا کارت Bitcoin Cashback

همکاری ویزا کارت Bitcoin Cashback با شرکای خود در برزیل و آرژانتین

زمان مطالعه 2 دقیقه

Visa یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت اولین کارت های ارز دیجیتال خود را در منطقه آمریکای لاتین راه اندازی کرده است و محصولات جدید خود را از طریق شرکت شریک جدید در برزیل و آرژانتین عرضه خواهد کرد. در این خبر به بررسی ویزا کارت Bitcoin Cashback می پردازیم.

ویزا کارت Bitcoin Cashback

به گفته رسانه Expansión ویزا با شرکت‌های مختلف فین‌تک و استارت‌آپ‌های فناوری اطلاعات در برزیل و آرژانتین  مشارکت خود را اعلام کرده است و از این بعد کاربران میتوانند با کارت‌های ویزا تراکنش انجام دهند و به عنوان بازپرداخت ارز دیجیتال دریافت کنند. در بیانیه‌ای این شرکت توضیح داد که این اقدام شامل برنامه‌های کارت های ارزهای دیجیتال است که اخیراً با مشارکت ارائه‌دهندگان فین‌تک استارت‌آپ‌های مبادلات ارز دیجیتال در منطقه راه‌اندازی شده‌ است.

در اواخر سال گذشته این شرکت با صرافی آرژانتینی ارز دیجیتال Lemon Cash همکاری کرد تا یک کارت ویزا را راه‌اندازی کند که به مشتریان در هنگام استفاده از کارت برای پرداخت، 2% بازگشت نقدی بیت‌کوین (BTC) ارائه می‌دهد. 

ویزا همچنین کارت پیش پرداخت (Prepaid card) Visa Lemon Cash را در آرژانتین عرضه می کند. قراردادهای مشارکت جدید این شرکت شامل یک قرارداد با Satoshi Tango، یکی دیگر از پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال آرژانتینی است. کارت‌های Crypto.com با برند ویزا نیز قرار است در این کشور عرضه شوند. همچنین در برزیل نیز محصولات مشابه ای با مشارکت بانکداری تخصصی ارز دیجیتال Alterbank و نئوبانک Zro Bank عرضه خواهد شد.

رسانه Expansión ادعا میکند که ویزا می‌خواهد به جریانات جدید ارزهای دیجیتال بپیوندد و امیدوار است به شرکت‌های شریک خود گزینه‌های «مقیاس‌پذیری» و «امنیت» را ارائه دهد.

رومینا سلتزر معاون ارشد محصولات و نوآوری ویزا آمریکای لاتین و کارائیب گفت :

“اکوسیستم ارزهای دیجیتال با افزایش سرمایه‌گذاری، پذیرش بیشتر مصرف‌کنندگان و  استفاده بیشتر به محبوبیت خود ادامه میدهد. ما نیز به توسعه استراتژی خود برای توسعه آینده ارزهای دیجیتال و سیستم پرداخت برای مشتریان، کلاینت ها، شرکا و مصرف کنندگان خود ادامه خواهیم داد.”

طبق این گزارش ویزا به دنبال توسعه پروژه های صدور کارت در دیگر کشورهای آمریکای لاتین از جمله مکزیک، کلمبیا و پرو است. یونیکورن مکزیکی Bitso، یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال نیز اعلام کرده است که کارت خود را صادر خواهد کرد. طبق اطلاعات وب‌سایت این صرافی این کارت به کاربران امکان می‌دهد با پزو مکزیک پرداخت کنند و به عنوان بازپرداخت بیت‌کوین دریافت کنند. این شرکت ممکن است به جای شراکت با صادرکننده کارت مانند ویزا به دنبال این باشد که این کار را به تنهایی انجام دهد. این شرکت اعلام کرد که این کارت جدید برای ساکنان مکزیک که دارای حساب Bitso هستند در دسترس خواهد بود. Bitso در تلاش است تا کارت جدید خود را در آرژانتین نیز در دسترس قرار دهد.

منبع : thepaypers

امتیاز 5/5 - از 28 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT