تحلیل ارزهای دیجیتال 5 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از آنکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در گردهمایی اقتصادی سالانه بانک مرکزی، از تشدید سیاست های پولی محدودکننده خبر داد، بیت کوین (BTC) به پایین ترین سطح قیمت خود در بیش از یک ماه گذشته رسید و ابتدا تراز 20549 دلار را لمس کرد ولی این روند کاهشی پس از وقفه ای اندک ادامه یافت؛ به طوری که در حال حاضر، بزرگ ترین رمزارز بازار با کاهش 5.72 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 20176 دلار معامله می شود. در نتیجه این افت قیمت، ارزش بازار این دارایی نیز کاهش ملموسی را تجربه کرد و به حدود 385.72 میلیارد دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 5 شهریور می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 شهریور

پاول گفت تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال مبنی بر افزایش 50 یا 75 واحدی نرخ بهره در نشست بعدی آن در ماه سپتامبر (شهریو و مهر)، به مجموع داده های دریافتی و چشم انداز در حال تحول بازار بستگی دارد.

در همین حال، شاخص های اصلی وال استریت یعنی S&P 500  و Nasdaq  به ترتیب 3.25 و 3.8 درصد سقوط کردند زیرا سرمایه گذاران بازار سهام نیز به اظهارات پاول پاسخی منفی نشان دادند.

این واکنش منفی در میان آلتکوین ها نیز به خوبی مشهود بود. اتریوم که در ابتدا تا مرز 12 درصد کاهش را تجربه می کرد، اکنون با اندکی بهبود، نسبت به روز گذشته، 9.25% افت قیمت را نشان می دهد و با قیمت 1501 دلار معامله می شود. بایننس کوین نیز 5.02% کاهش در تایم فریم روزانه را تجربه کرده و به 281 دلار رسیده است.

تحلیل آلتکوین ها 5 شهریور

ریپل (3.96%-)% کاردانو (8.74-%)، سولانا (8.02-%)، دوج کوین (6.25-%)، پولکادات (5.77-%) و شیبااینو (7.31-%) سایر رمزارزهای بزرگ بازار هستند که همگی افتی شدید را پشت سر می گذارند.

در همین زمان، رمزارز لئو (LEO) رشد 1.14 درصدی از خود نشان داده و به رنگ سبز دیده می شود. ولی برنده اصلی بازار توکن هیوبی (HT) است که با جهش چشمگیر 11.98 درصدی به حدود 5.19 دلار رسیده است.

نکته مهم دیگر این که استیبل کوین الگوریتمی USDN با کاهش نقدینگی، دیپگ شد و اتصال خود با دلار را از دست داد و تا مرز 91 سنت سقوط کرد. USDN توسط رمزارز ویوز (WAVES) پشتیبانی می شود و از مدل الگوریتم اجماع اساسی پروتکل Waves استفاده می کند. ارزش این استیل کوین اکنون به حدود 98 سنت بازگشته است.

شاخص ترس و طمع بازار عدد 28 در منطقه ترس را نشان می دهد و ارزش تجمعی بازار کریپتو به زیر 1 تریلیون دلار و در حدود 971.33 میلیارد دلار رسیده است. دامیننس بیت کوین نیز همچنان معادل 39.8% است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT